Коментари - Активисти настояват за общи правила за е-тротинетките в Европа | IT.dir.bg
назад

Активисти настояват за общи правила за е-тротинетките в Европа

Броят на инцидентите расте и вече има фатални случаи

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Активисти настояват за общи правила за е-тротинетките в Европа | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тези недоразумения с малки гуми, вдигащи висока скорст трябва да се забранят навсякъде. Създават хаос в движенито и опасност както за всички.

Освен това нямат място и по улиците където се движат автомобили (както и велосипедистите между другото...) поради простата причина, че нямат това ниво на защита при удар/катастрофа което има автомобила и респективно шансовете за оцеляване са съвсем различни спрямо водача на автомобил.

Значи ако си сложа на тротинетката един немски дизелов двигател, от най-пушещите, за мен правилата няма да важат, защото не е на ток.

съгласен съм, но сложих минус. На улиците трябва да има обособена велосипедна алея, за да не се кара по тротоара и за да не се забраняват тези превозни средства. И понеже ползвам велосипед - ще кажа от опитк - за София, а и за доста други градове, които не са равни, като Амстердам например, е доста трудно да се ползва всеки ден велосипед за да се ходи на работа например, затова и електрическите варианти са едно отлбично решение. но трябв ад асе осигурят обособени алеи и безопасно преминаване през кръстовищата.

Трябва да има отделни алеи за тротинетки, велосипеди, конници , каруци, за водачи на ролкови кънки и още една за такива със скейтборд. И отделни светофари за всеки.

Ще попаднеш на други правила.

Проблемът е, че велоалеите преминават в тротоари, а по тротоарите не трябва да се движи нито велосипед, нито ел. тротинетка. не може д аима велоалея до всеки вход.