Близо 80 деца ще посрещне Yettel през лятото като част от програмите си "Втора смяна" и Yettel Teen Academy. И двете инициативи са насочени към деца и близки на служители на телекома. Целта им е да помогнат на младежите в тяхното кариерно ориентиране, като ги поставят в реална бизнес среда и ги насочат към областта, в която искат да се развиват.

Начало на детското лято в Yettel ще постави програмата Yettel Teen Academy. След успеха на миналогодишното ѝ дебютно издание, за втори път инициативата ще посрещне ученици от 5-и до 12-и клас. В рамките на две седмици (от 24 юни до 5 юли) и под формата на образователни игри, тематични сесии и работилници те ще се запознаят със структурата и ценностите на компанията и ще добият реална представа не само какво работят родителите им, но и как изглежда светът на бизнеса отблизо.

Какво се случва в отдела за роботизирани процеси, какво се крие зад съкращението ESG, как грижата за природата се проявява на практика, когато са в планината, и как да разпознават своите силни и слаби страни са само част от новите неща, които ще научат. За да е още по-полезно и увлекателно, децата ще влязат в ролята и на истински ръководители на проекти, изправени пред задачата да представят и защитят проекта, върху който са работили заедно като екип.

Веднага след Yettel Teen Academy щафетата ще поеме програмата "Втора смяна", която ще се проведе през целия месец юли. Това е четвъртото издание на програмата, като традиционно тя е насочена към по-големите - тийнейджъри от 10-и до 12-и клас, които искат да попаднат в реална работна среда и да разберат какво означава да имаш истинска работа, отговорности и задачи.

За разлика от Yettel Teen Academy, която обхваща както малки, така и по-големи таланти, "Втора смяна" е насочена изцяло към ученици в последните три години от средното им образование, като предлага много по-задълбочено опознаване и навлизане в работната среда.

Още на етапа на кандидатстването учениците избират областта, която им е интересна, и ролята, която искат да изпълняват. Тази година програмата предложи близо 20 професионални роли, от които участниците можеха да избират - от дейности, свързани с планирането на радио мрежата и разработката на платформи и продукти, до задачи в областта на дигиталните канали, клиентската удовлетвореност и работа с данни и различни видове системи.

В рамките на програмата участниците се сблъскват с реални бизнес ситуации и работят по конкретни задачи, което им помага да разберат дали това е областта, в която искат да се развиват и занапред. През цялото време имат до себе си и ментор, който ги насочва и им помага в процеса на практиката.

Именно "Втора смяна" бе една от трите инициативи на Yettel, които бяха отличени от световната организация Top Employers и е представена в нейната онлайн библиотека с най-добри практики от цял свят.

Съдържание на: Yettel