Какво гледаме най-много в YouTube | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Какво гледаме най-много в YouTube
EPA/БГНЕС

Какво гледаме най-много в YouTube

Цунамито, което удари миналата година Япония, изборите в Русия и Арабската пролет бяха най-популярните теми за потребителите на YouTube през последните 15 месеца - до март тази година.

0 207
Това показват резултатите от изследването Project for Excellence in Journalism на американския изследователски център Pew Research Center, пише "Сега".

Резултатите показват и това, че видеосайта на Google е станал водещ обществен източник на новини - през пет от 15-те месеца на изследването преобладаващият интерес на потребителите е бил точно към новинарски събития, а не към музика, шоу и т.н.

"В YouTube се разви интересен и сложен диалог между потребители и създатели на файлове. Това отношение може да се опише като "новинарски диалог", който дава нов облик на онлайн журналистиката", твърдят изследователите.

Pew Research Center посочват, че истинността на видеосъдържанието не винаги може да се потвърди, а използването на материали обикновено е без разрешение. Тази ситуация създава потенциал за обнародване на фалшиви новини, които не може да се проследят до източника им.

Средната дължина на видеоновините в YouTube е 2 минути и 1 секунда. Това е повече от дължината на стандартните ТВ новини - 41 сек. Но пък е по-кратка от средната дължина на новините във вечерните ТВ емисии, която е 2 мин. и 23 сек.

Истината е обаче, че най-много се търси съдържание, което е видяно вече по телевизиите. Приоритетни новини са свързаните с природна катастрофа и протести, а теми като земеделие, здраве, бизнес и др. са по-популярни в телевизиите, отколкото в интернет.
Какво гледаме най-много в YouTube

Какво гледаме най-много в YouTube

Цунамито, което удари миналата година Япония, изборите в Русия и Арабската пролет бяха най-популярните теми за потребителите на YouTube през последните 15 месеца - до март тази година.

0 207 EPA/БГНЕС
Това показват резултатите от изследването Project for Excellence in Journalism на американския изследователски център Pew Research Center, пише "Сега".

Резултатите показват и това, че видеосайта на Google е станал водещ обществен източник на новини - през пет от 15-те месеца на изследването преобладаващият интерес на потребителите е бил точно към новинарски събития, а не към музика, шоу и т.н.

"В YouTube се разви интересен и сложен диалог между потребители и създатели на файлове. Това отношение може да се опише като "новинарски диалог", който дава нов облик на онлайн журналистиката", твърдят изследователите.

Pew Research Center посочват, че истинността на видеосъдържанието не винаги може да се потвърди, а използването на материали обикновено е без разрешение. Тази ситуация създава потенциал за обнародване на фалшиви новини, които не може да се проследят до източника им.

Средната дължина на видеоновините в YouTube е 2 минути и 1 секунда. Това е повече от дължината на стандартните ТВ новини - 41 сек. Но пък е по-кратка от средната дължина на новините във вечерните ТВ емисии, която е 2 мин. и 23 сек.

Истината е обаче, че най-много се търси съдържание, което е видяно вече по телевизиите. Приоритетни новини са свързаните с природна катастрофа и протести, а теми като земеделие, здраве, бизнес и др. са по-популярни в телевизиите, отколкото в интернет.