Meta предупреждава, че Марк Зукърбърг може да умре всеки момент | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Meta предупреждава, че Марк Зукърбърг може да умре всеки момент
Снимка: Фейсбук профил на Марк Зукърбърг

Meta предупреждава, че Марк Зукърбърг може да умре всеки момент

Акционерите се притесняват от рисковите хобита на шефа на компанията

| Редактор: Стоян Гогов 14 7489

Ръководителите на Meta предупреждават инвеститорите, че Марк Зукърбърг е близо до криза на средната възраст, а от нея може да има непредвидими последствия, като смърт на основателя на Facebook.

В годишния финансов отчет на компанията Мета предупреди, че Зукърбърг и други неназовани "членове на ръководството" са предприели участие в "различни високорискови дейности, като бойни спортове, екстремни спортове и развлекателна авиация, които носят риск от сериозни наранявания и смърт."

"Ако г-н Зукърбърг стане недостъпен по някаква причина, това може да има съществено неблагоприятно въздействие върху нашите операции", се казва в документацията. "Загубата на друг ключов персонал, включително членове на ръководството, както и ключов персонал по инженерство, разработване на продукти, маркетинг и продажби, също може да наруши плановете ни и да има неблагоприятен ефект върху нашия бизнес."

Акционерите изтъкват, че за Meta работят 67 000 души. Хобитата на Зукърбърг включват бойни спортове, гмуркане, а пътуванията му със самолет са чести. Опасенията на инвеститорите са, че всичко това е предпоставка за злополука, която може да срине цената на акциите и дори самата компания.

От друга страна, някои смятат, че поведението на Зукърбърг е една от причините за рекордния ръст в цената на акциите на Meta. Възможно е влечението му към бойните спортове и дори изпускането на информацията за изградения "мега бункер" на Хавайските острови да е част от добре премерен план.

Точно, когато над Facebook бяха надвиснали тъмни политически облаци, заради улеснената манипулация на избирателите, Зукърбърг преименува компанията на Meta и започна да предвижда настъпването на виртуалната реалност в ежедневието ни. Инвестираните милиарди не дадоха пряк резултат, а метавселената се счита за неуспех. Но компанията на милиардера излезе от черната PR дупка, в която се намираше.

Meta предупреждава, че Марк Зукърбърг може да умре всеки момент

Meta предупреждава, че Марк Зукърбърг може да умре всеки момент

Акционерите се притесняват от рисковите хобита на шефа на компанията

| Редактор : Стоян Гогов 14 7489 Снимка: Фейсбук профил на Марк Зукърбърг

Ръководителите на Meta предупреждават инвеститорите, че Марк Зукърбърг е близо до криза на средната възраст, а от нея може да има непредвидими последствия, като смърт на основателя на Facebook.

В годишния финансов отчет на компанията Мета предупреди, че Зукърбърг и други неназовани "членове на ръководството" са предприели участие в "различни високорискови дейности, като бойни спортове, екстремни спортове и развлекателна авиация, които носят риск от сериозни наранявания и смърт."

"Ако г-н Зукърбърг стане недостъпен по някаква причина, това може да има съществено неблагоприятно въздействие върху нашите операции", се казва в документацията. "Загубата на друг ключов персонал, включително членове на ръководството, както и ключов персонал по инженерство, разработване на продукти, маркетинг и продажби, също може да наруши плановете ни и да има неблагоприятен ефект върху нашия бизнес."

Акционерите изтъкват, че за Meta работят 67 000 души. Хобитата на Зукърбърг включват бойни спортове, гмуркане, а пътуванията му със самолет са чести. Опасенията на инвеститорите са, че всичко това е предпоставка за злополука, която може да срине цената на акциите и дори самата компания.

От друга страна, някои смятат, че поведението на Зукърбърг е една от причините за рекордния ръст в цената на акциите на Meta. Възможно е влечението му към бойните спортове и дори изпускането на информацията за изградения "мега бункер" на Хавайските острови да е част от добре премерен план.

Точно, когато над Facebook бяха надвиснали тъмни политически облаци, заради улеснената манипулация на избирателите, Зукърбърг преименува компанията на Meta и започна да предвижда настъпването на виртуалната реалност в ежедневието ни. Инвестираните милиарди не дадоха пряк резултат, а метавселената се счита за неуспех. Но компанията на милиардера излезе от черната PR дупка, в която се намираше.