Лоша инвестиция докара 1-ва загуба на ”Майкрософт” | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Лоша инвестиция докара 1-ва загуба на ”Майкрософт”
EPA/БГНЕС

Лоша инвестиция докара 1-ва загуба на ”Майкрософт”

2 161
Американският компютърен гигант "Майкрософт" за първи път от излизането си на борсата преди 26 години понесе загуби за тримесечен период, предадоха световните агенции, цитирани от БТА.

Компанията е регистрирала загуби от 492 милиона долара между април и юни 2012 г. За сравнение през същия период на миналата година тя е имала печалба от 5,9 милиарда долара. Според експерти загубите се дължат на неуспешната покупка на компанията за интернет реклама "А Куонтив". "Майкрософт" придоби компанията през 2007 г. за 6,3 милиарда долара, но сделката не донесе очакваната от ръководството възвръщаемост.

"Майкрософт" регистрира приходи от 18,06 милиарда долара между април и юни тази година, което е със 7 процента повече в сравнение със същия период на миналата година. Същевременно интернет рекламата на съперника на "Майкрософт" - "Гугъл" - продължава да процъфтява и той регистрира увеличение на приходите и печалбите през второто тримесечие на тази година, посочи ДПА.
Лоша инвестиция докара 1-ва загуба на ”Майкрософт”

Лоша инвестиция докара 1-ва загуба на ”Майкрософт”

2 161 EPA/БГНЕС
Американският компютърен гигант "Майкрософт" за първи път от излизането си на борсата преди 26 години понесе загуби за тримесечен период, предадоха световните агенции, цитирани от БТА.

Компанията е регистрирала загуби от 492 милиона долара между април и юни 2012 г. За сравнение през същия период на миналата година тя е имала печалба от 5,9 милиарда долара. Според експерти загубите се дължат на неуспешната покупка на компанията за интернет реклама "А Куонтив". "Майкрософт" придоби компанията през 2007 г. за 6,3 милиарда долара, но сделката не донесе очакваната от ръководството възвръщаемост.

"Майкрософт" регистрира приходи от 18,06 милиарда долара между април и юни тази година, което е със 7 процента повече в сравнение със същия период на миналата година. Същевременно интернет рекламата на съперника на "Майкрософт" - "Гугъл" - продължава да процъфтява и той регистрира увеличение на приходите и печалбите през второто тримесечие на тази година, посочи ДПА.