Google пусна гласово търсене | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Google пусна гласово търсене

Google пусна гласово търсене

0 74
Google въвежда редица нови функции в своята търсеща машина. Повечето от тях ще са достъпни първоначално само в браузъра Chrome.
Една от най-атрактивните възможности е гласовото търсене за настолни компютри и лаптопи. За целта потребителят трябва да натисне иконката на микрофона в реда за въвеждане на заявка и да произнесе фраза за търсене. Новата функция позволява гласово търсене на текст и снимки, както и превеждане на думи от един език на друг, съобщи technews.bg.
Друго подобрение касае мигновеното търсене. Функцията Instant Pages, която ще е достъпна в следващата версия на Chrome, позволява по-бързо откриване на желаните страници след въвеждане на заявката. Когато потребителят попадне на страница с резултати, Google започва да зарежда предварително данни от сайтове, към които е удачно да се премине.
Усъвършенствано е и търсенето по изображения. Когато зареждат снимки, потребителите получават не само подходящи резултати, но и допълнителна информация за фотографиите. Така например, ако зареждате лого, Google ще ви информира за компанията, на която то принадлежи. При заявка за пейзажна снимка, търсачката ще покаже информация за мястото, където е направена фотографията.
Google пусна гласово търсене

Google пусна гласово търсене

0 74
Google въвежда редица нови функции в своята търсеща машина. Повечето от тях ще са достъпни първоначално само в браузъра Chrome.
Една от най-атрактивните възможности е гласовото търсене за настолни компютри и лаптопи. За целта потребителят трябва да натисне иконката на микрофона в реда за въвеждане на заявка и да произнесе фраза за търсене. Новата функция позволява гласово търсене на текст и снимки, както и превеждане на думи от един език на друг, съобщи technews.bg.
Друго подобрение касае мигновеното търсене. Функцията Instant Pages, която ще е достъпна в следващата версия на Chrome, позволява по-бързо откриване на желаните страници след въвеждане на заявката. Когато потребителят попадне на страница с резултати, Google започва да зарежда предварително данни от сайтове, към които е удачно да се премине.
Усъвършенствано е и търсенето по изображения. Когато зареждат снимки, потребителите получават не само подходящи резултати, но и допълнителна информация за фотографиите. Така например, ако зареждате лого, Google ще ви информира за компанията, на която то принадлежи. При заявка за пейзажна снимка, търсачката ще покаже информация за мястото, където е направена фотографията.