Facebook тества нов дизайн | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook тества нов дизайн

Facebook тества нов дизайн

Социалната мрежа Facebook подготвя промени в дизайна, които ще засегнат главно новинарския поток на потребителите, пише изданието Inside Facebook, цитирано от "Дневник".

3 69
Промените са подозрително сходни с интерфейса на социалната мрежа Pinterest. Те ще са от полза главно на разработчиците на приложения за Facebook.

Целта на социалната мрежа е да позволи създаването на по-нетрадицонни начини за споделяне на съдържание и популяризиране на Facebook приложенията. Идеята е да се повиши взаимодействието между потребителите и приложенията.

Когато дадена апликация публикува снимки в новинарския ви поток, при кликването им ще бъдете отвеждани директно в нейния интерфейс.
Освен това вече ще има възможност да харесате дадена фотография или да публикувате коментар за нея, само чрез задържането на мишката върху кадъра. Разработчиците на приложения ще могат да добавят и други функции, които да се появяват при задържане на мишката над конкретен елемент.

Така потребителят ще може да извършва повече действия с апликацията, без да напуска Facebook или да отваря друга страница.

"Facebook винаги експериментира с нови функции за платформата. На този етап обаче няма какво да обявим", коментира по темата представител на социалната мрежа.

Въвеждането на подобна функция не е изненада. Социалната мрежа Pinterest е на трето място популярност в САЩ, твърдят анализаторите от Experian, цитирани от Daily Mail. Това означава, че моделът на Pinterest работи и е напълно нормално да привлича вниманието и на своите преки конкуренти.
Facebook тества нов дизайн

Facebook тества нов дизайн

Социалната мрежа Facebook подготвя промени в дизайна, които ще засегнат главно новинарския поток на потребителите, пише изданието Inside Facebook, цитирано от "Дневник".

3 69
Промените са подозрително сходни с интерфейса на социалната мрежа Pinterest. Те ще са от полза главно на разработчиците на приложения за Facebook.

Целта на социалната мрежа е да позволи създаването на по-нетрадицонни начини за споделяне на съдържание и популяризиране на Facebook приложенията. Идеята е да се повиши взаимодействието между потребителите и приложенията.

Когато дадена апликация публикува снимки в новинарския ви поток, при кликването им ще бъдете отвеждани директно в нейния интерфейс.
Освен това вече ще има възможност да харесате дадена фотография или да публикувате коментар за нея, само чрез задържането на мишката върху кадъра. Разработчиците на приложения ще могат да добавят и други функции, които да се появяват при задържане на мишката над конкретен елемент.

Така потребителят ще може да извършва повече действия с апликацията, без да напуска Facebook или да отваря друга страница.

"Facebook винаги експериментира с нови функции за платформата. На този етап обаче няма какво да обявим", коментира по темата представител на социалната мрежа.

Въвеждането на подобна функция не е изненада. Социалната мрежа Pinterest е на трето място популярност в САЩ, твърдят анализаторите от Experian, цитирани от Daily Mail. Това означава, че моделът на Pinterest работи и е напълно нормално да привлича вниманието и на своите преки конкуренти.