Коментари - Най-бързият влак ”полетя” с 603 км/ч | IT.dir.bg
назад

Най-бързият влак ”полетя” с 603 км/ч

Прототип на новия високоскоростен японски влак Маглев постави нов рекорд за скорост като разви 603 километра в час.

Обратно в новината

Коментари - Най-бързият влак ”полетя” с 603 км/ч | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не Важи.Да го докарат за състезание с наште светкавици

И к'во, Транссибирския експрес и той дига 64км/ч :-) :-) :-)

То когато в България се появи нещо такова, в Япония ще ходят с личен автомобил до Луната.

В България влаковете се влачат с пешеходна скорост. Ама ти какво искаш, за тия пари толкова?!

.....А при нас "Влакът стрела" изминава от Пловдив до София за 3.5 три часа и полвина...

Наш Руски ли в влака?

Да, разбира се! Но мръсните соросоиди откраднаха чертежите на другаря Путинков Вовкин, след като той лично го измисли неспейки 96 часа за да даде шанс на целокупния лумпен-пролетариат и колхознически бляд-електорат да пътува из необятная руска яшир

600 км в час. По добре с влак отколкото със самолет в такъв случай....Самолета вдига 700 км.ч

Те самолетите вътре в Европа вдигат 750км/ч, но като сложиш проверката на багаж паспорти и чакането, средната скорост пада доста. Влак дори който се движи със средна скорост 200 може да конкурира с всички самолети летящи на малки (до 2500км) разстояния. Да не говорим за възможната разлика в удобството.

само в тунел... и вдигат повече с товар сиреч с пътници. Аде защо?! Я да напишат, с колко се движат нормално. 300 по-нормално ще е...

направи ги ти по-бързи разбирачо. Аман от мрънкащи българи специалисти по всичко. Като изобретиш нешо по добро тогава мрънкай

300 не е оферта. Френското ТGV ги прави отдавна по стандартни релси, естествено направени качествено за висока скорост. Даже и рекорда им за максимална скорост е някакъв близък - 580км/ч мисля.

Такива са си цените. Аз мога да споделя от Скандинавия - горе долу е около 0,50 евро на пропътуван км. Копенхаген - Одензе е около 220 км, взима се за около 2 часа и е 90 евро в една посока. И една подробност - близо 20 мин се пътува в тунел под морското дъно, а след това по мост насред морето още 20 мин, т.е. скъпа инфраструктура. За чистотата да не говорим.

Всички високоскоростни влакове са със скъпа инфрастуктура. Едно на ръка релсите и качеството, но после идват изискванията за радиус на завой съответно трябва да се правят повече мостове и тунели.

Не знам за колко ви вози БДЖ до Бургас , но подозирам за толкова колкото сте си платили :) Мога да споделя актуални цени от последното ми пътуване в Япония : Токио - Киото 110 евро ( 13700 йени) - 500 км. за 2 часа и 20 мин. Киото - Хирошима 100 евро ( 12000 йени) 380 км. за 2 часа и т.н. Това само благодарение на безумно евтината шена в момента , щото преди година всичко излизаше с поне 20 % отгоре :)

А я сподели, колко е средната заплата там? Тук 110 евро е половин мин заплата....

Това не променя нещата. Разходите за качествена услуга не зависят от средната заплата.

Tвоята или моята заплата нямат значение , щото ако искаме подобна инфраструктура няма да може да си я направим за нашите заплати ;) Докато това ти е половината заплата ще сме си с БДЖ ;)

Хахаха, нашите влакове от край време си се движат с 60 км/ч. Аз си спомням преди години, когато японците направиха влака стрела с 300 км/ч и си викам "Леле , тва е 5 пъти повече от наште влакове". Сега си викам "Тва е 10 пъти повече от наште влакове". Утре ще станат 20, 30 пъти и животът ни в тази страна в този век, ще свърши ей така - с влакове, движеща се с 60 км/ч, с магистрала (Хемус), дето не знам дали ще доживея да я видя готова, нежели за Черно Море...един живот не стига...

Не би трябвало да надхвърлят звуковата бариера. Ще изпотрошат неща наоколо и шума ще е ужасен. Така че не би трябвало да се очаква да станат скоро 20 пъти по-бързи.

На БДЖ постоянно пада скоростта, съотношение 20:1 си е реално постижимо.

Движат се и с над 120 нашите, но има немалко места където се движат с 15км/ч. Има и много гари, но пък ето със забавянето се отварят нови възможности за бизнес - спалните вагони :-) Представи си че Варна-София се вземаше за 3 часа. Ще фалира Хемус еър. Например във Варна се оплакват, че имало дупки - да но кой лети там със 140км/ч в града - това не са легнали а вдлъбнали полициаи - хем не струват нищо на общината хем отварят работни места за гумаджии. Не си мисли че на запад или много на изток много ги разбират нещата.

този влак лично Вожда Путинка го измисли ма лошите соросоиди му откраднаха чертежите

Я кажи как върви тарифата за тролене?

прав е човека да пита, къде е тази технология в мужикия??? Там имат най-големите разстояния за влак, защо след като имат такива "нИвИрАятни" кАсмическиЙ постижения си нямат един читав влак, кола, велосипед??

Те медиите я разкриха преди време - 2 до 7 лева на час при определен минимум постинги и покрити новини мисля за 100 ;)

Почти никъде няма такива влакове. Имало е тестово в Англия и Германия. В Германия последните май са отпаднали. Защо сравняваш точно с Русия? Брюксел нали е в Белгия. Защо там няма такъв влак? Или в САЩ? А и Маглев си звучи като руска фамилия. ;)

другарю Олиг, МАГЛЕВ е абревиатура на "МАГнитна ЛЕВитация", ама пък и ви разбирам вас, чугунените тикви, че всичко напредничаво ви звучи и искате да е руско. Да, ама не

the Next step - MACH-1...

Горките хора наоколо. За какво ще ги ползват тези влакове. Изстрелването на ракета Бук се чувало на 10 километра, а те за някъде 3 маха (скороста на звука).

Маглевите имат колела, които ги използват като си седят на едно място или развиват нужната скорост за да минат магнитна левитация.

У нас ще има специална версия на колелата, която ще трябва да поема шока, когато манго крадне захранващия кебел на магнитите и влакът остане без възглавница.

Тия се сетиха ... При нас между Тъпчилещово и Долно Каменаре влака редовно си развива 600 км, даже и по завоите...

Споко, строи се тунел под Пенева могила и вече няма да има завои, влака ще развива към 720-725 км/ч по мои изчисления.

Кога ще ги стигнем?!

същото е и у нас, нашите влакове дигат до 63 км/ч. А и децата знаят, че 0 е нищо

Браво на японците, да продължават в същия дух. За съжаление за нас в България такива скорости са само научна фантастика, но да се надяваме, че и тука все някога ще озреем за такива идеи и пътуванията на средни и дълги разстояния ще бъдат предимно с влак, както е в цяла Европа.

Не, брат, няма да Озреем със сигурност....

няма как да стане това, нали се сещате, че така ще падне разхода на петрол и ще намалее зависимостта ни от газпром. "наш'те хора" взимащи премии по високите етажи няма да го допуснат

А бе брато, тоя влак да не е на еко брикети.

Подарете БДЖ с прилежащата инфраструктура на Япония! Моля!

Бележка към редактора: Не въздушна, а МАГНИТНА възглавница (от там и МАГЛЕВ). Иначе, браво на японците. Инвестират смислено парите си и си правят света по-добър. При нас такива цифри се крадат, правят се офшорки и за завзема местната икономика, основно от преуспели млади мъже. А БДЖ фалира.

Интересно въздуха в междината къде изчезва.

Ако въздуха поддържа влака на разстояние от основата - тогава щеше да е въздушна възглавница.

3евзек

Ако го вкарат във вакумен тунел, може да вдигне и 6000 км/ч, а възглавнцата ще бъде без въздух. Отговорих ли на въпроса?

Никъде в статията не видях да пишат за въздушна възглавница, а за магнитна.Забележката е неоснователна!

е па я с гоуфу че го минем вееее...

Бърз влак София-Ямбол (приблизително същото разстояние като цитираното в статията) лети между 6 и 8 часа :-)

А до Бургас за 12 часа :). Миналото лято го засякох лично. Още едно доказателство, че българите са богат народ щом могат да си позволят най-скъпото.