Коментари - САЩ правят най-големия самолет в света (снимки) | IT.dir.bg
назад

САЩ правят най-големия самолет в света (снимки)

САЩ показаха най-големия самолет в света - Stratolaunch, който е създаден да изстрелва ракети в Космоса.

Обратно в новината

Коментари - САЩ правят най-големия самолет в света (снимки) | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Se taia

Ха, нито един коментар още. Не е добре така, няма шоуто на фили и фоби :)

Така е, защото никой не дочита новината до края, а кликва върху линка за новото руско хиперзвуково оръжие. Хората са любопитни от какво могат за загинат, зер с руснаците сега сме противници :)

Ха-ха, утре пияните ватенки ще изтипосат шпертплатово моделче на такъв самолет, което така и ще си остане неосъществен проект. Така те няма да изостанат от световното развитие.

Баси глупостите честно! САЩ били показали. Показала го е фирмата на Пол Алън. Частна фирма, а не държавата САЩ.

Докато пориш бабата изозадзе противник ли ти се явява или съюзник?

Новината беше и при главните новини и там бяха коментарите

"Двукорпусният летателен апарат е дело на милиардера и съосновател на Microsoft Пол Алън" По-скоро е дело на Бърт Рутан, а е платен от Пол Алън.

Този самолет няма да го бъде ... адски глупава конструкция , безобразно глупава ...

Както ние на американците.

Ако новината беше, че Русия прави " най-големия самолет в света", сега коментите щяха да бъдат от сорта на " най-здравите болни".

Ами да! Ако си беше направил фирмата в Русия там щеше да го покаже. Ама надали.

какво не ти харесва в нея? не е като да е първия многокорпусен самолет. пък и предвид за какво ще го ползват има логика да е именно така.

Отъкде ще излита и къде ще каца? Каква ширина на пистата и на пътеките за рулиране са му необходими? Кой и за чия смекта ще ги строи ако самолетът ще бъде използван за търговски превози? Ако ще остане само с направата - халал да им е и самолетът. Имали пари - построили го. Но от гледна точка на авиационния бизнес това са пари, хвърлени на вятъра. Авиакампониите вече намаляват поръчките за четиридвигателни самолети и ограничават експлоатацията им (В747, А340, А380) за сметка да двувигателните от най-ново поколение А350 и В787 за дългите дестинации. Те седнали шестдвигателен и с два фюзелажа! За какво им е такъв?

Не четеш ли?! Ще изстрелват сателити от него, няма да возят хора...

При американците нещата се случват в сегашно време, като казват "ние направихме" , докато при чебурашките всичко е в бъдеще .."ще направим" :D

Очевидно не чете

неотдавна ревахте как Сухой Суперджет няма да излети - е... излетя, вече и 100-тния. После ревахте как МС-21 ще си остане само на макет - и тояй преди няколко дни излетя и вече има около 200 броя поръчани, прогнозите са да бъдат продадени 1000 за 30. Тези дни изкараха и Ка-62. А ти, Ганьо, колко туршии затвори?

Ти с какво образование си? Военно строево?

Чукча писател, чукча не читател...

Само да отбележа че путлерастката тролеферма бълва простотии на килограм. Идентичен самолет WhiteKnightTwo има над 400 часа полети и няма проблем с конструкцията, двата корпуса, разположението на двигателите и т.н простотии които могат да измислят троловете.

нелепо 28 колела стари двигатели най-голям самолет пфф

Обръщам "внимание" на списвача другаря Гогов.

БРЦК

"изстрелване на ракета от Stratolaunch е предвидено за 2020 година." Нещо да кажеж? 2020 не е ли ЩЕ ?

Любителите на матрьошките не могат да понесат че в САЩ нещата се случват, а в Русия на Путьо не. Те още живеят във времето на СССР. Но то да беше само в САЩ. Нещата с еслучват в Китай, Япония, Англия, Германия, Ю. Корея и къде ли още не. Русия е една изостанала с 30 години държава, която се крепи на добива на нефт и газ. И пътя, който и задава Путьо с надпреварата във въоръжаването ще доведе до съсипшването й. Както някога фалира СССР, така ще фалира и Русия. За ужас на любителите на руските и съветски знамена, униформите на Червената армия и портретите на Сталин и Ленин. Тия дето ми се пишат социалисти, а са най-обикновени комундета модел 80-те години на 20-ти век

Мрия """" Тегло (празен) 175 t Тегло (пълен) 640 t Макс. количество гориво 280 t Товароспособност 275 t """

Харесвате ми .В сравнение с вас и едноклетъчен организъм изглежда като Айнщайн

Че в СССР направиха Мрия. И до ден днешен лети, работи и носи пари на собствениците си. То бива простотия, ама тая обсесия е вече за медицински грижи.

аха . честито на китайците .

Е хубуу де. Дано са си направили сметките. За да имаме сателит значи трябва да имаме първа космическа скорост от 8 км. в сек., или 28 880 км. в час. Ракетата-носител на Съюз ги достига на височина от 202 км. за около 9 минути. На по-ниска височина, с по-ниска скорост и с по-малки тегла пак трябва постигането на сериозни скорости, респ. енергия, респ. ракетни двигатели, респ. гориво. Не знам както точно ще спестят като изстрелват от 9000 метра и с дозвукови скорости. И какво би им било необходимо за изсрелване по конвенционален начин на същите тегла до същите височина и скорост. И дали разликата в разходите на едното и другото може да покрие за определн брой изстрелвания разходите по разработката, построяването и експлоатацията. И дано да не му се случи нещо, пу-пу, преди да е достигнал този определен брой. Поне да си покрие разходите.

А този има размах на крилата 117 м тежи празен 250 тона и трябва да качва на 10000м 250 тона реално, а не на хартия

Именно, реално. Точно този е още на хартия, а Мрия си лети - вярно, един път на 5 години, ама си върши работата.

Този ще е най-широкият самолет, но най-големият си остава засега Антонов 225 Мрия, с който караха совалката Буран. Над 10 метра е по-дълъг и в почти всичко ПО. Може би се очакват в бъдеще по-големи. Антонов 225 Мрия май е кацал на Летище София и си става за нормални транспортни нужди. Имал много поръчки.

Интересно е, какво разсъждават руснаците за космоса в случая: Константин Косцов Молодцы американцы. В нашей стране на космос забили. Но хоть кто-то не падает духом и продолжает развитие космических технологий. Большое уважение всем, кто это делает.

"Предвидено е в бъдеще Stratolaunch да може да носи не една, а цели три ракети. Очакванията на анализаторите са Stratolaunch коренно да промени пазара, намалявайки значително цената на изстрелваните сателити в ниска околоземна орбита." А това последното ме плаши - ще напълнят космоса с боклуци. Иначе путинохуесосите с право квичат, че този сорт проекти копаят гроба на комерсиалното използване на Роскосмос.

SpaceX рециклира първата степен. Тези елиминират първата степен изцяло. За руснаците ще остане... да гледат снимки от полета на Гагарин и да въздишат.

Това прилича на уголемено копие на машината конструирана от Бърт Рутан за Върджин. Паднало е яко преписване явно...

и ще ти обясня. Да започнeм от дреболиите: Крилото е с много голямо aspect ratio, като на глайдер или самолет на слънчеви батерии. Само че скъсената хорда няма да позволи ламинарен поток, защото не е подходящо числото на Рейнолдс. Удълженото крило увеличава рамото на огромния товар който трябва да носи, и изисква по-здрава и следователно по-тежка конструкция, което ще негира намаления induced drag. Контролните повърхности са малки, и за да са ефективни им трябва по-дълъг фюзелаж, което също утежнява конструкцията, а намаленото триене на плоскостите се компенсира от увеличеното такова на опашката. И не, няма нужда от толкова дълъг фюзелаж за да окачи ракетата която носи когато вече си се издигнал над гъстите слоеве на атмосферата, а скоростта ти е все още ниска, няма голям смисъл и даже пречи ракетата ти да е тънка и дълга като глист. И накрая най-подозрителното: двете нескачени опашки ще танцуват некоординирано, както хоризонтално, така и вертикално, и ще друсат и усукват цялата паянтова конструкция. А когато крилото се усуче, се появява разлика в подемната сила от двете му страни и самолетът започва да се завърта около оста си. При подходяща комбинация от параметри има шанс да се получи някой резонантен режим който дори да разруши самолета. Да, точно този дизайн вече е изпитан от Бърт Рутан в неговия Virgin Galactic GlobalFlyer, но тук размерите, масата, товароподемността, скоростите, материалите и честотите са в съвсем друга лига; това не е хоби машина от стъклопласти.

То няма снимки от полета на Гагарин.

И Боинг носеше Совалките още през 80-те. Това не е аргумент още повече, че Буран е 100 тона. А този е по-тежък и като площ е по-голям. Изобщо най-големият е.

Сам е преписвал от себе си ли?

В новината която ни поднасят името му го няма. Може и да е в екипа обаче

Този веднага ще го пишат непатриот, предател и 5та колона. Расстрелять!

Вярно че Бърт Рутан е в екипа стартирал проекта! Не го знаех, но това обяснява приликите...

между -will и -ще е като разликата между life и жизнь ;)

Точно така изпитан е. Само че очевидни си назад с материала и очевидно авиоинженер не става от теб, защото отдавна Върджин ползват White Knight Two, който е идентичен с този самолет и има над 500 часа полети и, о чудо, има две опашки. Да не говори, че се симулират компютърно всякакви режими и параметри. След като некадърен инженер като тебе си мисли от раз, че конструкцията е паянтова, надали не са правили всякакви симулации инженери които с това се занимават от години.

Това не качва директно сателита, а играе роля на първа степен. От него се изстрелва ракета. Само че е многократно използваемо. Ракетните двигатели вече са по малки леки и съответно цялото тегло на ракетата е по-малко. Горивото е по евтино, без нужда от резервоар за кислород, самолета-първа степен. Ефекта тука е че се ползва подемната сила на въздуха, който вече е помощник, а не пречка, както е при ракетите излитащи от земята.

Човека е учил в Киев сигурно

са изстреляни с White Knight Two досега, девет години след построяването му? Ъхъ, my point exactly.