Шефът на HP: Целта е да направим принтирането "абонаментна услуга" | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Шефът на HP: Целта е да направим принтирането "абонаментна услуга"
Снимка: iStock by Getty Images

Шефът на HP: Целта е да направим принтирането "абонаментна услуга"

Това ще стимулира клиентите да принтират повече

| Редактор: Стоян Гогов 22 1929

HP продължи да пуска софтуерни актуализации за своята система за динамична сигурност. Тя блокира принтерите, когато се използват касети с мастило на трети страни.

В интервю за CNBC главният изпълнителен директор на HP Енрике Лорес хвърли малко светлина върху това защо компанията залага на спорния софтуер. От думите му става ясно, че крайната цел на HP е да премине към абонаментен модел за използване на своите принтери и касети с мастило.

"Нашата дългосрочна цел е да превърнем печатането в абонамент", каза Лорес.

Неговият план Instant Ink е един пример за това - абонаментна услуга, която изпраща на клиентите касети срещу месечна такса.

И това може да е само началото на стремежите на HP за абонамент. Защото, ако не се абонирате, ще бъдете това, което Лорес нарича "нерентабилен клиент", тъй като простото закупуване на принтер на HP не носи на компанията достатъчна печалба.

"Всеки път, когато клиент закупи принтер, това е инвестиция за нас", каза Лорес, според Ars, "и ако този клиент не принтира достатъчно или не използва нашите консумативи, това е лоша инвестиция."

 

Шефът на HP: Целта е да направим принтирането "абонаментна услуга"

Шефът на HP: Целта е да направим принтирането "абонаментна услуга"

Това ще стимулира клиентите да принтират повече

| Редактор : Стоян Гогов 22 1929 Снимка: iStock by Getty Images

HP продължи да пуска софтуерни актуализации за своята система за динамична сигурност. Тя блокира принтерите, когато се използват касети с мастило на трети страни.

В интервю за CNBC главният изпълнителен директор на HP Енрике Лорес хвърли малко светлина върху това защо компанията залага на спорния софтуер. От думите му става ясно, че крайната цел на HP е да премине към абонаментен модел за използване на своите принтери и касети с мастило.

"Нашата дългосрочна цел е да превърнем печатането в абонамент", каза Лорес.

Неговият план Instant Ink е един пример за това - абонаментна услуга, която изпраща на клиентите касети срещу месечна такса.

И това може да е само началото на стремежите на HP за абонамент. Защото, ако не се абонирате, ще бъдете това, което Лорес нарича "нерентабилен клиент", тъй като простото закупуване на принтер на HP не носи на компанията достатъчна печалба.

"Всеки път, когато клиент закупи принтер, това е инвестиция за нас", каза Лорес, според Ars, "и ако този клиент не принтира достатъчно или не използва нашите консумативи, това е лоша инвестиция."