Очилата на Google ще се продават в САЩ само един ден | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Очилата на Google ще се продават в САЩ само един ден
DarikNews.bg

Очилата на Google ще се продават в САЩ само един ден

0 110
Очилата на Google ще бъдат пуснати в продажба в САЩ само за един ден - на 15 април, съобщи компанията. Потребителите трябва да са на 18 години и да попълнят онлайн формуляр, за да могат да си купят устройството. Очилата ще струват 1500 долара и вероятно тази цена ще възпре много ентусиасти, които ще бъдат принудени да почакат намаляването й. Технологичният гигант продаде устройството на 8000 души през 2013 г. в рамките на програмата Експлорър. Сега Google ще даде на повече хора възможността да тестват очилата и това е знак, че компанията се приближава към официалното им пускане в продажба. Очилата на Google ще се продават според реда на онлайн записването. “1500 долара е много висока цена за нещо, което има много ограничена функционалност в момента. Гугъл се цели само в няколко първоначални клиента, за да разбере как да доразработи очилата и не иска средностатистическите хора да ги използват, докато не се превърнат в много по-зрял продукт“, обяснява Ивън Кайприъс, главен редактор на сп. “ТръстРивю“, цитиран от БГНЕС.
Очилата на Google ще се продават в САЩ само един ден

Очилата на Google ще се продават в САЩ само един ден

0 110 DarikNews.bg
Очилата на Google ще бъдат пуснати в продажба в САЩ само за един ден - на 15 април, съобщи компанията. Потребителите трябва да са на 18 години и да попълнят онлайн формуляр, за да могат да си купят устройството. Очилата ще струват 1500 долара и вероятно тази цена ще възпре много ентусиасти, които ще бъдат принудени да почакат намаляването й. Технологичният гигант продаде устройството на 8000 души през 2013 г. в рамките на програмата Експлорър. Сега Google ще даде на повече хора възможността да тестват очилата и това е знак, че компанията се приближава към официалното им пускане в продажба. Очилата на Google ще се продават според реда на онлайн записването. “1500 долара е много висока цена за нещо, което има много ограничена функционалност в момента. Гугъл се цели само в няколко първоначални клиента, за да разбере как да доразработи очилата и не иска средностатистическите хора да ги използват, докато не се превърнат в много по-зрял продукт“, обяснява Ивън Кайприъс, главен редактор на сп. “ТръстРивю“, цитиран от БГНЕС.