Sony ще промени стратегията си за нови флагмани | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Sony ще промени стратегията си за нови флагмани
MobileBulgaria.com

Sony ще промени стратегията си за нови флагмани

През август [URL]http://www.mobilebulgaria.com/news/view.php?id=31791|стана ясно[/URL], че Sony ще предприеме промяна в стратегията си при пускането на нови флагмани. Както е известно, ...

0 82
През август стана ясно, че Sony ще предприеме промяна в стратегията си при пускането на нови флагмани. Както е известно, японците анонсират нови топ модели на всеки 6 месеца. Явно обаче резултатите не са били задоволителни, защото според информация на тайванското онлайн издание DigiTimes Sony отново ще се върне към годишен цикъл за представяне на нови флагмани. Като причини за хода се изтъкват забавянето в хардуерната конкуренция и наситеността на високия сегмент, в който пазарът вече трудно поема много нови продукти. За сметка на разредения график Sony ще се концентрират върху добавянето на повече иновации в моделите си от висок клас. По този начин Sony ще се доближи до стратегията на Apple, която представя флагмани веднъж годишно. Компанията от Купертино винаги е прилагала този подход, докато другите играчи като Samsung, LG и Huawei за момента залагат на 2 нови топ модела през двете половини на годината. http://www.digitimes.com/news/a20141022PD211.html
Sony ще промени стратегията си за нови флагмани

Sony ще промени стратегията си за нови флагмани

През август [URL]http://www.mobilebulgaria.com/news/view.php?id=31791|стана ясно[/URL], че Sony ще предприеме промяна в стратегията си при пускането на нови флагмани. Както е известно, ...

0 82 MobileBulgaria.com
През август стана ясно, че Sony ще предприеме промяна в стратегията си при пускането на нови флагмани. Както е известно, японците анонсират нови топ модели на всеки 6 месеца. Явно обаче резултатите не са били задоволителни, защото според информация на тайванското онлайн издание DigiTimes Sony отново ще се върне към годишен цикъл за представяне на нови флагмани. Като причини за хода се изтъкват забавянето в хардуерната конкуренция и наситеността на високия сегмент, в който пазарът вече трудно поема много нови продукти. За сметка на разредения график Sony ще се концентрират върху добавянето на повече иновации в моделите си от висок клас. По този начин Sony ще се доближи до стратегията на Apple, която представя флагмани веднъж годишно. Компанията от Купертино винаги е прилагала този подход, докато другите играчи като Samsung, LG и Huawei за момента залагат на 2 нови топ модела през двете половини на годината. http://www.digitimes.com/news/a20141022PD211.html