Коментари - Активисти настояват за общи правила за е-тротинетките в Европа | IT.dir.bg
назад

Активисти настояват за общи правила за е-тротинетките в Европа

Броят на инцидентите расте и вече има фатални случаи

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Активисти настояват за общи правила за е-тротинетките в Европа | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Значи ако си сложа на тротинетката един немски дизелов двигател, от най-пушещите, за мен правилата няма да важат, защото не е на ток.

Ще попаднеш на други правила.

Освен това нямат място и по улиците където се движат автомобили (както и велосипедистите между другото...) поради простата причина, че нямат това ниво на защита при удар/катастрофа което има автомобила и респективно шансовете за оцеляване са съвсем различни спрямо водача на автомобил.

съгласен съм, но сложих минус. На улиците трябва да има обособена велосипедна алея, за да не се кара по тротоара и за да не се забраняват тези превозни средства. И понеже ползвам велосипед - ще кажа от опитк - за София, а и за доста други градове, които не са равни, като Амстердам например, е доста трудно да се ползва всеки ден велосипед за да се ходи на работа например, затова и електрическите варианти са едно отлбично решение. но трябв ад асе осигурят обособени алеи и безопасно преминаване през кръстовищата.

Трябва да има отделни алеи за тротинетки, велосипеди, конници , каруци, за водачи на ролкови кънки и още една за такива със скейтборд. И отделни светофари за всеки.

Проблемът е, че велоалеите преминават в тротоари, а по тротоарите не трябва да се движи нито велосипед, нито ел. тротинетка. не може д аима велоалея до всеки вход.

Тези недоразумения с малки гуми, вдигащи висока скорст трябва да се забранят навсякъде. Създават хаос в движенито и опасност както за всички.