Коментари - iPhone 11 ще предупреждава потребителите при ремонт с фалшив дисплей | it.dir.bg
назад

iPhone 11 ще предупреждава потребителите при ремонт с фалшив дисплей

Функцията засича, когато дисплеят на устройството не отговаря на заложените критерии

Обратно в новината
| Автор: Иван Ненов

Коментари - iPhone 11 ще предупреждава потребителите при ремонт с фалшив дисплей | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Разбира се това е мечтата на всеки производител. те го правят не защото е морално, добре за клиентите ... а просто ЗАЩОТО МОГАТ. Имат господстващо положение на пазара (99,5% от техните клиети за нищо на света няма да преминат на друга марка, та дори Епъл да им се изплюе в лицето). Това е положението ... едни ще ревнат сега... ама това били най-хубажите телефони.. други .. незнам си какво. МОГАТ, ПРАВЯТ. С това клиентът бива сериозно засегнат... но това е положението! Още нещо: с въвеждане на технологията на Т2 чиповете Епъл разполага с опцията в техните продукти да не допускат да се сложи резервна част не от техен магазин (стор). Т.е. ако Макбук от 2018та насетне нещо се развали (монитор се се счупи, капка вода падне на клавиатурата... та дори батериата отслабне), никой освен техен оторизиран сервиз не може да смени съответната част. Та дори тя да е оригинална!!! Тук един куп гърла ще викнат: е да ама ние искаме само Епъл да пипа по компютрите ни и само оригинални части да се слагат. Супер е като мисъл, това прави всеки Епъл продукт след първата година непоправим по финансови причини (никой няма да си оправя уреда, ако поправката струва почти или повече от нов продукт на същата фирма). В интерс на истината Епъл още не е активирал тази финкция на Т2 (има го в почти всеки продукт техен), но ... какво му пречи на Тим Кук ако не е спал добре или се е скарал с жената да вдигне един телефон и да го пуснат .. все пак Епъл е инвестирал много милиони за тази технология. Та това което виждам с iPhone 11 си е точно това... на печелившите честито! Бягайте да наливате кинти във фирма която хвърля стотици милиони за технологии, чиято единствена цел е ... да прецака клиента. Още веднъж: коя ли фирма не мечтае за това.. примерно БМВ въвежда същата технология ... и никой никога не може да смени нещо по колата без това да е БМВ сервиз. Дали някой повече ще си си помисли да купи кола от тях? Епъл казва: ние правим това за вашата сигурност. Верно? Сигурността да ти сменят дисплей с някой който само екцперт може да познае че не е оригинален сигурно е по-важна от сигурността в автомобилната индустрия, където всеки може, но никой и н еси помисля да прецака така клиентите си. И вие им вярвате на тия и си давате парите за техни продукти??? Верно??? Еми продължавайте!

Браво!!! От поне 5 години давам същия пример с колите и аз!!! Вторичния пазар при колите дари сигурно е по-голям от първичния! Това, което Апъл парвят е направо абсурдно навсякъде другаде, обаче за телефона или лаптора иЗомбитата все едно изключват да мислят...ОБАЧЕ карат няква дърта трошка (или хайде на 5 години да е) и ходят по какви ли не сервизи и като им кажат в БМВ сервиза таз сонда е 3000 левчета и бегат в другия за сонда за 800 лева...и това е за колата им дето има хоне 200 основни части, от който и зависи живота във всеки един момент, а не дали мама ще ми се обади или не днес в 9....

не, идеята е да се продават дисплеи от епъл, тоест същите но 2-пъти по-скъпи. Айде стига с това лицемерие!

Тези дисплей рядко се представят за произведени от епъл. Това не са фалшиви дизплей, а афтър маркет. Всичките имате подобни части по колите си, ама не съм видял някой да ги нарича фалшиви.

Епъл никога не са произвеждали каквото и да е за телефоните си .Така че понятието "оригинален от Епъл " просто е неприложимо. Половината от дисплеите, продавани като резервни части ,са излезли от същите заводи за дисплеи , само че не с щампите ,които Епъл изисква. А всичко това за калибрирането на цветовете е толкова изсмукано от пръстите, че даже няма накъде повече. Епъл просто се срива бавно , но славно , а гадното е че не го осъзнава. Същата история както с Нокия на върха на славата си години назад...

Брей, че са компетентни всички! Включая тези дето не знаят от коя страна се хваща отвертката... ремонтирах дълги години телефони. Една от основните причини да се откажа е, че пазара е залят с ментета. Инвестираш часове труд за да смениш дисплей и после се оказва, че тъча леекичко се ебава, а екрана е в розовата гама... ама карай: клиента ще свикне. Апъл имат един термин: “максимално потребителско изживяване” и то изисква квалифициран ремонт. Относно колите и техните резервни части: в момента имам автосервиз и определено предпочитам оригинални части от авто морга, вместо нови и прехвалени със съмнително качество. А пък може би някой от критикарите ще си купи нов китайски ABS и със него ще си подкара колата..... щото бил по—ефтин.

Играчи... с тая глупава политика ще отпаднат от пазара рано или късно !!!

Под "оригинален" да се разбира - "закупен от нас"!

Не продават. Ами ти казват да си купиш ново телефонче направо.

А ти какво разбираш под "оригинален" . Не че вярвам, че ще отговориш.

Това което съм написал, разбира се!