Риалити шоу праща победителя си в Космоса | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Риалити шоу праща победителя си в Космоса
Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photo

Риалити шоу праща победителя си в Космоса

Големият печеливш на шоуто Space Hero ще посети МКС през 2023 г.

| Редактор: Стоян Гогов 4 955

Риалити шоуто, наречено Space Hero (Космически герой), има за цел да изпрати за 10-дневен престой на борда на Международната космическа станция своя голям победител. Участниците в предаването са описани, като "хора от ежедневния ни живот".

"Избраната група състезатели ще премине задълбочено обучение и ще се изправи пред предизвикателства, тествайки тяхната физическа, умствена и емоционална сила, качества, които са от съществено значение за космонавта в Космоса", твърдят организаторите зад проекта.

Продуцентите дори са влезли в партньорство с американската компания Axiom Space, която може да прави комерсиални полети до МКС. Въпреки това Space Hero все още не е намерила телевизия, която да излъчва предаването. Именно в намирането на рекламни и телевизионни партньори се крие най-голямата трудност пред осъществяването на проекта.

Риалити шоу праща победителя си в Космоса

Риалити шоу праща победителя си в Космоса

Големият печеливш на шоуто Space Hero ще посети МКС през 2023 г.

| Редактор : Стоян Гогов 4 955 Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photo

Риалити шоуто, наречено Space Hero (Космически герой), има за цел да изпрати за 10-дневен престой на борда на Международната космическа станция своя голям победител. Участниците в предаването са описани, като "хора от ежедневния ни живот".

"Избраната група състезатели ще премине задълбочено обучение и ще се изправи пред предизвикателства, тествайки тяхната физическа, умствена и емоционална сила, качества, които са от съществено значение за космонавта в Космоса", твърдят организаторите зад проекта.

Продуцентите дори са влезли в партньорство с американската компания Axiom Space, която може да прави комерсиални полети до МКС. Въпреки това Space Hero все още не е намерила телевизия, която да излъчва предаването. Именно в намирането на рекламни и телевизионни партньори се крие най-голямата трудност пред осъществяването на проекта.