Коментари - Холандци показаха революционен самолет | IT.dir.bg
назад

Холандци показаха революционен самолет

Разходът на гориво е намален значително

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Холандци показаха революционен самолет | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Оранжевия ко ли ще измисли вместо да накара Боинг да работят?

Нисък разход на гориво плюс далечни полети - няма как да стане.

приближоваме се до летящите чинии като дизайн

Тук може да е проблем дори само пренасянето на частите. Не могат да ги вкарат в друг самолет, не че и другият голям самолет да не е правен някак. Често части се строят на различни места и се пренасят, като на европейските. Може да е проблем въздушният поток удрящ се в крилата.

к'во каза?

Така хората да са в крилете не е новост. Погледнете самолет "К-7" на СССР от 1933г. производство. Огромен бомбардировач, в който хората са пак в крилете!

След малко ще изрежат коментара, но който сварил - сварил. ;) Това е "Калинин К-7": imperiyanews.ru/content/03d6b80b-2716-e811-80ea-020c5d00406e

Има си хас да не е измислено от руснак. Дизайна е измислен от мужик още през 1917 г.

От Ленин бре, веднага след като е измислил кирилицата е спретнал едно чертежче на самолета...

Голяма новина. 2040???? Хелоу!!!

Отдетолкоз пари и технологии от тези! Тов да не е като Русия!

В кочината дори технологията за водка е крива. Правиш водка - излиза лосион.

Да имат самолет с хора в крилата от ... 1933г. Търси "Калинин К-7" на СССР. Наричан летяща крепост/форт. Може и да ги стигнат с някой век закъснение.

Едно време в даскалото на СIA се целехме с ракетки в подобна форма

Е, тия задминаха и американците по простотия!

Като не ти слушат съветите виж ги докъде са я докарали, даааа. Отде ви изравят бе.

Може и така да е, но ти като какъв се изказваш по авиационни въпроси, рапон селски?

когато Русия или България направят нов пътнически самолет - тогава говори. Дори МС-21 е 90% западни технологии... от радирите, до двигателите. А основата е модел 1990 на ЯК. 30 години и още в тестови изпитания и няма да го бъде.

Уважаеми Триточков /.../ американофил, ако не ти е известно MC-21 е резултат от американския опит да се затрие КБ Туполев с тънката сметка за ... доста работи и косвеното унищожение на стратегическите бомбардировачи. При готов ТУ 200 /проект/ с цел осигуряване вътрешните линии на СССР/Русия, налагат производство на бизнес клас самолет, който както виждаме могат да саботират. НО другаря Путин им бръкна в здравето и много ги боли! Хем ТУ-160 лети и ще се поддържа, хем MC-21 ще е с Руски двигатели и т.н., а може и ТУ-200 да бъде подновен /проекта/. Има и филмче за тази история. Може да го откриете при добро желание.

трябва да са му по тънки крилата. съответно пътниците ще лежат по корем . казах !

Дизайнът е сбъркан, но им е свършила тревата - трябваше да е като бумеранг - така ще се спестят веднага 50% от разходите за обратния полет.

Развесели ме човече...

щом ше го праят "авиодизайнери" , а не авиоконструктори - отпиши го .

Ама че грозотия!

Махни се от огледалото!

А ти си един убавец, мами, мани

Нищо чудно бързо да го направят. За разлика от тъпите руснаци, които 25 години не могат да направят един МС-21, а пък суперджетът им е летящ крематориум...

Така де . Не е като нашите ... ъъъъ кои бяха ?

Бая напушени са били дючовете който са сътворили тая карикатура.

"Той ще може да бъде адаптиран и да има изцяло електрическа версия" - и какво правим като му паднат батериите по-бързо от очакваното и въобще какви ще са тези батерии?

Всички с Аи-фони на борда се включват в обща мрежа Ай-Сейф и така спасяват пътниците с Андроид !

Se taia

Какво става, когато ти паднат двата двигателя при сегашните самолети? Под паднат, имам предвид да изключат аварийно и да не могат да се запуснат отново. Има си процедури пич, дори и за това. Същото е ако ти свърши горивото (да и това се е случвало)> Самолета става глайдър и търси близко място да кацне аварийно.

Да, обаче горивото не свършва изведнъж, както само една батерия го може - в един момент е 50%, в следващия 0% - без предупреждение. Поради тази причина предполагам, че случаите на кацане глайдирайки ще са много повече при електрическите самолети. Да, ще има процедури за това, но ако теб не те притеснява, аз лично ще се въздържа да се кача на подобен самолет.

Не че нещо разбирам от самолети но, ми че струва че ТУЙ НЯЩО, показано на снимките, няма да литне преди да цъфнат налъмите в банята.

Кат го глеам тва че падне, нема шанс

Още през Втората световна война се разработват самолети-крила. Те имат доста недостатъци. Най-важните от тях са по-малка стабилност във въздуха (особено при силна турбуленция), лоша управляемост и завишени габарити. Такъв тип самолети са по-неудобни за обслужване на земята. А дали наистина ще са по-икономични и харесвани от пътниците - това трудно може да се каже на етап идеен проект.

Няма лошо в рекламата. КЛМ са решили да я направят по този начин.

Сина на комшията, бай Петко, показа революционна ракета с която хората ще пътуват три пъти по-бързо , и седемдесет процента по-евтино из цялата слънчева система. Сина на бай Петко, е приет и тази година ще започне да учи в Техническия университет в София. След пет години като завърши ще покаже умален макет на прототипа който ще разработва до 2050 год. За да постигне целта която си е поставил той има спешна нужда от нови реактивни двигатели. Най- икономичните и най-евтините. Ако някой има намерение да разработи такива двигатели да се свърже с бай Петко

Мнооого находчиво и оригинално, браааво. Що най-загубените сте и най-гласовити така и не става ясно.

Добра идея макар, че не е никак нова. Ако двигателите са разположени под крилото на пилони, ще се облекчи техническото им обслужване. Нищо не пише за масата му "сух" и каксималната му излетната маса.

20 години за разработка. Не са ли малко множко?

Аз

Това е щото са наясно, че от идеята нищо няма да излезе, ама не щат да се излагат. А след 20 години кой щи помни...

МС‑21 "Магистральный Самолёт 21 века" ... Рогоносин го обявява за 1990та... .да те питам до 2019та (А още го няма) колко години са. Май си леко зле с математиката - 29 !!!!! И есе още е в ТЕСТОВЕ. А а просто един преработен Як-242.

Аз

Работата по самолета започва през 2010. Първият му полет е през 2017. Началото на серийното производство е определено за 2017, но е отложено за 2021. Руските авиационни специалисти считат, че самолетът не е много добър.

Ама какво са показали, като нямат дори прототип и всичко е на "ЩЕ"? А идеите за самолет с подобен профил са от към 1930 или по рано.

За сега е невидим-няма го. Стелт.