Huawei официално обяви своите бизнес резултати за първото тримесечие на 2019 г. За този период компанията е генерирала приходи в размер от около 27 млрд. долара, което е с 39% повече в сравнение със същия период от миналата година. Маржът на нетната печалба на компанията възлиза на 8%, което е малко повече в сравнение с първото тримесечие на 2018 година.

Huawei продължава да поставя акцент на дейността си върху ICT екосистемите и смарт устройствата и да инвестира в повишаването на качеството и ефективността на оперативната си работа, което е една от главните причини за успешното тримесечие.

2019 е година на мащабно имплементиране на 5G технологиите по света и това е безпрецедентна възможност за аналогичен ръст в бизнеса на Huawei Carrier Business Group. До края на март тази година Huawei има подписани 40 договора с глобални оператори, като компанията е доставила повече от 70 000 5G базови станции в различни пазари.

През изминалото тримесечие Huawei Enterprise Business Group представи и новата си стратегия "Huawei Inside". Същата дивизия имплементира и първата 5G Wi-Fi Access point.

Huawei Consumer Business Group продължава да увеличава своята база от лоялни потребители, благодарение на иновативните устройства, създавани от бранда. През първото тримесечие на 2019 г. компанията е доставила 59 милиона смартфона по целия свят и повече от успешно стартира продажбите на новата серия P30 в Европа и в България ден след световната й премиера на 26 март. В други бизнес сектори като лаптопи, преносими устройства и "умни домове" брандът печели все повече почитатели.

На свой ред "Huawei Cloud" също остава изцяло отдаден на иновацията. Основният акцент при него е създаването на т.нар. "хибридни" cloud услуги, предоставящи изкуствен интелект от ново поколение на своите бизнес потребители.

До момента над 1 млн. потребители и разработчици са избрали да работят с "Huawei Cloud".