Холандци показаха революционен самолет
Разходът на гориво е намален значително
Обратно в новинатаКоментари - Холандци показаха революционен самолет | IT.dir.bg
Коментари
Тук може да е проблем дори само пренасянето на частите. Не могат да ги вкарат в друг самолет, не че и другият голям самолет да не е правен някак. Често части се строят на различни места и се пренасят, като на европейските. Може да е проблем въздушният поток удрящ се в крилата.
Така хората да са в крилете не е новост. Погледнете самолет "К-7" на СССР от 1933г. производство. Огромен бомбардировач, в който хората са пак в крилете!
След малко ще изрежат коментара, но който сварил - сварил. ;) Това е "Калинин К-7": imperiyanews.ru/content/03d6b80b-2716-e811-80ea-020c5d00406e
Отдетолкоз пари и технологии от тези! Тов да не е като Русия!
Е, тия задминаха и американците по простотия!
когато Русия или България направят нов пътнически самолет - тогава говори. Дори МС-21 е 90% западни технологии... от радирите, до двигателите. А основата е модел 1990 на ЯК. 30 години и още в тестови изпитания и няма да го бъде.
Уважаеми Триточков /.../ американофил, ако не ти е известно MC-21 е резултат от американския опит да се затрие КБ Туполев с тънката сметка за ... доста работи и косвеното унищожение на стратегическите бомбардировачи. При готов ТУ 200 /проект/ с цел осигуряване вътрешните линии на СССР/Русия, налагат производство на бизнес клас самолет, който както виждаме могат да саботират. НО другаря Путин им бръкна в здравето и много ги боли! Хем ТУ-160 лети и ще се поддържа, хем MC-21 ще е с Руски двигатели и т.н., а може и ТУ-200 да бъде подновен /проекта/. Има и филмче за тази история. Може да го откриете при добро желание.
Дизайнът е сбъркан, но им е свършила тревата - трябваше да е като бумеранг - така ще се спестят веднага 50% от разходите за обратния полет.
Ама че грозотия!
Нищо чудно бързо да го направят. За разлика от тъпите руснаци, които 25 години не могат да направят един МС-21, а пък суперджетът им е летящ крематориум...
"Той ще може да бъде адаптиран и да има изцяло електрическа версия" - и какво правим като му паднат батериите по-бързо от очакваното и въобще какви ще са тези батерии?
Всички с Аи-фони на борда се включват в обща мрежа Ай-Сейф и така спасяват пътниците с Андроид !
Какво става, когато ти паднат двата двигателя при сегашните самолети? Под паднат, имам предвид да изключат аварийно и да не могат да се запуснат отново. Има си процедури пич, дори и за това. Същото е ако ти свърши горивото (да и това се е случвало)> Самолета става глайдър и търси близко място да кацне аварийно.
Да, обаче горивото не свършва изведнъж, както само една батерия го може - в един момент е 50%, в следващия 0% - без предупреждение. Поради тази причина предполагам, че случаите на кацане глайдирайки ще са много повече при електрическите самолети. Да, ще има процедури за това, но ако теб не те притеснява, аз лично ще се въздържа да се кача на подобен самолет.
Не че нещо разбирам от самолети но, ми че струва че ТУЙ НЯЩО, показано на снимките, няма да литне преди да цъфнат налъмите в банята.
Още през Втората световна война се разработват самолети-крила. Те имат доста недостатъци. Най-важните от тях са по-малка стабилност във въздуха (особено при силна турбуленция), лоша управляемост и завишени габарити. Такъв тип самолети са по-неудобни за обслужване на земята. А дали наистина ще са по-икономични и харесвани от пътниците - това трудно може да се каже на етап идеен проект.
Сина на комшията, бай Петко, показа революционна ракета с която хората ще пътуват три пъти по-бързо , и седемдесет процента по-евтино из цялата слънчева система. Сина на бай Петко, е приет и тази година ще започне да учи в Техническия университет в София. След пет години като завърши ще покаже умален макет на прототипа който ще разработва до 2050 год. За да постигне целта която си е поставил той има спешна нужда от нови реактивни двигатели. Най- икономичните и най-евтините. Ако някой има намерение да разработи такива двигатели да се свърже с бай Петко
Добра идея макар, че не е никак нова. Ако двигателите са разположени под крилото на пилони, ще се облекчи техническото им обслужване. Нищо не пише за масата му "сух" и каксималната му излетната маса.
20 години за разработка. Не са ли малко множко?
Това е щото са наясно, че от идеята нищо няма да излезе, ама не щат да се излагат. А след 20 години кой щи помни...
МС‑21 "Магистральный Самолёт 21 века" ... Рогоносин го обявява за 1990та... .да те питам до 2019та (А още го няма) колко години са. Май си леко зле с математиката - 29 !!!!! И есе още е в ТЕСТОВЕ. А а просто един преработен Як-242.
Ама какво са показали, като нямат дори прототип и всичко е на "ЩЕ"? А идеите за самолет с подобен профил са от към 1930 или по рано.