50 г. от първия полет на свръхзвуковия самолет "Конкорд"

Рожба на споразумение между Лондон и Париж от 1962 г., проектът попада отначало на силни турбуленции

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

До колкото съм запознат Ту 144 , прави първия си полет през декември 1968... Кой е първия все пак???

BajMihal
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Правиш ли разлика между "първия полет на свръхзвуковиЯ самолет" и "първия полет на свъхзвуков самолет"? Да вземем да те върнем малко в първи клас, че да започнеш да различаваш окончанията в думите на изречението и най-вече техните значения?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Споровете Конкорд срещу ТУ-144 няма да имат край. Но се пропуска един съществен факт. Въпреки, че цената е доста по-висока, много хора са предпочитали да летят между Европа и САЩ с Конкорд. И тогава САЩ налагат някакви такси във връзка с шума като свалят нивата на допустимост. Не помня детайли, но реално това довежда до нерентабилността. ТУ-144 също е спрян заради нерентабилност. Но той си има проблеми с това, че не е допускан на доста летища и реално в един момент е извършвал само вътрешни полети от Москва до далечни източни дестинации. А за вътрешен полет трудно се вземат високи цени и като добавим по-високия разход на гориво и с него се свърши.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ту144 не р летял до толкова далечни източни дестинации, най-далеко е стигал от Москва до Алма Ата и то заради големия разход на гориво. Иначе защо да не стига до Владивосток? Ама като не може...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И още нещо към форумния IT шут "Дада", я пак си провери скоростта на DC-8!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

До Ту-144 звуковой барьер преодолел в рекордном полёте американский лайнер Douglas DC-8, достигший 21 августа 1961 года скорости 1,012 Маха На руски за да може тъпоглавеца по лесно да преглътне фактите.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Пак си хванат в лъжа! И пак ти казвам, че не желаеш да даваш фактите докрай, защото ако го направиш, няма да успееш да ни пробуташ тезата си Та DC-8 достига тази скорост при пикиране, с цел събиране на данни необходими за понататъшни изпитания. И сега внимание поддържа свръхзвукова скорост само 16 СЕКУНДИ!!! Това не го прави свръхзвуков пътнически самолет.... Пак си закован, лъжльо!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Я прочети пак какво съм написал и не ми приписвай твои си измислици: Първия пътнически самолет минал скоростта на звука е Douglas DC-8 още през 1961 г. Къде тука има лъжа? Че чак бил заковал, тъпака.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Сганта колкото и да се напъв, първия пътнически самолет минал скоростта на звука е Douglas DC-8 още през 1961 г. Колкото до Ту-144 той се разбива на Бурже не заради друг самолет, както пробутва тук форумния идиот, а защото не издържа натоварванията. В случая с Конкорд и Ту, путлераста също може гордо да заяви, че при всичките катастрофите на Ту има по-малко жертви отколкото при едната катастрофа на Конкорда, както се хвали за ситуацията при Совалките и Съюзите. Ми нормално, Kонкорда е превозил 2,5 милиона души при близо 50 000 полета, докато Ту е превозил общо стотина души при стотина полета основно като пощенски самолет.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

На шут ли се правиш или просто си глупав??? Това е въпросът... Ту 144 се претоварва в опит да избегне сблъсък с френския Мираж... А защо се е появил там Мираж-ът е друг въпрос. Удобно пропускаш фактите, които не помагат да ни пробутваш тезите си, а? :))

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Поредните глупости. «Мираж», как мы уже знаем, действительно был. Но удаление его от Ту-144 было таким, что проблемой для опытных советских летчиков он никак не мог стать.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

До всички нормално мислещи хора - ЛИБЕРАЛЕН КРАХ, ГОРД ЕВРОПЕЕЦ, АК 47, Т 14 АРМАТА и още много други проруски драскачи са безнадеждно умствено увредени екземпляри на по - ниско развити представители на странично разклонение на Хомо Сапиенс. Те ако не говорят за любимата им РОССИЯ, не могат да получат ерекция или полюция, а когато са надупени и ги онождат руснаци, а най - добре Путкин, изпадат в робски екстаз, т.е. те са достойни само за презрение и съжаление. От медицинска гледна точка са безнадеждно и неизличимо болни.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Понеже много незнаещи има тук, то добре е да се знае, че Конкорд е вторият в света свръхзвуков пътнически самолет след съветския Ту-144.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

50 г и няколко месеца от ТУ144

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Стига се напъва бе, пак се посра. Не ти ли писна. Прочети поста ми по-долу. Ту-144 е излязъл по-рано, но не е пътнически - не е обслужвал реални авиолинии от значение, само тестопвият му полет е бил 2 месеца преди тоя на Конкорд; полетите с пътници на Конкорд са преди оптитие за такива с ту-144. А да, и Не Конкорд а Ту-144 се заби в земята насред изложението в Париж. Как не ви писна да се насирате бе, как дишате.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Слаб 2 по история на авиацията! А за катастрофата в Ле Бурже е виновен френски "Мираж" Ама четете я тази история бе! Ама не по-лесно е другите да са ви виновни за незнанието....

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Има си хас някой друг да не ви е крив, всичката ви работа е такава.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ту-144 беше казнал на летището в София за разглеждане, да. Но не е извършвал пътнически полети никога, така че не е първият свръхзвуков пътнически самолет, както им се ще на умствено изостаналите руски слуги. Възможно да е излетял малко преди Конкорд, с подобни размери и форма е, но не е пътнически, пътническите самолети презовзат хора по комерсиални линии. Просто остава почти успешен напън на съветската индустрия да направи нещо.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Аз също бях на летището ,когато дойде, но за около 50 човека пред мен , не можах да го разгледам вътре, спряха посещението.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

1 ноября 1977 года самолет Ту-144 вылетел в свой первый пассажирский рейс с опозданием на 30 минут в 9 часов 03 минуты и в 11 часов 03 минут совершил посадку в аэропорту «Алма-Ата», перевезя 80 пассажиров. В обратный рейс самолет Ту-144 вылетел из Алма-Аты в 13 часов 28 минут и точно по расписанию в 15 часов 31 минуту совершил посадку в Москве.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

а до кога е лятял Tu-144LL?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Забавно е да четеш, как путинофилите с пяна на уста ни обясняват как Ту 144 е първият, а не Конкорда... а в статията въобще не става въпрос, кой е първият самолет... а за това, че са минали 50 години от първият полет на Конкорда. Не е важно, каква е темата, важно е да изтъкнем, колко са велики руснаците и колко смотани западняците. Все едно да слушам агитация от партийни секретари.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

С тази разлика, че конкорд летя 30 години преди да бъде спрян и то не заради самия самолет, а заради една катастрофа от външен фактор и заради състоянието на гражданската авиация тогава, докато ТУ 144 летя едва 3 4 години. Поредните пари хвърлени на вятъра от страна на русия, но пък изгладувани от руснаците.

BajMihal
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Всъщност го спряха точно заради слабост в резеорварите, която всъщност беше причината за пожара на този полет. Да, може да се каже, че Конкорд е успешен проект, но не беше спрян заради инцидента, а заради последващия рязък спад на продажби на билети след това. Колкото до измисления ту144, само си задайте въпроса колко произведени бройки има от него и колко полета са направили тези бройки. Няма да коментирам факта, че не е допускан да лети в международното въздушно пространство и самия Аерофлот се отказва от него след няколко смъртоносни инцидента, които россианците услужливо премълчават.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И совалките ни бяха представени като връх на техническия гений и инженерното изкуство, пък се оказа, че избиха най много народ... и сега какво наблюдаваме... САЩ се върнаха пак към ракетите. Така и с историята на Конкорд! Вторият свръхзвуков пътнически самолет в историята на авиацията.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Конкорд не е втори, а единствен. Ту144 е толкова 'пътнически', колкото и брадвата е инструмент за бръснене.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Слаб 2 и по история на авиацията!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Продължават да са връх на техническия гений и инженерното изкуство, не достигнат от недоносчето Буран. Когато потрябват ще влязат в употреба. Чий да го дирят из космоса за 1-2 астронавта. Само пияни ватенки могат да издържат затворени в нищото стотици дни.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не си убедителен с тези аргументи! :)) Опитай пак!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Като чета тъпотиите които публикуваш масово, няма и да се напъвам да разяснявам на такива като теб. Най-просто ясно личи кои са откраднатите проекти и какви са резултатите след копирането.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

лев Ту-144 е първият в света свръхзвуков пътнически самолет. Конструиран е от опитно-конструкторското бюро на Андрей Туполев под ръководството на сина на титуляра – авиационния конструктор Алексей Туполев.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И докато Конкорд летя 30 години, то ТУ 144 е летял 10 пъти по малко.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ту-144 извършва първия си полет на 31 декември 1968-а - два месеца преди "Конкорд". Откраднат от Конкорд, русняците бързат да изпреварят французи и англичани и пускат поредното недоносче способно единствено да превозва поща, за да избие минимална част от разходите.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не лъжете нагло,първия полет на свръхзвуков пътнически самолет е на ТУ144.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

След поредица тежки катастрофи 'пътническия' Ту 144 започва да превозва само поща. А трансатлантически поледи са били невъзможни по технически, а не бизнес причини. Конкорд можеше безфорсажен свръхзвук - нещо непосилно за Ту144 и Ту160.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

След поредица??? Аве тупан, на ТУ катастройите сам 2 , на конкорд 1! Аре у лево с поредицата си от Тимея ини.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Никъде не се пише, че това е първия полет изобщо на такъв самолет. Дори в заглавието си пише, че става въпрос конкретно за конкорд, но явчно чукча писател, а не мислител.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Подобно на совалките, скъп и опасен!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Уникален ,естетически съвършен самолет. 'Опасен' баба ти анало-говнетна - затова имаше дълга и успешна кариера и го спряха изискванията за шум а не проблеми с безопасността ( за разлика от жалкия му ерзац от изтока).

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Толкова опасен, че за 50 години експлоатация, има само една катастрофа, при това не заради проблем със самолета а заради парче метал на пистата, което пука гумите, от които парчета пробиват резервоара. Толкова за опасността. Де да бяха толкова опасни и всички останали самолети.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Скъп да, но опасен не. Толкова полети и само една катастрофа и то поради външни причини(парче от друг самолет на пистата, което пука гумата му). Като се замислих, сигурно имаш предвид недоразумението наречено Ту-144.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.