Всяка 5-та двойка се запознава в интернет | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Всяка 5-та двойка се запознава в интернет

Всяка 5-та двойка се запознава в интернет

0 90
Всяка пета двойка се заформя във виртуалното пространство Всяка пета двойка в света се създава първо във виртуалното пространство, твърди известен експерт по социални мрежи, пише Тechnews.bg.
От друга страна, Facebook е посочен като причина за всеки пети развод, според изследването Socialnomics на Ерик Куалман. Семейният разрив настъпва в резултат на информация, която съпрузите откриват за своите половинки в социални мрежи.
Един от най-изненадващите изводи в проучването е, че социалните мрежи са изпреварили порнографията като най-популярен начин за убиване на времето в интернет.
Средно, един потребител влиза два пъти на ден в социални мрежи, а на сайтове за професионално общуване - около 9 пъти в месеца. Всеки потребител има средно 159 приятели в социалните мрежи. Най-често потребителите обменят помежду си лични съобщения. Популярни са също занимания като гледане на снимки, четене на статуси на приятели, коментиране на чужди статуси и качване на собствени фотографии. Лидер по разнообразие на медийни услуги е Австралия, следвана от САЩ и Великобритания.
Освен Facebook и MySpace, особено популярна за младежите до 18 години е блог платформата Blogspot, а 69% от родителите общуват с децата си в социални мрежи. 24 от 25-те най-големи вестници в света бележат спад в тиражите, в резултат на това, че новините пристигат до потребителите по други канали, в частност - чрез социални медии.
Всяка 5-та двойка се запознава в интернет

Всяка 5-та двойка се запознава в интернет

0 90
Всяка пета двойка се заформя във виртуалното пространство Всяка пета двойка в света се създава първо във виртуалното пространство, твърди известен експерт по социални мрежи, пише Тechnews.bg.
От друга страна, Facebook е посочен като причина за всеки пети развод, според изследването Socialnomics на Ерик Куалман. Семейният разрив настъпва в резултат на информация, която съпрузите откриват за своите половинки в социални мрежи.
Един от най-изненадващите изводи в проучването е, че социалните мрежи са изпреварили порнографията като най-популярен начин за убиване на времето в интернет.
Средно, един потребител влиза два пъти на ден в социални мрежи, а на сайтове за професионално общуване - около 9 пъти в месеца. Всеки потребител има средно 159 приятели в социалните мрежи. Най-често потребителите обменят помежду си лични съобщения. Популярни са също занимания като гледане на снимки, четене на статуси на приятели, коментиране на чужди статуси и качване на собствени фотографии. Лидер по разнообразие на медийни услуги е Австралия, следвана от САЩ и Великобритания.
Освен Facebook и MySpace, особено популярна за младежите до 18 години е блог платформата Blogspot, а 69% от родителите общуват с децата си в социални мрежи. 24 от 25-те най-големи вестници в света бележат спад в тиражите, в резултат на това, че новините пристигат до потребителите по други канали, в частност - чрез социални медии.