Ръст на пластичните операции заради Facebook | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Ръст на пластичните операции заради Facebook
EPA/БГНЕС

Ръст на пластичните операции заради Facebook

Влиянието на социалните мрежи се проявява в най-неочаквани аспекти от човешкото поведение. Оказва се, че популярни услуги като Facebook и Skype са довели до ръст в пластичните операции.

1 149
Според американски лекари, популярността на двете мрежи, както и на други подобни услуги, предлагащи общуване с уеб камера, има значителeн принос за ръста в броя на пластичните операции, съобщи mashable.com, цитиран от Technews.

Най-търсени услуги от пластичните хирурзи са тези за разкрасяване на лицето, твърди д-р Адам Шафнер от Ню Йорк.
„Когато гледаш в огледало, виждаш своето отражение, но когато гледаш снимка, поместена на сайт, виждаш себе си такъв, както те виждат останалите", цитира думите на свои клиенти докторът.

Photoshop и други програми, използвани за преобразяване на външността, показвана на снимки, вече не са толкова популярни, колкото по-рано.
Въпреки че ги ползват, потребителите не се чувстват така привлекателни, както ако красотата им беше естествена.
Ръст на пластичните операции заради Facebook

Ръст на пластичните операции заради Facebook

Влиянието на социалните мрежи се проявява в най-неочаквани аспекти от човешкото поведение. Оказва се, че популярни услуги като Facebook и Skype са довели до ръст в пластичните операции.

1 149 EPA/БГНЕС
Според американски лекари, популярността на двете мрежи, както и на други подобни услуги, предлагащи общуване с уеб камера, има значителeн принос за ръста в броя на пластичните операции, съобщи mashable.com, цитиран от Technews.

Най-търсени услуги от пластичните хирурзи са тези за разкрасяване на лицето, твърди д-р Адам Шафнер от Ню Йорк.
„Когато гледаш в огледало, виждаш своето отражение, но когато гледаш снимка, поместена на сайт, виждаш себе си такъв, както те виждат останалите", цитира думите на свои клиенти докторът.

Photoshop и други програми, използвани за преобразяване на външността, показвана на снимки, вече не са толкова популярни, колкото по-рано.
Въпреки че ги ползват, потребителите не се чувстват така привлекателни, както ако красотата им беше естествена.