Илон Мъск е готов с революционния свръхскоростен тунел в Лос Анджелис
Официалното откриване е насрочено за 10 декември
Обратно в новинатаКоментари - Илон Мъск е готов с революционния свръхскоростен тунел в Лос Анджелис | IT.dir.bg
Коментари
Когато човек трябва да свърши ужасно много работа във краткият си земен живот-Наложително е да бърза!
А Гошев ще пасне идеално за главен редактор на вк. Тримата Глупаци на раздела анекдоти. Даже кучето ми би написало по умна статия за една пържола само
Мъск се пробва да продаде на арабелите теслата дето е фалирала, но и тапите резняци не се хващат вече на партенки
Пробвай да продадеш на резняците нещо твое и по-добро от фалиралата тесла. И не спами с глупости а чети става въпрос за нещо което ще се ползва след 20г масово а дребните мозъци виждат само до края на деня и кусури на другите
Лада само може да си мечтае да продаде 10% от продадените Тесли и то само модел 3 и то само в САЩ. После ми обяснявай кой фалирал и кой не. Само ще ти сравня доказуеми данни от 2017та намерени за 2 мин в гоогле: Тесла 3 в САЩ (320млн население) - 60 000 автомобила Лада (всички модели) в ЕС (510 млн население) - 1500 автомобила
Бе то лошо няма...Но доколко е ефективно и приложимо?! Да знаем че Мъск лови на кукичка баламурниците, както стана и с ЯКАТА ТЕСЛАТА-Тесла..Същото ще стане и с тези тунели. Нали целта е да се облекчи движанието?! И как ще стане това, при условие че под земята има купища инфраструктура, и за да се създаде нещо подобно на тове което описва Мъскчо, трябва да бутнат целите градове!!! Виж ако беше град, който се строи изцяло от нулата по става..Но дори и в този случай, как точно ще става проветряването на тунелите? Недай си боже избухне пожар, какво става с хората? И тези тунели може да се използват само от електрически коли, а в момента колите по света са с двигатели с вътрешно горене или близо 99,999999999%!!!!! Начина по който показаха слизането и качването в тунела не струва! Ако това се създаде, икономическите разходи ще са огромни, а практичната ефективнос ще бъде клоняща към нула. По добрия вариант ще бъде да бъдат разработени по скоростни метро влакове или нещо от този сорт, където ще се превозват огромно количество хора с висока скорост..А тоя проект на Мъск не струва и пет стотинки, да създадеш огромна инфраструктура за милиарди долари която никога няма да се изплати, за да пътуват под земята десет човека, като почти винаги в Хамерика в колата пътува по един човек, е те това си е пълна безмислица, свързана с опасност и за човешкия живот!
и твоята не е лесна... без капка знания си "компетентен" по всичко. Особенно с това да мислиш, че вътре има частни коли на хората.... -" колите по света са с двигатели с вътрешно горене или близо 99,999999999%" Направо уби рибата... Особено когато тунела е почти под вакуум :))) Абе... не е лесно да си путлераст.
ти остави... ама това с бутането на "целите градове!!!" НЕ знаех, че ЛА е бутнат заради тунела му. :))) абе ... както казах ... не е лесно да си тъп путлераст компетентен по всичко и без грам знания и мозък.
Бедна ти е фантазията колко си проЗД... Ама идея си нямаш дори !!! Бензиновите коли в тунелите са пожароБЕЗОПАСНИ по мноооооого тъпата причина, че не работят, а се пренасят на ел.платформи. Другата тъпня за инфраструктурата под градовете ??? Абе ти тъп ли си наистина или кво ??? Какво пречи на тунелите да са ПОД тая инфраструктура, тя така и така е само на няколко метра под земята. Метрото в София как се строи ,а ??? Тъпанар...
Наистина в САЩ метро от 3 км е научна фантастика. До днес в САЩ кабелната телевизия е от коаксиални кабели висящи като черва през дворовете. Оптичните кабели тепърва навлизат и то само в баровските нови квартали. Съвсем нормално е да си тръгнеш към вкъщи и в най-големия трафик в 17 часа да пътуват товарни влакове от по 200 вагона и на всеки прелез да чакаш 15 минути. В САЩ градската железница е наземна и никъде не влиза под земята....безбожно скъпо и неоправдано е икономически за градските управи.
Гогинце... ако си провериш данните ще разбереш, че тунела от дома му до работата му е 10.5км... ма на кой му пука за тези подробности. Важното е да се пише на ишлеме.
Да иде в Москва и да му падне телата от метро станции и дължина на линиите. Може и в Прага да си гметне теслата...между ослепително красиви чехкини и ослепително чисти метростанции с невъзможна за САЩ архитектура.
- Значи ми казваш, че караш 2 мили до фитнеса, за да бягаш 4 мили на пътечката.
Иди да бягаш ти в Лос Анджелис. Да не си забравиш противогаза само. А това, че по права линия са 3 км значи ли че колите летят там?
На българина и пари да даваш без да работи- пак ще те плюе.ФАКТ!!!Да не говорим за нещо добро, направено от другите.
Това значи, че запада пак е направил нещо хубаво за хората и света.
приписваш заслуги на не когото трябва. Не е запада, а Мъск!
изучен и зраснал благодарение на южно-африканците, така ли? ха ха ха... ходи се гръмни. А Джон Атанасов е българин, щото таткото му е българин, нали?
Тунел от 3км може да спестява до 50км ако е под планина, не си представяйте, че и пътя му с кола е 3км и му е отнемал 1 час. Освен това понякога трафика в Лос Анджелис се движи с 0 до 5км/ч.
идеята е дюшеш за работохолиците - ставаш нещо като катерица. изскачаш от дупката си, хлътваш в тунела, бачкаш, хлътваш в тунела, изскачаш от тунела и пак в дупката си. тъпо.
Мъск създава, кремълските трлочета пищят. Така си върви света. Така беше и преди, всичко дойде от Запада, а от СССР се лееше само омраза и мрънкане.
Тоя или тия се гъбаркат с нас. Тая теснолинейка дето ни я показват по-прилича на изоставено минно съоръжение от края на миналия век. Иначе в идеята за подземни тунели няма нищо по-революционно от вече измисленото метро. Що се отнася до вакуума, някой дава ли си сметка как се осигурява херметична среда, преход към такава, колко струва поддържането на вакуум и какви са последствията за пасажерите ако вагона се разхерметизира? Това изглежда пълен балон.
Ахахаха, 3км за 1ч. Че то пеша е двойно по-бързо. Ама нищо де - ще се намерят инвеститори дето да платят масрафа. Както платиха за извеждането на една тесла в космоса. Та и тука е същата работа - много полезно нещо за света е личния тунел на мъск и орбитиращата му тесла.
И двете са за сметка на компаниите и собственика им Мъск, а не на инвеститори, бе тъпак. Естествено че е личния тунел на Мъск, така се правят експериментални образци.
Смейте се, но се смяхте и когато той каза, че ще приземява ракети! Смейте се, аз също ви се смея!
Нормално е да има скептицизъм и присмех в коментарите под тази статия. Българското мислене няма нищо общо с това на хората в САЩ. Средностатистическият жител на САЩ мисли и разбира света по начин, който средностатистическия българин, би нарекъл малоумен. И с право. А подобни статии вдигат акциите на компаниите.
Ти знаеш ли че лъжеш и то наедро? Спрямо средния американец , канадец и англичнин сме направо академици! Там каквото каже телевизията и му вярват безрезервно! Толкова са прости, че не могат да свържат 2 +2 колко е! Може би това ги спасява като нация, оабче да казваш че мислят, ще е пресилено!
Един час му е отнемал за 3 километра. Ехеее ами защо не ходи с колело тогава за 10 мин е на работа.
Дори само мястото за слизане и качване в подземието ще е проблем. Първо е на пътя и ще предизвиква задръствания. Ако чакат няколко, още повече. Дори да го отклонят от трасето, чакането за вход, може да е на пътя. Такова единично метро за кола, трябва да е скъпо и несъобразено цена-изгода. В метро се наблъскват много хора, а тук една кола. Тук ще е за малко хора. Засега за Мъск. ;) Може да го направи за мултимилионери, но за останалите не е ясно дали ще става.
слизайки с колата надоло някой заблеян в телефона си хипстър ти се размазва на предния капак
Да бе!? Бил готов... и като гледам снимките по него ше движе с конска тяга... Абе нема ли некой светнат там да го упъти да прескочи до София, да види скоростни тунели, да му светнем ламбите дето се казва. Ижелер братоев ше го заведе да види какъв ускорител за елементарни частици имаме в посока люлин... боеко ше му покаже как от самолета директно сядаш във вагонетка и ако не те нападнат сиганите стигаш за няма и петнаесе минути до римския площад...
Мен ме интересува колко пари му е излязъл тунела, на тоя мошенник!
парите са си негови. Той ги финансира. Не е като Боко от държавата. В случая държавата само му дава право да строи. ех...зависливкоо... кажи колко пари излиза на каПутин хипер-ултра-дупа бомбите му.
Парите не са негови , а на инвеститорите. И все пак, колко пари му е излязло, щото да си направя сметката и аз да построя! Така по-добре ли звучи?
Всичко хубаво, ама в този вакум дали ще трябва да си нося водолазно оборудване ей така - до триъгълника и аптечката за мога докато пътувам между другото и да дишам :)
Дойде времето когато на богаташите ще им позволяват да правят каквото си искат. Дори и частен тунел на дърважна територия.
Как така ще ти вкарват колата във вакуумен тунел .. докато ти си в нея? Ще е интересно.
Това определено е лоша и скъпа идея. Евентуално за далечно пътуване, но на влакови композиции с високи скорости може и да стане, но много по-лесно е лифтова кабинна система над земята. Верно няма да пътуваш със собствен автомобил, но пък ще е бързо и почти от врата до врата, без да мислиш за паркинги. Пък може и частни кабинки да има. Една такава с тегло 30-40 килограма за двама души ще е в пъти по-енергийно ефективна, а с размерите си, по малки от Смарт, ще може да се прибира в килера. Компютъризирана мрежа и скорост от 80-90 км е напълно реална, а покривите на сградите стават спирки, не пречи и в самата сграда да влиза лифта особено при небостъргачи. Дори става за междуградски пътувания, като кабините се наредят на влакче за минимално съпротивление и скорост 200-300 км. Земята ще е свободна без да има пътища пречещи миграция на животни, а и ще освободи стотици хиляди декари земя. Една релса малко съпротивление, лесно отклоняване на ляво и дясно и разклонения тип детелини. Няколко нива и бъдещето е при нас ;))) евтино и практично.
И да вземе да валне и се промени съпротивлението и вместо у вас кабинка те стоварила във Факултето... але мале!
Докато форумните разбирачи сипят инженерна мисъл под формата на жлъч, Мъск осъществява мечтите си, променя света и става несметно богат в процеса. Та кой е идиота в случая?
ах ти кефъ! таман си напраши трасе-тунел от спалнята до офиса и земат, че те уволнът или те преместът. а по-гадното е, ако земе, че те изрита жената.....язък, трасето прападна. или па да кажеме, работиш на 100 мили от домъ. таман почнеш да ги зимаш за 5 минути със суупеерлуупа и опа: идват ти адвокати, че трасето преминавало през нам си колко части парцери итребвало да им плащаш такта преминавана. че те обвиняват и в кражба на подземните им води и копане на злато у земята им. плащай съгъ 10-20-30 милки според тунела испоред зависи. шантав свет. взривявай.
Да, открил метрото , хаха И Какво откриване бе, все едно ще го ползват хора.....направил си го за себе си , но ще го открива с официално откриване , все едно го направил за града....а кмета ще покани ли на откриването!?....И после като пробият много такива тунели нали отгоре всичко ще се срути... ужас
Бате, тоя го признавам. Събра парите на наивни сиромаси, като телефонен измамник, и после с тях си направи личен тунел, да си ходи на работа с него... Пич тотален!
Две мили макет и държавни предварителни плащания за няколко десетки, а може би стотин милиарда. Тоя някой го ползва да краде с газъ си. Фирмите му са прикритие за крадене в особено големи размери.
Само е забравил за желанието на хората да се показват с новите си коли, та не че няма да има успех, ама тези, които искат да бъдат видяни, ще продължат да карат отгоре.
Какво 2 мили бе? Офисът му е на 17 мили от къщата, по пряка линия е между 14 и 15 мили .
този все нещо изобретява а пък на края все късата клечка и космоса му пречи, май кат наш Бойко повече лала..............
Почти час му отнемали 2 мили. Аз ги взимам за 30мин. пеша.. но пък доколкото съм живял в САЩ там за пешеходци изобще не е предвидено.
Браво на Мъск. Дано му се получат нещата. Ама 3 км за 2 минути на мен ми звучат като 90 км. в час.
Тук му викаме метро и релано точно под градовете е безмислено с вакум итн........ Смисъл има на големи разстояния ...... Разликата между метрото и това в градовете ще е няколко минути за сметка на огромни инвестиции . Идеята има смислъл за големи разстояния