Устройството HMZ, което бе представено днес, ще се предлага на японския пазар за 60 000 йени (около 785 щатски долара; 545 евро) от 11 ноември, като се планира да се появи в САЩ и Европа вероятно преди Коледа, но дати все още не са определени.

Напомнящ футуристичен шлем, уредът се носи на главата като масивни очила и слушалки в едно, посочва АП. Очилата, които тежат 420 грама и имат аеродинамична форма, са съчетани с аудио каска, осигуряваща многопосочен многоканален звук, допълва АФП.

Използваната технология е органичен светодиоден дисплей (OLED), както и собствени микропроцесори на компанията. Това са първите триизмерни очила с органичен екран, уточнява АФП.

Картината пред зрителя - музикален видеоклип на японски изпълнител при днешното представяне пред журналисти в Токио - е кристално ясна и създава усещането, че надничаш в кукленска къща, в която се движи реален мъничък певец, посочва АП.