Коментари - Китай с революционен космически самолет | IT.dir.bg
назад

Китай с революционен космически самолет

Китай постигна "значителен напредък" в разработването на въздушно-космически самолет, който ще може да излита от летища.

Обратно в новината

Коментари - Китай с революционен космически самолет | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не казвай хоп,преди да си скочил!

Поредния смех за ментетата.

Което значи, че вече имат нещо готово за тестване или вече тествано тайно. Китайците са нация с манталитет, който ние трудно можем да разберем. Те за това и успяват, защото е важна целта, ресурсите и времето са толкова колкото трябва.

Тези са като руснаците. Само изхвърляния. Всичко китайско е боклук.

боклуци..Значи и ти си боклук.

ДИР-БГ , ВСИЧКО ХУБАВО , АМА ЩО СТЕ СЛОЖИЛИ СНИМКАТА НА АНГЛИСКИЯ КОСМИЧЕСКИ САМОЛЕТ Skylon (spacecraft) From Wikipedia, the free encyclopedia КОПИ И ПЕЙСТ ОТ УИКИПЕДИЯ :) ... ЕЙ ПРОСТИ СТЕ КАТО ЖУРНАЛИСТИ :))

да ходят на Марс да садят картофио...Още преди 10-15-20 години..>И НАСА все обещава и обещава..Пък не ги виждаме марсианските картофи.

АКо47 пак ръси типичните си тъпотии. НАСА каза, че ще лети към Марс след 2030 и го каза скоро. Преди 10-15-20 години никой не е мислил да ходи на Марс, освен с марсоходи. И естествено НАСА го направи. Там обикалят и все още работят 3 марсохода.

Тука яко са се изхвърлили китайчетата. Самолета има малки крила за използване на подемната сила на въздуха, малки са и за кацане. Ако не е лек като перце трудно ще излети с каквито и да е реактивни двигатели, особено без достатъчно гориво

Виж плановете на НАСА от 90 години досега! И Буш беше казал че ще ходят на Марс! И Мъск каза че ще ходят на Марс..И така и никъде не отидоха! Дори на орбита не могат да се качат без руснаците!

Айде още един задръстен умник. Къде ви намират бе. Трябва да те вземат за съветник на американцкия президент. Тоя акъл не е за два крака ще знаеш

Ако успеят да го докарат да излита от и каца на обикновени летища и да вдига до орбита едно 10-ина тона ще е голям пробив. Ще стане практично да се вдигат на части големи неща дето да тръгват за по-далечни места и т.н.

Se taia

Стига с тези опорки ве, И децата вече не им вярват. SpaceX ще изядат хляба на руснаците и то скоро. Да видим тогава кой ще ви е пак виновен...

С тези къси криле ще има проблеми при кацане. Наподобява считаният за най-лощ изтребитал/starfighter F-104, наричан още правещият вдовици. В мирно време от него са се разбили 30% от самолетите. В Канада 50%. Германия е загубила от него повече от 100 пилота, без да воюва.

Браво!

За тези които не знаят, планове за такива самолети са правени още от 60 години на миналия век! Проблема бе, в достигане на хиперзвукова скорост, и преодоляване на топлинната бариера, липсваха необходимите материали....нещо което вече е успешно разрешено от руснаците и китайците...и не особено успешно, от кравите. Просто през 60 години, не са имали необходимите материали. А иначе принципа на космическия самолет е прост. Руснаците, англичаните,китайците вече създават двигатели които обединяват два режима на полет. Първия е в атмосферата, където турбореактивния двигател е способен да развие скорост от 4-6мах и повече, като черпи кислород директно от въздуха за да поддържане на горенето в горивната камера на двигателя. И това става докато самолета развие хиперзвукова скорост в горните слоеве на атмосферата. При втория режим на полет, вече самолета напуска атмосферата на Земята, и започва да използва необходимия кислород за двигателя, от бордовите резервоари с течен кислород, който се впръсква директно в горивната камера...Превръщайки по този начин турбореактивния двигател, в чисто реактивен двигател и самолета в чиста ракета. И точно тука е предимството на космическите самолети, над стандартните ракети. Защото самолета носи на борда си много по-малко кислород, отколкото този който използват ракетите, за да напуснат земната атмосфера, съответно е по-лек, носи по голям товар на орбита, по-евтин е за експлоатация . Отделно самолета се използва многократно а и позволява не само да се излита и каца от различни летища, но и съответно и да лети по различни орбити.

Ето ви от Уикипедия ако разбирате английски за този F-104. А този китайски самолет има подобни къси криле. Deliveries started in early 1962 and before the end of January, the first of no fewer than 262 German F-104s had crashed. In June 1962 four F-104 crashed on the same day. 116 German pilots died[66] during peacetime between 25 January 1962 and 11 December 1984. Grieving widows sued Lockheed from 1969, and by 1975 more than thirty of them had received 3 million DMs each.[67] Hence the F-104 became known as Witwenmacher ("The Widowmaker") in West Germany. Some operators lost a large proportion of their aircraft through accidents, although the accident rate varied widely depending on the user and operating conditions; the German Air Force and Federal German Navy lost about 30% of aircraft in accidents over its operating career,[68] and Canada lost 46% of its F-104s (110 of 235).

Признат си официално за руска подлога 1 в България!

Дразните това, че за разлика от теб, който си пълен лаик и неграмотник, той има познания и обща култура ли? Естествено, за всеки глупак, образованият човек е дразнител... А, от друга страна АК-47 е толкова "руска подлога", колкото и ти си краварска фъшкия... ;-)

Пази боже сляпо да прогледа - е казано за такива!

Ааааа не те вече го изядоха.... остава им само да измислят гориво и ще са номер едно. До тогава ще си летят с руски "бензин" и това е.:)

Какво мога да кажа на дебили.............. аз привеждам ФАКТИ...А ти привеждаш краварски фъшкии...ФАКТ!

На мен пък, този самолет, особено по отношение на формата на двигателите много ми прилича на американския (вече музеен експонат) SR-71 Blackbird... Но лошо няма, важен е резултатът. Единственото, което леко ме съмнява с тази скромна площ на крилата е кацането... За излитането, няма проблем - въпрос на тяга, но при приземяването е въпрос на аеродинамика и образно казано, съпротивление на въздушния поток, което е функция предимно на площта на крилото Е, явно са го решили и тоя въпрос. Пожелавам им успех, на братята китайци! ;-)

Пич, остави говедото да пасе и не му обръщай внимание! Защото, както е казано, да се ядосваш, означава да изкупваш греховете на другите ;-)

Опасно, МНОГО опасно е да се подценяват научните постижения на Китай!! Не трябва да се свързват с "икономическата" експанзия в традиционните технологии и да им се лепва етикета "а бе китайско е"!!!

Крилото е важно, само при маневрирането..... Иначе утежняват конструкцията, увеличават площа която трябва да бъде покрита с топлозащита и намаляват полезния товар. А тия самолети, ще маневрират като питон! Все пак това си е чист ракетоплан, а не пътнически самолет...А и колкото по малко е крилото, толкова е по-малко съпротивлението и толкова по- голяма скороста. Така че за този тип космически самолети, крилото не е толкова от значение. И без това ще се държат във въздуха, единствено благодарение на мощта на двигателите си..Иначе ще планират като ютия, като това недоразумение на аеродинамиката Ф-4 Фантом! Който доказва тезата, че колкото и да не е аеродинамично нещо, прикачиш ли му огромни двигатели, то ще лети!

Прав си...Просто няма смисъл.

Доказателство в полза на мойте доводи е това, че руснаците ще приемат другата година на въоръжение на техния военноморски флот хиперзвуковата ракета ПКР Циркон. Значи проблема с топлинната бариера и създаването на хиперзвукови двигатели е решен. Също такова доказателство е, изпитаната преди няколко години от руснаците хиперзвукова меневрена бойна глава Ю-71. И това са ФАКТИ!

........съчинения по картинки.......

Каква е основната разлика между Русия и Китай? Русия дрънка оръжие, Китай дрънка инструменти. Русия харчи пари, Китай печели пари.

Тц, тц тц.....Значи викаш милиардите спечелени от Русия от продажбата на кораби, самолети, въртолети, подводници, ядрени реактори,газ, петрол, камиони,титан, сателити,влакове, ракети, космически кораби, ракетни двигатели и т.н са нищо? Браво, браво! Само така!

Кой, тоя ли има обща култура и познания бе? Та нали тоя същия разправяше тук разпалено, че имало куршуми с изместен център на тежестта.

Яяяя, тоя който не е бил в казармата пак се изпусна:) Ти какво, не си бил в казармата, или си бил при мангалите в Трудови войски..И само си виждал калашник на картинка, и то през крив макарон а смешник:)

и всичко което се опитва да копира Китай е от руски технологии-цялата военна и космическа индустрия е базирана на Руската /преди на ссср/.Както каза бившият/предходен/ китайски премиер-ние сме голяма икономика но технологично джудже.

designapplause . цом/wp-content/xG58hlz9/2012/12/china-fasttrain10 . png Тази снимка (премахнете четирите интервала и заменете "цом" с латонското) казва на Запада ШАХ И МАТ.

Отде ви изравят бе.

Фактите сестрата като те приспива ти ги разказва, да. Я се завивай и заспивай, че да не ти се кара пак.

Шах и мат на това, в което се превръщат, даа. Като премахнат йероглифите и минат на световен език и те - вървят натам - просто западната цивилизация ще се е удвоила, страхотен мат няма що.

Абе до сега не разправяхте ли, че Китай е голяма работа? Що се извъртяхте?

Хиперзвуковата ракета е едно доста крехко и уязвимо желязо, с уязвима траектория на ускоряване. Контрапункт-ЕМ кинетичен снаряд - с минимални размери и огромна кинетична енергия...

170 000 човека. Тези определено работят в други мащаби. Някой ден китайският мадарин ще е официален език на земята. :-)

Ха-ха, е тези ако го направят това, ще ударят всички у земята. Но едва ли ще успеят да прескочат наведнъж няколко нива, които още не са минали, за разлика от руснаци и американци.

Те просто го правят без много приказки.

Ще го направят. Докато службите в САЩ по някаква неясна причина следят обикновените граждани, китайците им окрадоха технологиите и науката и са готови за следващия етап. В компютрите вече ги задминаха, поне по качество, скоро и по продажби.

От на майка ви путката соросоидна.

Дори бегла идея нямаш колко са напред китайците вече. Ходих в Китай пред 10-11 години и бяха толкова назад, 2016 пак се наложи да ходя и ми падна шапката. Каквото не можаха да откраднат от Запада, го купиха. Русия също им продаде доста технологии. Китай ще са водещата нация до 5 или 10 години. Независимо от мнението на Ганчо от Долно Уйно :)

Като пълен лаик ще се изкажа: 1. Това китайците НЯМА ДА ГО НАПРАВЯТ не и с днешните двигатели и горива 2. Ако въобще е възможно ще иска съвсем нови технологии 3. Има държави и фирми много по-напреднали от китайците в аеронавтиката и самолетостроението и те не са го направили още 4. За да направят първия си комерсиален, пътнически китайците събраха всички големи производители на самолети ...щели да направят самолет дето да лети в Космоса... да ама другия век!

Интересно е да се разгледа значението на "турбореактивен двигател". Ще се стигне до въпроса как се разнася този двигател напред-назад, в частност как навлиза обратно в атмосферата. Също, мързи ме да се осведомя по въпроса, но - дали ще има свръхзвукови скорости и как ли му понасят предвид характерната му конструкция?

Ти виж колко човека са работили по Аполо и Съветската космическа програма и ще разбереш, що фалира СССР, а американците не пращат вече хора на Луната. Само в холивудските фантастики може едно лапе да сглоби от домашни части говорещ, мислещ робот. В реалния свят за да се разработи такова нещо ще са необходими да речем 100 000 инженери и учени да работят 50-100 години.