Коментари - Байдън иска половината от автомобилите да бъдат с нулеви емисии до 2030 година | IT.dir.bg
назад

Байдън иска половината от автомобилите да бъдат с нулеви емисии до 2030 година

Автомобилните гиганти Ford, General Motors и Stellantis потвърдиха, че ще се стремят да постигнат новата цел

Обратно в новината
| Редактор: Мария Иванова

Коментари - Байдън иска половината от автомобилите да бъдат с нулеви емисии до 2030 година | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Деменцията ще е умряла тогава

Електромобилите са опастност за матушката: търсенето на нефт ще спадне многократно, а с това и приходите в така недостигащата валута.

Очевидно е, че единствената ти мозъчна клетка има затруднения да осъзнае икономическите реалности :D Европа и САЩ бягат от ядрена енергетика, като премахнат и въглищата, остават безумията наречени ВЕИ и ... газови ТЕЦ. Русия има петрол, но има много повече ... газ. Затова строят газопроводи, не петролопроводи. В Близкия Изток има много газ (освен петрол), но много голяма част е в Иран. Останалото е достъпно, но превозът е далеч по-скъп, отколкото на петрол. В САЩ се напъват с фракинга, но освен, че унищожават природата, цената не е толкова ниска, колкото им се иска. А, и американците не са много доволни шепа алчни ч_фути да им унищожават земята, та и това ще е до време. Цени, които обявяват за американската газ са без доставка, което също доста променя сметките, защото транспортът на газ е скъп, освен ако не е по газопровод ... Та, в крайна сметка, всичко върви изключително добре за ... "матушката".

всички производители чрез фракинг са стартъпи на малки фирми. Нито един петролен мастодонт не се занимава с добив по начина който ти визираш. Затова фракинг сектора е ДИНАМИЧЕН и това е възможно в американската финансова среда - при спад на цените повечето фракинг фирми фалират, активите им се изкупуват от други играчи. Този бизнес е и печеливш и РИСКОВ. Той е НИША в големия добив на въглеродни изкопаеми. В Русия това е невъзможно. След като Газпром "купи" Тимченко(един от портфейлите на Путя), стана тотален монополист в Русия с почти 90% от газовия бизнес. В САЩ....внимавай в картинката....най-големият играч държи 2,75 от американския пазар на газ. Оттук нататък всеки коментар е излишен и се стига до ДЪРЖАВНОТО РЕГУЛИРАНЕ МЕЖДУ СУРОВИННИТЕ ИГРАЧИ НА ПАЗАРА. В САЩ е вълча конкуренция и цените са ниски. В Русия е тотален монопол и в Русия плащат по-скъпо гориво крайните потребители. Как беше Ватя: Вода газиш-жаден ходиш!

Преди 2-3 години, четох нещо по въпроса с решаване на проблема с зареждането на акумулаторните батерии на електромобили. Някакви японци решили, че най-подходящият метод е батериите да са течен електролит, който да се съхранява в резервоар, подобно, както бензина при сегашните автомобили… „Зареждането“ на електромобили да става на съществуващите вече бензиностанции, към които ще се добавя и изгради система за съхранение и презареждане на електролита, чрез слънчеви батерии, който след това да бъде зареждан обратно в електромобилите. По този начин презареждането става просто, както досега: Спираш на бензиностанцията. Разредения електролит от колата ти се източва и се налива нов зареден такъв и си тръгваш. След това източеният електролит от возилото ти, се складира и презарежда посредством електроенергия, акумулирана от слънчевите панели, изградени към бензиностанцията, който в последствие отново влиза в употреба. Така се затваря целия цикъл на екологично функциониране на презареждането. Всичко звучи хубаво и правдоподобно, но поради някаква причина, това изчезна и повече нито чух, нито видях повече да се коментира...

Основният проблем е, че си чел теоритична постановка, която някой журналист е представил като едва ли не доказана идея. Истината е, че тази идея е на много базово ниво и дори не е завършена като теоритичен модел. След като теоритичният модел бъде завършен, следва етапът за инженерна разработка на практически работещи прототипи; следват проблемите с безопасността на технологията при експлоатация и производство. Всички тези стъпки най-често отнемат десетилетия.

Електромобил ще си купя, чак когато мога да го зареждам, както си зареждам сега колата с бензин и когато пробегът стане поне колкото на автомобил с ДВГ! ....А, и когато цената им стане адекватна и се изравни с тази на конвенционално возило...

Какво значение има какво иска тоя деменен дедо-кукла на конци?

"БайГън искал..." То, и на мен ми се искат много неща, но се задоволявам с това, което реално мога да си позволя... Другото са мечти и витаене в облаците! В конкретния случай, относно електрическите автомобили, докато не се изгради правилната инфраструктура на зарядни станции, НАВСЯКЪДЕ и в достатъчно количество, както и не се реши въпроса с акумулаторните батерии, никакви изгледи няма скоро ДВГ-то да изчезне. Преди две години и германците тръбяха, че до 2025-та година ще започнат производство само на електромобили, но след като поизтрезняха и сметнаха по задълбочено, колко време ще е необходимо за изграждане на адекватна инфраструктура се умълчаха... А, я си представете сега, у нас, как ще се случат нещата, след като болшинството хора в големите градове живеят в квартали по блоковете и как точно ще стане, да си зареждат колите с ток?... Може би, ще гледаме, как виси мрежа от кабели от блока към паркинга, а в това време Бай Мангал седи и чака с ножици в ръка, да падне мрак и рязането на жица да започне... :-D

виж как на http://rentelex.tech

Как точно ще ги пренасяш тези акумулаторни батерии? И Арнолд Шварценегер, в най-добрите си времена би се озорил, предвид че дори сега, един обикновен акумулатор за кола тежи достатъчно за да се налага да си почиваш и да го прехвърляш от ръка в ръка, докато го замъкнеш у вас... А, в съвременните електромобили, поне за сега, акумулаторните батерии изпълват цялата долна част на шасито... На сайта, който си цитирал е описано, как електромобилът бил много по-лек, защото тежкия ДВГ и трансмисията отпадат, но никъде не казват колко всъщност тежат батериите...

според колко отделите за зареждане - толкова тежат вижте http://rentelex.tech

На сайта, който цитираш, първо пише, че електромобилите тежат значително по-малко от конвенционалните автомобили с ДВГ, а по-надолу пише, че тежат повече, и се обяснява защо... Странно противоречие!

се зареждат от контакта в къщи - вижте как на http://rentelex.tech

Тоя шизофреник бил искал ....хахаххаха .