12 думи струваха на Facebook 18 милиарда долара | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
12 думи струваха на Facebook 18 милиарда долара

12 думи струваха на Facebook 18 милиарда долара

Финансовият директор на Facebook Дейвид Еберсман призна, че социалната мрежа отбелязва по-малко използване от страна на тийнейджърите. След това изявление цената на акциите падна от 57,1 на 47,4 долара, изтривайки милиарди от пазарната стойност на компанията.

0 74
Дванайсетте думи на Еберсман „Ние наблюдаваме намаление във всекидневното използванe, по-специално сред малките тийнейджъриструваха на Facebook 18 милиарда долара (в превода на български думите са по-малко - бел.ред.).

Дейвид Еберсман заяви, че тези данни са колебливи, тъй като социалната мрежа е наясно, че по-младите потребители – особено под 13 години, лъжат за възрастта си, за да се включат в мрежата по-рано и това се прави от години, пише VentureBeat, цитиран от "Фокус".

Еберсман добави, че Facebook остава близо до абсолютното си разпространение сред тийнейджърите в САЩ, но предишните му думи вече бяха постигнали негативен ефект.

Това се дължи и на представата, че Facebook е изгубил очарованието си сред младите потребители, които са се обърнали към Snapchat и други платформи за чат, за които майките и бащите им дори не са чували. Точно затова изпълнителният директор Марк Зукърбърг увери инвеститорите при предишната среща, че тийнейджърите не изоставят мрежата.

Казаното сега отрича твърдението на Зукърбърг и признава, че децата вече не смятат Facebook за „готин”.

Социалната мрежа има какво да поправя, въпреки че тъкмо отбеляза рекордни приходи за последното тримесечие. Истинският въпрос е колко дълго ще се задържи тази представа и как Facebook ще я посрещне, коментира VentureBeat.
12 думи струваха на Facebook 18 милиарда долара

12 думи струваха на Facebook 18 милиарда долара

Финансовият директор на Facebook Дейвид Еберсман призна, че социалната мрежа отбелязва по-малко използване от страна на тийнейджърите. След това изявление цената на акциите падна от 57,1 на 47,4 долара, изтривайки милиарди от пазарната стойност на компанията.

0 74
Дванайсетте думи на Еберсман „Ние наблюдаваме намаление във всекидневното използванe, по-специално сред малките тийнейджъриструваха на Facebook 18 милиарда долара (в превода на български думите са по-малко - бел.ред.).

Дейвид Еберсман заяви, че тези данни са колебливи, тъй като социалната мрежа е наясно, че по-младите потребители – особено под 13 години, лъжат за възрастта си, за да се включат в мрежата по-рано и това се прави от години, пише VentureBeat, цитиран от "Фокус".

Еберсман добави, че Facebook остава близо до абсолютното си разпространение сред тийнейджърите в САЩ, но предишните му думи вече бяха постигнали негативен ефект.

Това се дължи и на представата, че Facebook е изгубил очарованието си сред младите потребители, които са се обърнали към Snapchat и други платформи за чат, за които майките и бащите им дори не са чували. Точно затова изпълнителният директор Марк Зукърбърг увери инвеститорите при предишната среща, че тийнейджърите не изоставят мрежата.

Казаното сега отрича твърдението на Зукърбърг и признава, че децата вече не смятат Facebook за „готин”.

Социалната мрежа има какво да поправя, въпреки че тъкмо отбеляза рекордни приходи за последното тримесечие. Истинският въпрос е колко дълго ще се задържи тази представа и как Facebook ще я посрещне, коментира VentureBeat.