Nintendo казва сбогом на Wii, концентрира се върху Wii U | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Nintendo казва сбогом на Wii, концентрира се върху Wii U
DarikNews.bg

Nintendo казва сбогом на Wii, концентрира се върху Wii U

0 162
След като продаде повече от 100 милиона от оригиналната версия на Wii, Nintendo приключва производството на едно от най-успешните си хардуерни творения и се фокусира само върху Wii U, съобщава CNet. Скромният край на най-добре продаваната конзола от генерацията си е съобщение на японската интернет страница на компанията, гласящо „край на производството“. Wii, първата конзола с възможност за контрол чрез движение беше подценена, когато се появи в магазините през 2006 година, но надмина по продажби Xbox360 и PlayStaytion 3 с повече от 100 милиона, продадени по целия свят. Насочването на цялото внимание върху Wii U е може би най-добрият ход за Nintendo в сегашния момент. Въпреки огромния успех на оригиналната Wii, продажбите на предшествениците й бяха неуспех, налагайки сваляне на цената и притискайки Nintendo да залага на успех, базиран на носталгията по заглавия като Super Mario, Zelda и Donkey Kong.  
Nintendo казва сбогом на Wii, концентрира се върху Wii U

Nintendo казва сбогом на Wii, концентрира се върху Wii U

0 162 DarikNews.bg
След като продаде повече от 100 милиона от оригиналната версия на Wii, Nintendo приключва производството на едно от най-успешните си хардуерни творения и се фокусира само върху Wii U, съобщава CNet. Скромният край на най-добре продаваната конзола от генерацията си е съобщение на японската интернет страница на компанията, гласящо „край на производството“. Wii, първата конзола с възможност за контрол чрез движение беше подценена, когато се появи в магазините през 2006 година, но надмина по продажби Xbox360 и PlayStaytion 3 с повече от 100 милиона, продадени по целия свят. Насочването на цялото внимание върху Wii U е може би най-добрият ход за Nintendo в сегашния момент. Въпреки огромния успех на оригиналната Wii, продажбите на предшествениците й бяха неуспех, налагайки сваляне на цената и притискайки Nintendo да залага на успех, базиран на носталгията по заглавия като Super Mario, Zelda и Donkey Kong.