Коментари - Екотоалетна в Южна Корея превръща екскрементите в дигитална валута | IT.dir.bg
назад

Екотоалетна в Южна Корея превръща екскрементите в дигитална валута

Екотоалетната е свързана към лаборатория, която произвежда биогаз и тор

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Екотоалетна в Южна Корея превръща екскрементите в дигитална валута | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ама никой не казва вакуумната помпа колко енергия харчи :)

ето на това му се вика - да му сЕра на ...!

Па ние редовно си караме колите с лайна.И ги зареждаме директно от бенза.

и никой не казва, че тоалетната трябва да се отдели от всички други отводни води - т.е. да сеположат още толкова тръби.

Дир-ници, отново заглавието лъже. Никъде в статията не пише, че екскрементите се превръщат във валута, а само, че такава валута се раздава от създателя. Пак не четете какво пишете.

"Средностатистическият човек отделя около 500 грама екскременти дневно, които могат да бъдат превърнати в 50 литра газ метан" - М-мм-м-да--а-а ! Това е вълшебна технология. от 500 грама лайна 50 литра газ ! Значи на ден аз произвеждам около 40-45 лв като метан. Това е наистина криптовалута пари от въздуха (лайна). и това само от една ЕКО тоалетна.... Бла-бла-бла... Пак пишете глупости.

Тоя е открил селската тоалетна.Браво на него!!! Хвала на такива "изобретатели" !!!!

"Парите не миришат". Гражданите на КНДР ще произвеждат най-много от тази валута, защото много папкат...

В общи линии тези тоалетни са подходящи за обществени места , като плажове и т.н. Там може да се направи отделна вик система, и ще има много материал за метана .

Литра бе, не килограма! Свий 50 литра на 200 атмосфери и го претегли!

Написано е така, че ние да я прочетем.

няма такова име "Чхо Чжае-вон", може би е "Cho Jae-weon" или Чо Джеуон, редактора да вземе да провери първо вместо да превежда като папагал, все едно да пише "Пеугеот" вместо "Пежо" а модератора да не ми трие коментара

Яжте повече, ще забогатеете.

Това не е ново изобретение. Преди около 10г. гледах документален филм, където китайска фабрика стимулираше работниците си да ходят по- често по голяма нужда, за да имат метан за работният процес и за служебният транспорт, който прибира служителите до домовете им.