Мобилните приложения за банкиране не са достатъчно сигурни | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Мобилните приложения за банкиране не са достатъчно сигурни
MobileBulgaria.com

Мобилните приложения за банкиране не са достатъчно сигурни

Според проучване на IOActive Labs Research, проведено измежду 40 различни приложения за банкиране, потребителите трябва да са доста по-внимателни при използването на подобен софтуер, тъй ...

1 90
Според проучване на IOActive Labs Research, проведено измежду 40 различни приложения за банкиране, потребителите трябва да са доста по-внимателни при използването на подобен софтуер, тъй като сигурността на данните, които се обработват чрез тях, не е на необходимото ниво. Авторите на проучването са фокусирали усилията си върху тестове при крайните потребители, като 90% от анализираните в проучването приложения са използвали поне частично адреси без SSL, имали са ненужни искания за въвеждане на парола и други подобни. 50% от приложенията пък не са били осигурени срещу инжектиране на зловреден JavaScript код, а 40% са тези, които не проверяват валидността на SSL сертификата. За щастие, от IOActive Research Lab не са публикували подробно какви точно са проблемите на приложенията за банкиране, както и не са правили никакви тестове със сървърите им и в крайна сметка са се свързали директно с банките, за да им съобщят за “откритията“ си. http://blog.ioactive.com/2014/01/personal-banking-apps-leak-info-through.html?m=1
Мобилните приложения за банкиране не са достатъчно сигурни

Мобилните приложения за банкиране не са достатъчно сигурни

Според проучване на IOActive Labs Research, проведено измежду 40 различни приложения за банкиране, потребителите трябва да са доста по-внимателни при използването на подобен софтуер, тъй ...

1 90 MobileBulgaria.com
Според проучване на IOActive Labs Research, проведено измежду 40 различни приложения за банкиране, потребителите трябва да са доста по-внимателни при използването на подобен софтуер, тъй като сигурността на данните, които се обработват чрез тях, не е на необходимото ниво. Авторите на проучването са фокусирали усилията си върху тестове при крайните потребители, като 90% от анализираните в проучването приложения са използвали поне частично адреси без SSL, имали са ненужни искания за въвеждане на парола и други подобни. 50% от приложенията пък не са били осигурени срещу инжектиране на зловреден JavaScript код, а 40% са тези, които не проверяват валидността на SSL сертификата. За щастие, от IOActive Research Lab не са публикували подробно какви точно са проблемите на приложенията за банкиране, както и не са правили никакви тестове със сървърите им и в крайна сметка са се свързали директно с банките, за да им съобщят за “откритията“ си. http://blog.ioactive.com/2014/01/personal-banking-apps-leak-info-through.html?m=1