САЩ правят най-големия самолет в света (снимки)
САЩ показаха най-големия самолет в света - Stratolaunch, който е създаден да изстрелва ракети в Космоса.
Обратно в новинатаКоментари - САЩ правят най-големия самолет в света (снимки) | IT.dir.bg
Коментари
Руснаците не могат да направят разлика между "прави" и "смята да направи",или по_скоро "може ида успее да направи"!Ако си направите труда да се поровите из предаванията на "Дискавъри" ще видите от кога Америка осъществявя хиперзукови полети,от кога съществува проекта "Аврора".Педи повече от 10 години са направени опитите с модели на хиперзвуков самолет ,летящ с повече от 10000 километра в час!Ако някой ми каже ,че в САЩ няма действащи хиперзвукови самолети в реален размер значи не е със всичкия си!
Масса, кг Пустого 250000 Максимальная взлетная 600000 Масса топлива 300000 Двигатель 6*ТРДД Д-18Т Удельный расход топлива, кг/кгсч 0,57-0,63 Крейсерская скорость, км/ч 850 Практическая дальность, км 15600 Дальность действия, км 4500 Практический потолок, м 11000 Экипаж шесть человек Полезная нагрузка, кг 250000-450000
Тръмп не се е отказал. Иска предоговаряне. Щото Китай има параметри за преди 2000 година, а САЩ също, само дето Китай увеличи много производството и то мръсното, а САЩ го намалиха.
сащисаните краварски щати ще цоцат още големи пари на клетите данъкоплатци за да пряват проекти ще ще ще ще -все неща направени от други преди 35 години.И накрая ще кацнат на слънцето преди Ким Чен Ун.
подобни размери, създават свръх напрежение и натоварване на определени места. има вероятност да излети едни самолет а да се приземят два...
Кво спорите тука кой бил по-добър и дрън дрън?В Щатите това е най модерния бизнес за хората с много кинти, как да източат още повече от хазната!Е за това е целият зор.И идиоти с ненормални идеи все ще се намерят, както и понякога даже и от най-ненормалната идея може да се получи нещо работещо.Ама колко работещо може да се спори.Важното е да прави впечатление за да се откопчат пари за развойна дейност, а че проекта ще отиде в забвение след години, никой няма да го помни и да го е еня.Най-малко данъкоплатците, които в САЩ са тези с най-късата памет.
кърти мифки. Ма руснаците дялали с теслата. Верно? Ми да услужат и на янките с една, да си пооправят сварките и ламарините, че е срамота... 21ви век сме все пак.
В същност единственото "най" ЩЕ е размахът на крилата 117 срещу 88 метра за АН 225. Антонов225: 275 тона товар, 675 тона обща маса на излитане(товар, собствена маса и гориво) 82м. дължина, 43м. товарен отсек. Данните му ги има в Уйки и в тубата има филмче на Дискавъри Ченъл. И, ако американците спазят срока и го вдигнат през 2019, то АН 225 ще го е изпреварил само с 31 години. Това, което отличава американската машина е, че тя ще е много тясно специализирана - само за една дейност. Ако успеят, дано успеят, то ще е успех за всички, защото в крайна сметка всичко това го плащаме ние данъкоплатците. Движещата сила на прогреса не са критиците, а хората, които не се отказват и намират начин как да се направи. Неуспехът и провалите са част от него.
Това прилича на уголемено копие на машината конструирана от Бърт Рутан за Върджин. Паднало е яко преписване явно...
"Предвидено е в бъдеще Stratolaunch да може да носи не една, а цели три ракети. Очакванията на анализаторите са Stratolaunch коренно да промени пазара, намалявайки значително цената на изстрелваните сателити в ниска околоземна орбита." А това последното ме плаши - ще напълнят космоса с боклуци. Иначе путинохуесосите с право квичат, че този сорт проекти копаят гроба на комерсиалното използване на Роскосмос.
Интересно е, какво разсъждават руснаците за космоса в случая: Константин Косцов Молодцы американцы. В нашей стране на космос забили. Но хоть кто-то не падает духом и продолжает развитие космических технологий. Большое уважение всем, кто это делает.
Мрия """" Тегло (празен) 175 t Тегло (пълен) 640 t Макс. количество гориво 280 t Товароспособност 275 t """
А този има размах на крилата 117 м тежи празен 250 тона и трябва да качва на 10000м 250 тона реално, а не на хартия
Този ще е най-широкият самолет, но най-големият си остава засега Антонов 225 Мрия, с който караха совалката Буран. Над 10 метра е по-дълъг и в почти всичко ПО. Може би се очакват в бъдеще по-големи. Антонов 225 Мрия май е кацал на Летище София и си става за нормални транспортни нужди. Имал много поръчки.
Любителите на матрьошките не могат да понесат че в САЩ нещата се случват, а в Русия на Путьо не. Те още живеят във времето на СССР. Но то да беше само в САЩ. Нещата с еслучват в Китай, Япония, Англия, Германия, Ю. Корея и къде ли още не. Русия е една изостанала с 30 години държава, която се крепи на добива на нефт и газ. И пътя, който и задава Путьо с надпреварата във въоръжаването ще доведе до съсипшването й. Както някога фалира СССР, така ще фалира и Русия. За ужас на любителите на руските и съветски знамена, униформите на Червената армия и портретите на Сталин и Ленин. Тия дето ми се пишат социалисти, а са най-обикновени комундета модел 80-те години на 20-ти век
Само да отбележа че путлерастката тролеферма бълва простотии на килограм. Идентичен самолет WhiteKnightTwo има над 400 часа полети и няма проблем с конструкцията, двата корпуса, разположението на двигателите и т.н простотии които могат да измислят троловете.
като White Night Two ще навърта успешно летателни часове. И тоя без полезен товар. И от него ще изстрелят толкова спътници колкото и от White Knight Two за вече близо десетилетие: Нула.
При американците нещата се случват в сегашно време, като казват "ние направихме" , докато при чебурашките всичко е в бъдеще .."ще направим" :D
неотдавна ревахте как Сухой Суперджет няма да излети - е... излетя, вече и 100-тния. После ревахте как МС-21 ще си остане само на макет - и тояй преди няколко дни излетя и вече има около 200 броя поръчани, прогнозите са да бъдат продадени 1000 за 30. Тези дни изкараха и Ка-62. А ти, Ганьо, колко туршии затвори?
Отъкде ще излита и къде ще каца? Каква ширина на пистата и на пътеките за рулиране са му необходими? Кой и за чия смекта ще ги строи ако самолетът ще бъде използван за търговски превози? Ако ще остане само с направата - халал да им е и самолетът. Имали пари - построили го. Но от гледна точка на авиационния бизнес това са пари, хвърлени на вятъра. Авиакампониите вече намаляват поръчките за четиридвигателни самолети и ограничават експлоатацията им (В747, А340, А380) за сметка да двувигателните от най-ново поколение А350 и В787 за дългите дестинации. Те седнали шестдвигателен и с два фюзелажа! За какво им е такъв?
Не четеш ли?! Ще изстрелват сателити от него, няма да возят хора...
Е хубуу де. Дано са си направили сметките. За да имаме сателит значи трябва да имаме първа космическа скорост от 8 км. в сек., или 28 880 км. в час. Ракетата-носител на Съюз ги достига на височина от 202 км. за около 9 минути. На по-ниска височина, с по-ниска скорост и с по-малки тегла пак трябва постигането на сериозни скорости, респ. енергия, респ. ракетни двигатели, респ. гориво. Не знам както точно ще спестят като изстрелват от 9000 метра и с дозвукови скорости. И какво би им било необходимо за изсрелване по конвенционален начин на същите тегла до същите височина и скорост. И дали разликата в разходите на едното и другото може да покрие за определн брой изстрелвания разходите по разработката, построяването и експлоатацията. И дано да не му се случи нещо, пу-пу, преди да е достигнал този определен брой. Поне да си покрие разходите.
Ако новината беше, че Русия прави " най-големия самолет в света", сега коментите щяха да бъдат от сорта на " най-здравите болни".
Този самолет няма да го бъде ... адски глупава конструкция , безобразно глупава ...
какво не ти харесва в нея? не е като да е първия многокорпусен самолет. пък и предвид за какво ще го ползват има логика да е именно така.
Ти с какво образование си? Военно строево?
и ще ти обясня. Да започнeм от дреболиите: Крилото е с много голямо aspect ratio, като на глайдер или самолет на слънчеви батерии. Само че скъсената хорда няма да позволи ламинарен поток, защото не е подходящо числото на Рейнолдс. Удълженото крило увеличава рамото на огромния товар който трябва да носи, и изисква по-здрава и следователно по-тежка конструкция, което ще негира намаления induced drag. Контролните повърхности са малки, и за да са ефективни им трябва по-дълъг фюзелаж, което също утежнява конструкцията, а намаленото триене на плоскостите се компенсира от увеличеното такова на опашката. И не, няма нужда от толкова дълъг фюзелаж за да окачи ракетата която носи когато вече си се издигнал над гъстите слоеве на атмосферата, а скоростта ти е все още ниска, няма голям смисъл и даже пречи ракетата ти да е тънка и дълга като глист. И накрая най-подозрителното: двете нескачени опашки ще танцуват некоординирано, както хоризонтално, така и вертикално, и ще друсат и усукват цялата паянтова конструкция. А когато крилото се усуче, се появява разлика в подемната сила от двете му страни и самолетът започва да се завърта около оста си. При подходяща комбинация от параметри има шанс да се получи някой резонантен режим който дори да разруши самолета. Да, точно този дизайн вече е изпитан от Бърт Рутан в неговия Virgin Galactic GlobalFlyer, но тук размерите, масата, товароподемността, скоростите, материалите и честотите са в съвсем друга лига; това не е хоби машина от стъклопласти.
"Двукорпусният летателен апарат е дело на милиардера и съосновател на Microsoft Пол Алън" По-скоро е дело на Бърт Рутан, а е платен от Пол Алън.
Баси глупостите честно! САЩ били показали. Показала го е фирмата на Пол Алън. Частна фирма, а не държавата САЩ.
Ха-ха, утре пияните ватенки ще изтипосат шпертплатово моделче на такъв самолет, което така и ще си остане неосъществен проект. Така те няма да изостанат от световното развитие.
Ха, нито един коментар още. Не е добре така, няма шоуто на фили и фоби :)
Така е, защото никой не дочита новината до края, а кликва върху линка за новото руско хиперзвуково оръжие. Хората са любопитни от какво могат за загинат, зер с руснаците сега сме противници :)