“Мтел“ с повече клиенти, но с по-малко приходи и печалба за тримесечието | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
“Мтел“ с повече клиенти, но с по-малко приходи и печалба за тримесечието
MobileBulgaria.com

“Мтел“ с повече клиенти, но с по-малко приходи и печалба за тримесечието

Засилената конкуренция, ниските цени за терминиране и трудните икономически условия в страната са основните фактори за намаляването на приходите и печалбата на “Мтел“ за последното ...

0 86
Засилената конкуренция, ниските цени за терминиране и трудните икономически условия в страната са основните фактори за намаляването на приходите и печалбата на “Мтел“ за последното тримесечие на миналата година, се посочва в обявените от Telekom Austria финансови резултати. През последното тримесечие българският оператор е увеличил абонатите си с 1,3% до 5,6 милиона, но въпреки това пазарният му дял е намалял до 46,9% от 48,6% преди година. За периода приходите са намалели с 16,5% на годишна база до 110,8 милиона евро, а сравнимата печалба без отчитане на ефектите от преструктуриране се е редуцирала с 26,1% до 43 милиона евро. В същото време степента на проникване на мобилни услуги в страната е достигнала 159,9%. Компанията има повод за радост по отношение на потреблението на мобилен интернет, където потребителите са се увеличили с 93,1% до 370 700. Средният приход от потребител на “Мтел“ е намалял с 22,7% за година до 5,4 евро, което се дължи на намалените цени за терминиране за национални и международни разговори. Операторът отчита ръст във фиксираните широколентови линии с 23,1% до 151 600, а средният приход от техен абонат е намалял с 23,2% до 11,5 евро. http://www.telekomaustria.com/ir/news/results-year-2012-adhoc.php
“Мтел“ с повече клиенти, но с по-малко приходи и печалба за тримесечието

“Мтел“ с повече клиенти, но с по-малко приходи и печалба за тримесечието

Засилената конкуренция, ниските цени за терминиране и трудните икономически условия в страната са основните фактори за намаляването на приходите и печалбата на “Мтел“ за последното ...

0 86 MobileBulgaria.com
Засилената конкуренция, ниските цени за терминиране и трудните икономически условия в страната са основните фактори за намаляването на приходите и печалбата на “Мтел“ за последното тримесечие на миналата година, се посочва в обявените от Telekom Austria финансови резултати. През последното тримесечие българският оператор е увеличил абонатите си с 1,3% до 5,6 милиона, но въпреки това пазарният му дял е намалял до 46,9% от 48,6% преди година. За периода приходите са намалели с 16,5% на годишна база до 110,8 милиона евро, а сравнимата печалба без отчитане на ефектите от преструктуриране се е редуцирала с 26,1% до 43 милиона евро. В същото време степента на проникване на мобилни услуги в страната е достигнала 159,9%. Компанията има повод за радост по отношение на потреблението на мобилен интернет, където потребителите са се увеличили с 93,1% до 370 700. Средният приход от потребител на “Мтел“ е намалял с 22,7% за година до 5,4 евро, което се дължи на намалените цени за терминиране за национални и международни разговори. Операторът отчита ръст във фиксираните широколентови линии с 23,1% до 151 600, а средният приход от техен абонат е намалял с 23,2% до 11,5 евро. http://www.telekomaustria.com/ir/news/results-year-2012-adhoc.php