Мъжете предпочитат таблети, жените - е-четци
Повечето потребители на таблети са мъже, докато устройствата за четене на е-книги са предпочитани от жените, разкри проучване на Nielsen. Компанията е анализирала пазара на тези два продукта през второто тримесечие на годината.
В същото време 57% от купувачите на таблети през второто тримесечие са били мъже, докато в периода юни-септември 2010 г. делът им е достигал 61%, сочи статистиката, цитирана от TechNews.bg.
За една година се е променила и възрастовата структура на потребителите на таблети. Ако през третото тримесечие на миналата година 62% от притежателите на нови таблети са били над 34-годишни, то през Q2‘2011 делът на тази категория потребители е намалял до 46%.
Почти се е удвоил обаче делът на новите собственици на таблети в категорията над 55 години - от 10% на 19% за една година, установява проучването на Nielsen.