Русия разработва летящ автомат | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Русия разработва летящ автомат 4
Снимка: Almaz-Antey

Русия разработва летящ автомат

Дронът ще е безшумен

| Редактор: Стоян Гогов 36 7241

Руският концерн за въздушно-космическа отбрана "Алмаз-Антей" патентова безпилотен прехващач, който на практика представлява летящ автомат. Апаратът все още няма име, но е известно, че тежи 23 кг и има размах на крилете 3 метра, предава факти.бг.

Вижте как изглежда летящият автомат >> >> >>

Дронът е въоръжен с автоматична карабина "Вепрь Молот" 12-и калибър с пълнител за 10 патрона. Може да лети 40 минути без кацане и не се нуждае от писта или катапулт за излитане.

Летящият автомат се управлява с помощта на бордови камери и датчици за насочване и прицел. Необичайната конструкция тип "патица" с основно крило в задната част подобрява маневреността и точността на стрелбата.

Според сайта "Русское оружие" апаратът вече е преминал пълен цикъл от изпитания. Тествани са както управляемостта, така и прицелът, а клиентът вече е получил първия функционален образец на летящия автомат.

Русия разработва летящ автомат 4

Русия разработва летящ автомат

Дронът ще е безшумен

| Редактор : Стоян Гогов 36 7241 Снимка: Almaz-Antey

Руският концерн за въздушно-космическа отбрана "Алмаз-Антей" патентова безпилотен прехващач, който на практика представлява летящ автомат. Апаратът все още няма име, но е известно, че тежи 23 кг и има размах на крилете 3 метра, предава факти.бг.

Вижте как изглежда летящият автомат >> >> >>

Дронът е въоръжен с автоматична карабина "Вепрь Молот" 12-и калибър с пълнител за 10 патрона. Може да лети 40 минути без кацане и не се нуждае от писта или катапулт за излитане.

Летящият автомат се управлява с помощта на бордови камери и датчици за насочване и прицел. Необичайната конструкция тип "патица" с основно крило в задната част подобрява маневреността и точността на стрелбата.

Според сайта "Русское оружие" апаратът вече е преминал пълен цикъл от изпитания. Тествани са както управляемостта, така и прицелът, а клиентът вече е получил първия функционален образец на летящия автомат.