Пазарът на таблети се подготвя за схватка | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Пазарът на таблети се подготвя за схватка
DarikNews.bg

Пазарът на таблети се подготвя за схватка

0 211
Надпреварата на пазара за таблети е във финалния си спринт, пише вестник „Ню Йорк таймс“. Във вториник Apple, Nokia и Microsoft ще представят нови устройства. Те ще се състезават за вниманието на потребителите с няколко други скоро пуснати на пазара таблети - тези на Amazon, Google и Samsung. Залозите са високи и се вдигат все по-високо, след като търсенето на таблети експлоадира през последните години, отбелязва изданието, цитирано от Фокус. Около 120 милиона таблета са доставени през 2012 година, почти седем пъти повече отколкото през 2010-а, когато първият iPad на Apple беше представен, според анализаторската компания „Гартнър“, цитирана от „Ню Йорк таймс“. Apple запазва ясна лидерска позиция, но с предложения за таблети, почти толкова изобилни, колкото за смартфони, пазарът стана по фрагментиран. Според данни на IDC през второто тримесечие iPad-ите имат най-голям дял от световния пазар на таблети с 32 процента. Samsung, вторият производител на таблети, бързо набира скорост с 18 процента за второто тримесечие, сравнени с 7,6 процента за същия период на миналата година.  
Пазарът на таблети се подготвя за схватка

Пазарът на таблети се подготвя за схватка

0 211 DarikNews.bg
Надпреварата на пазара за таблети е във финалния си спринт, пише вестник „Ню Йорк таймс“. Във вториник Apple, Nokia и Microsoft ще представят нови устройства. Те ще се състезават за вниманието на потребителите с няколко други скоро пуснати на пазара таблети - тези на Amazon, Google и Samsung. Залозите са високи и се вдигат все по-високо, след като търсенето на таблети експлоадира през последните години, отбелязва изданието, цитирано от Фокус. Около 120 милиона таблета са доставени през 2012 година, почти седем пъти повече отколкото през 2010-а, когато първият iPad на Apple беше представен, според анализаторската компания „Гартнър“, цитирана от „Ню Йорк таймс“. Apple запазва ясна лидерска позиция, но с предложения за таблети, почти толкова изобилни, колкото за смартфони, пазарът стана по фрагментиран. Според данни на IDC през второто тримесечие iPad-ите имат най-голям дял от световния пазар на таблети с 32 процента. Samsung, вторият производител на таблети, бързо набира скорост с 18 процента за второто тримесечие, сравнени с 7,6 процента за същия период на миналата година.