Коментари - Най-бързият влак ”полетя” с 603 км/ч | IT.dir.bg
назад

Най-бързият влак ”полетя” с 603 км/ч

Прототип на новия високоскоростен японски влак Маглев постави нов рекорд за скорост като разви 603 километра в час.

Обратно в новината

Коментари - Най-бързият влак ”полетя” с 603 км/ч | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бърз влак София-Ямбол (приблизително същото разстояние като цитираното в статията) лети между 6 и 8 часа :-)

е па я с гоуфу че го минем вееее...

Бележка към редактора: Не въздушна, а МАГНИТНА възглавница (от там и МАГЛЕВ). Иначе, браво на японците. Инвестират смислено парите си и си правят света по-добър. При нас такива цифри се крадат, правят се офшорки и за завзема местната икономика, основно от преуспели млади мъже. А БДЖ фалира.

Подарете БДЖ с прилежащата инфраструктура на Япония! Моля!

Браво на японците, да продължават в същия дух. За съжаление за нас в България такива скорости са само научна фантастика, но да се надяваме, че и тука все някога ще озреем за такива идеи и пътуванията на средни и дълги разстояния ще бъдат предимно с влак, както е в цяла Европа.

Интересно въздуха в междината къде изчезва.

Ако въздуха поддържа влака на разстояние от основата - тогава щеше да е въздушна възглавница.

същото е и у нас, нашите влакове дигат до 63 км/ч. А и децата знаят, че 0 е нищо

Кога ще ги стигнем?!

А до Бургас за 12 часа :). Миналото лято го засякох лично. Още едно доказателство, че българите са богат народ щом могат да си позволят най-скъпото.

Тия се сетиха ... При нас между Тъпчилещово и Долно Каменаре влака редовно си развива 600 км, даже и по завоите...

Споко, строи се тунел под Пенева могила и вече няма да има завои, влака ще развива към 720-725 км/ч по мои изчисления.

Маглевите имат колела, които ги използват като си седят на едно място или развиват нужната скорост за да минат магнитна левитация.

Не, брат, няма да Озреем със сигурност....

the Next step - MACH-1...

този влак лично Вожда Путинка го измисли ма лошите соросоиди му откраднаха чертежите

няма как да стане това, нали се сещате, че така ще падне разхода на петрол и ще намалее зависимостта ни от газпром. "наш'те хора" взимащи премии по високите етажи няма да го допуснат

Я кажи как върви тарифата за тролене?

прав е човека да пита, къде е тази технология в мужикия??? Там имат най-големите разстояния за влак, защо след като имат такива "нИвИрАятни" кАсмическиЙ постижения си нямат един читав влак, кола, велосипед??

Те медиите я разкриха преди време - 2 до 7 лева на час при определен минимум постинги и покрити новини мисля за 100 ;)

Хахаха, нашите влакове от край време си се движат с 60 км/ч. Аз си спомням преди години, когато японците направиха влака стрела с 300 км/ч и си викам "Леле , тва е 5 пъти повече от наште влакове". Сега си викам "Тва е 10 пъти повече от наште влакове". Утре ще станат 20, 30 пъти и животът ни в тази страна в този век, ще свърши ей така - с влакове, движеща се с 60 км/ч, с магистрала (Хемус), дето не знам дали ще доживея да я видя готова, нежели за Черно Море...един живот не стига...

Не знам за колко ви вози БДЖ до Бургас , но подозирам за толкова колкото сте си платили :) Мога да споделя актуални цени от последното ми пътуване в Япония : Токио - Киото 110 евро ( 13700 йени) - 500 км. за 2 часа и 20 мин. Киото - Хирошима 100 евро ( 12000 йени) 380 км. за 2 часа и т.н. Това само благодарение на безумно евтината шена в момента , щото преди година всичко излизаше с поне 20 % отгоре :)

Ааааа, да, сещам се. Само че надниците са в рубли. Главната щаб квартира се намира в Санкт Петербург, на улица Савушкина 55. На новопостъпилия не му определят веднага заплата от 45 000 рубли (около 1400 лева) - трябва първо да докаже, че може да изпълни нормата, а тя е 135 коментара на смяна. Смените са по 12 часа и са дневни и нощни. Работи се два дена и два се почива. Източник - webcafe, статия "Руската ковачница за тролове отвътре"

Никъде в статията не видях да пишат за въздушна възглавница, а за магнитна.Забележката е неоснователна!

А я сподели, колко е средната заплата там? Тук 110 евро е половин мин заплата....

Такива са си цените. Аз мога да споделя от Скандинавия - горе долу е около 0,50 евро на пропътуван км. Копенхаген - Одензе е около 220 км, взима се за около 2 часа и е 90 евро в една посока. И една подробност - близо 20 мин се пътува в тунел под морското дъно, а след това по мост насред морето още 20 мин, т.е. скъпа инфраструктура. За чистотата да не говорим.

Ако го вкарат във вакумен тунел, може да вдигне и 6000 км/ч, а възглавнцата ще бъде без въздух. Отговорих ли на въпроса?

У нас ще има специална версия на колелата, която ще трябва да поема шока, когато манго крадне захранващия кебел на магнитите и влакът остане без възглавница.

Не би трябвало да надхвърлят звуковата бариера. Ще изпотрошат неща наоколо и шума ще е ужасен. Така че не би трябвало да се очаква да станат скоро 20 пъти по-бързи.

само в тунел... и вдигат повече с товар сиреч с пътници. Аде защо?! Я да напишат, с колко се движат нормално. 300 по-нормално ще е...

Почти никъде няма такива влакове. Имало е тестово в Англия и Германия. В Германия последните май са отпаднали. Защо сравняваш точно с Русия? Брюксел нали е в Белгия. Защо там няма такъв влак? Или в САЩ? А и Маглев си звучи като руска фамилия. ;)

Горките хора наоколо. За какво ще ги ползват тези влакове. Изстрелването на ракета Бук се чувало на 10 километра, а те за някъде 3 маха (скороста на звука).

На БДЖ постоянно пада скоростта, съотношение 20:1 си е реално постижимо.

направи ги ти по-бързи разбирачо. Аман от мрънкащи българи специалисти по всичко. Като изобретиш нешо по добро тогава мрънкай

роденият да лети не може да пълзи

600 км в час. По добре с влак отколкото със самолет в такъв случай....Самолета вдига 700 км.ч

всички сме чели измишльотината там, чийто автор беше някаква имагинерна Людмила, дето никой не я знае просто защото не съществува. Ето ти нещо реално, с реални суми и хора, потвърдени от самите тях: Председателят на ДСБ Радан Кънев публично показа договор от август 2011 г., с който партията му, тогава оглавявана от Иван Костов, си е плащала за коментари в интернет. В документа, подписан с новосъздадена по онова време фирма "Лийдуей Медиа Солюшънс", са изброени няколко услуги, сред които управление на онлайн репутация. ..... ..... Става дума за 1800 коментара, публикувани в период от 3 месеца. Говорителят на реформаторите каза още, че договорът е коректно отразен пред Сметната палата. На фирмата, ангажирана да рекламира ДСБ онлайн, са плащани по 10 000 лв. месечно.

Наш Руски ли в влака?

Това не променя нещата. Разходите за качествена услуга не зависят от средната заплата.

така е, проблема тука е, че нашата държава няма политика за развитието на железопътния транспорт

Само че фирма "Лийдуей Медия Солюшънс" троле, е на Моника Съселова и точно ГЕРБ изнесе данните за същите тези плащания, който БСП плаща на тролове като теб, след като хакнаха пощата на Илияна Йотова. Кутев е ръководителят ви. Искаш ли да ти кажа какво да напишеш в google за да прочетеш новината такава каквато е, а не модифицираната от теб лъжа? "БСП наела пиар агенция, за да осигури около 700 "трола" за "опорните си точки"

другарю Олиг, МАГЛЕВ е абревиатура на "МАГнитна ЛЕВитация", ама пък и ви разбирам вас, чугунените тикви, че всичко напредничаво ви звучи и искате да е руско. Да, ама не

Да, разбира се! Но мръсните соросоиди откраднаха чертежите на другаря Путинков Вовкин, след като той лично го измисли неспейки 96 часа за да даде шанс на целокупния лумпен-пролетариат и колхознически бляд-електорат да пътува из необятная руска яшир

Това с Маглев си бе шега. То си пишеше и в статията какво е.

Те самолетите вътре в Европа вдигат 750км/ч, но като сложиш проверката на багаж паспорти и чакането, средната скорост пада доста. Влак дори който се движи със средна скорост 200 може да конкурира с всички самолети летящи на малки (до 2500км) разстояния. Да не говорим за възможната разлика в удобството.

300 не е оферта. Френското ТGV ги прави отдавна по стандартни релси, естествено направени качествено за висока скорост. Даже и рекорда им за максимална скорост е някакъв близък - 580км/ч мисля.

Всички високоскоростни влакове са със скъпа инфрастуктура. Едно на ръка релсите и качеството, но после идват изискванията за радиус на завой съответно трябва да се правят повече мостове и тунели.

Движат се и с над 120 нашите, но има немалко места където се движат с 15км/ч. Има и много гари, но пък ето със забавянето се отварят нови възможности за бизнес - спалните вагони :-) Представи си че Варна-София се вземаше за 3 часа. Ще фалира Хемус еър. Например във Варна се оплакват, че имало дупки - да но кой лети там със 140км/ч в града - това не са легнали а вдлъбнали полициаи - хем не струват нищо на общината хем отварят работни места за гумаджии. Не си мисли че на запад или много на изток много ги разбират нещата.

Tвоята или моята заплата нямат значение , щото ако искаме подобна инфраструктура няма да може да си я направим за нашите заплати ;) Докато това ти е половината заплата ще сме си с БДЖ ;)