Истинската цел на новите бутони на Facebook | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Истинската цел на новите бутони на Facebook
Facebook

Истинската цел на новите бутони на Facebook

Facebook въведе алтернативи на бутона "харесвам" под общото име "реакции", но белгийската полиция разкри, че истинската цел на емоционалните бутони е друга.

31 170
Алтернативите на бутона "харесвам" са пет - "любов", "ядосан", "тъжен", "УАУ", "хаха", всички те изразяват моментното емоционално състояние, а според федералната полиция на Белгия използването им може допълнително да подкопае сигурността на потребителите.

Белгия отдавна има проблеми с Facebook, който използва "бисквитки", за да следи потребителите си.

Последното разследване на белгийската полиция обаче разкрива друго - Facebook използва бутоните "реакции" с рекламна цел, предава Fortune.

Социалната мрежа е изчислила, че е по-изгодно да показва рекламите само на потребителите в добро настроение, а това лесно може да се установи чрез новите емоционални бутони.

Известно е, че социалната мрежа следи потребителите си и анализира тяхното поведение с цел по-ефективна реклама.

Белгия предупреждава, че новите бутони "реакции" са още един метод за навлизане в личното пространство на потребителите.

Facebook не е отговорил на резултатите от разследването на белгийската федерална полиция.
Истинската цел на новите бутони на Facebook

Истинската цел на новите бутони на Facebook

Facebook въведе алтернативи на бутона "харесвам" под общото име "реакции", но белгийската полиция разкри, че истинската цел на емоционалните бутони е друга.

31 170 Facebook
Алтернативите на бутона "харесвам" са пет - "любов", "ядосан", "тъжен", "УАУ", "хаха", всички те изразяват моментното емоционално състояние, а според федералната полиция на Белгия използването им може допълнително да подкопае сигурността на потребителите.

Белгия отдавна има проблеми с Facebook, който използва "бисквитки", за да следи потребителите си.

Последното разследване на белгийската полиция обаче разкрива друго - Facebook използва бутоните "реакции" с рекламна цел, предава Fortune.

Социалната мрежа е изчислила, че е по-изгодно да показва рекламите само на потребителите в добро настроение, а това лесно може да се установи чрез новите емоционални бутони.

Известно е, че социалната мрежа следи потребителите си и анализира тяхното поведение с цел по-ефективна реклама.

Белгия предупреждава, че новите бутони "реакции" са още един метод за навлизане в личното пространство на потребителите.

Facebook не е отговорил на резултатите от разследването на белгийската федерална полиция.