Коментари - Китай започва да прави батерии за електромобили без кобалт и никел | IT.dir.bg
назад

Китай започва да прави батерии за електромобили без кобалт и никел

CATL ще доставя революционните батерии на Toyota, Honda, Volkswagen Group, Daimler и Tesla

Обратно в новината
| Редактор : Кристиан Антонов

Коментари - Китай започва да прави батерии за електромобили без кобалт и никел | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И сега, ако тези батерии са по евтини от настоящите, както и по чисти... китайците направо слагат прът в колелото на една държава. Любопитно ми е, колко бързо се зареждат и какъв капацитет имат. Отдавна се очаква революция при батериите.

Важен е само специфичния капацитет спрямо теглото, останалото са подробности на дизайна. Скоростта на зареждане в по-голяма степен е ограничена от мощността на зарядното, а не от батериите сами по себе си.

Когато има ПАТЕНТ той е регистриран и ти пази разработката. Т.е не се крие, а се обявява. Така че... Аре без глупости. Не казвали нищо заради патента... Който явно не е техен и не са си платили

КИТАЙ е сключил договор с Правителството на БОЛИВИЯ за ИЗКУПУВАНЕ на основната суровина за йонно-литиевите батерии 'ПОТАСИЕВА СОЛ Във БОЛИВИЯ са НАЙ-големите находища на скъпоценната суровина Единствено ЧИЛИ и малки находища в Китай са други алтернативи КИТАЙ държи в ръцете си най-скъпоценната суровина 98% от мобилните телефони по света са с БОЛИВИЙСКА суровина когато обаче суровината започне да ПРИВЪРШВА заради бъдещия БУМ на електромобилите ЩЕ настъпи технологичен срив

Se taia

Всъщност скоростта на заряд много зависи от максималната мощност, която може да отдава батерията. А тя се определя от вътрешните връзки (кабели) и колко голям ток може да протече по тях. След това вече идва мощността на зарядното, която също зависи пряко от кабелите, с които зарежда (освен от другите му компоненти).

Колко пък да беше сложно да се преведе "ПОТАИЕВА СОЛ"?!? Калий, калий е на български.

Потасиум е калий. За КCL иде реч широко разпространена сол. И по никакъв начин бе участва в производството на батерии.

На тази снимка батериите са за Nissan.

"И по никакъв начин бе участва в производството на батерии." Именно калиевата сол се използва за извличане на лития от популярната му форма в природата (литиев хлорид) чрез електролиза. Процедурата се счита за проблемна от екологична гледна точка не защото замърсява особено, а понеже изисква употребата на много вода (която е оскъдна на местата, където се добива литиев хлорид).

По принцип е така както казваш. Освен когато патентът е подаден и се очаква одобрението му. Ако преди да бъде одобрен технологията бъде разкрита по общодостъпен начин, напр. в интервю, то съответната технология вече не може да бъде патентована. Така че е възможно да изчакват получаването на патентното право.

И пак не е точно така. Подаден патент се смята за действащ в продължение на 1 година, през което време трябва да се придвижат документите за истинската регистрация. Прав е ... Крали, не до крали, все още мислят как да излъжат без да ги хванат. Ще правят батерии за Тесла? Вено? Тесла сами си правят батериите.

Продават батерии на Тесла? Да бе. ИСКАТ да продават батерии на Тесла. Самоче Тесла сами си ги правят... и да доста напред при това...

Преди 3 месеца Мъск обяви ден на батерията. Този ден е 22 септември. Като между другото неколкократно обясни, че ще представят батерии с невиждана плътност на заеяда и батерии без кобалт и никел. След като направи завод в Китай почна да работи с CATL и се чудя на съвпадението и странното обявяване от CATL за точно такива батерии, без никакви данни...

Всъщност правят за китайският завод на Тесла. Американския работи с батерии на Панасоник. А сглобената цяла батерия с кабелите, електроника и софтуер се прави от Тесла

А най важната част от електрониката е един чип който контролира баланса на клетките , той се прави от Текас Инструментс изобщо Тесла не прави нищо революционно само защо е тая истерия гаче са открили машината на времето или изкуствения интелект не знам !?

Ами, а дано, защото към момента "батерията" на ел. автомобила е най-скъпото нещо в него... Например "батериите" на колите на ТЕСЛА, са на цена от 40 бона нагоре, в долари, а гаранцията им е 10 години.

Батерия която по време за зареждане и капацитет стане ли конкурентна на горивото, ще изтрие от картата целия арабски свят и Русия.

Забелязал ли си, как арабите все повече се ориентират към туризъм? Влагат милиарди да строят курорти. Наближава нещо със сигурност.

Няма нещо което да е свързано с енергия да не е вредно единствено слънчевата енергия е чиста защото тя се доставя от господ.