Facebook
Истинската цел на новите бутони на Facebook
Facebook въведе алтернативи на бутона "харесвам" под общото име "реакции", но белгийската полиция разкри, че истинската цел на емоционалните бутони е друга.
31
170
Алтернативите на бутона "харесвам" са пет - "любов", "ядосан", "тъжен", "УАУ", "хаха", всички те изразяват моментното емоционално състояние, а според федералната полиция на Белгия използването им може допълнително да подкопае сигурността на потребителите.
Белгия отдавна има проблеми с Facebook, който използва "бисквитки", за да следи потребителите си.
Последното разследване на белгийската полиция обаче разкрива друго - Facebook използва бутоните "реакции" с рекламна цел, предава Fortune.
Социалната мрежа е изчислила, че е по-изгодно да показва рекламите само на потребителите в добро настроение, а това лесно може да се установи чрез новите емоционални бутони.
Известно е, че социалната мрежа следи потребителите си и анализира тяхното поведение с цел по-ефективна реклама.
Белгия предупреждава, че новите бутони "реакции" са още един метод за навлизане в личното пространство на потребителите.
Facebook не е отговорил на резултатите от разследването на белгийската федерална полиция.
Белгия отдавна има проблеми с Facebook, който използва "бисквитки", за да следи потребителите си.
Последното разследване на белгийската полиция обаче разкрива друго - Facebook използва бутоните "реакции" с рекламна цел, предава Fortune.
Социалната мрежа е изчислила, че е по-изгодно да показва рекламите само на потребителите в добро настроение, а това лесно може да се установи чрез новите емоционални бутони.
Известно е, че социалната мрежа следи потребителите си и анализира тяхното поведение с цел по-ефективна реклама.
Белгия предупреждава, че новите бутони "реакции" са още един метод за навлизане в личното пространство на потребителите.
Facebook не е отговорил на резултатите от разследването на белгийската федерална полиция.