„Сляпа лоялност” при собствениците на iPhone | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
„Сляпа лоялност” при собствениците на iPhone
EPA/БГНЕС

„Сляпа лоялност” при собствениците на iPhone

60% от собствениците на iPhone заявяват, че винаги преминават към следващия телефон на Apple, признавайки „сляпа лоялност” към марката.

142 193
Това сочат данните от проучване, в което са взели участие над 2000 ползватели на iPhone, пише британският в. "Телеграф", цитиран от "Фокус".

В отговор на въпрос защо не обмислят закупуването на различен телефон, 78% твърдят, че „не могат да си представят да имат различно устройство”.

Малко над половината от анкетираните казват, че са „наистина впечатлени” от iPhone. Приблизително 54% от участниците в проучването просто казват, че това изглежда е най-добрият телефон за тях, докато 25 на сто посочват, че причината е, че семейството и приятелите им имат iPhone и искат да запазят използването на специфични възможности като Facetime.

Изследването показва, че 17% от анкетираните са преминали на iPhone от Blackberry, 14% – от Nokia, 9% – от Samsung, 4% от HTC и само 2% от Sony.

От компанията, реализирала проучването – SIMOnlyContracts, казват, че е наистина интересно да се установи сляпата лоялност сред потребителите на iPhone.

Те не обмислят да преминат към други мобилни телефони, които се предлагат на пазара, защото се доверяват на Apple и им харесва да бъдат асоциирани с тази компания.

Това е лоялността, която всички компании биха искали да постигнат сред клиентите си, посочват анализаторите.
„Сляпа лоялност” при собствениците на iPhone

„Сляпа лоялност” при собствениците на iPhone

60% от собствениците на iPhone заявяват, че винаги преминават към следващия телефон на Apple, признавайки „сляпа лоялност” към марката.

142 193 EPA/БГНЕС
Това сочат данните от проучване, в което са взели участие над 2000 ползватели на iPhone, пише британският в. "Телеграф", цитиран от "Фокус".

В отговор на въпрос защо не обмислят закупуването на различен телефон, 78% твърдят, че „не могат да си представят да имат различно устройство”.

Малко над половината от анкетираните казват, че са „наистина впечатлени” от iPhone. Приблизително 54% от участниците в проучването просто казват, че това изглежда е най-добрият телефон за тях, докато 25 на сто посочват, че причината е, че семейството и приятелите им имат iPhone и искат да запазят използването на специфични възможности като Facetime.

Изследването показва, че 17% от анкетираните са преминали на iPhone от Blackberry, 14% – от Nokia, 9% – от Samsung, 4% от HTC и само 2% от Sony.

От компанията, реализирала проучването – SIMOnlyContracts, казват, че е наистина интересно да се установи сляпата лоялност сред потребителите на iPhone.

Те не обмислят да преминат към други мобилни телефони, които се предлагат на пазара, защото се доверяват на Apple и им харесва да бъдат асоциирани с тази компания.

Това е лоялността, която всички компании биха искали да постигнат сред клиентите си, посочват анализаторите.