Китай започва да прави батерии за електромобили без кобалт и никел
CATL ще доставя революционните батерии на Toyota, Honda, Volkswagen Group, Daimler и Tesla
Обратно в новинатаКоментари - Китай започва да прави батерии за електромобили без кобалт и никел | IT.dir.bg
Коментари
Няма нещо което да е свързано с енергия да не е вредно единствено слънчевата енергия е чиста защото тя се доставя от господ.
Ами, а дано, защото към момента "батерията" на ел. автомобила е най-скъпото нещо в него... Например "батериите" на колите на ТЕСЛА, са на цена от 40 бона нагоре, в долари, а гаранцията им е 10 години.
Преди 3 месеца Мъск обяви ден на батерията. Този ден е 22 септември. Като между другото неколкократно обясни, че ще представят батерии с невиждана плътност на заеяда и батерии без кобалт и никел. След като направи завод в Китай почна да работи с CATL и се чудя на съвпадението и странното обявяване от CATL за точно такива батерии, без никакви данни...
Продават батерии на Тесла? Да бе. ИСКАТ да продават батерии на Тесла. Самоче Тесла сами си ги правят... и да доста напред при това...
Всъщност правят за китайският завод на Тесла. Американския работи с батерии на Панасоник. А сглобената цяла батерия с кабелите, електроника и софтуер се прави от Тесла
КИТАЙ е сключил договор с Правителството на БОЛИВИЯ за ИЗКУПУВАНЕ на основната суровина за йонно-литиевите батерии 'ПОТАСИЕВА СОЛ Във БОЛИВИЯ са НАЙ-големите находища на скъпоценната суровина Единствено ЧИЛИ и малки находища в Китай са други алтернативи КИТАЙ държи в ръцете си най-скъпоценната суровина 98% от мобилните телефони по света са с БОЛИВИЙСКА суровина когато обаче суровината започне да ПРИВЪРШВА заради бъдещия БУМ на електромобилите ЩЕ настъпи технологичен срив
Колко пък да беше сложно да се преведе "ПОТАИЕВА СОЛ"?!? Калий, калий е на български.
Потасиум е калий. За КCL иде реч широко разпространена сол. И по никакъв начин бе участва в производството на батерии.
"И по никакъв начин бе участва в производството на батерии." Именно калиевата сол се използва за извличане на лития от популярната му форма в природата (литиев хлорид) чрез електролиза. Процедурата се счита за проблемна от екологична гледна точка не защото замърсява особено, а понеже изисква употребата на много вода (която е оскъдна на местата, където се добива литиев хлорид).
Когато има ПАТЕНТ той е регистриран и ти пази разработката. Т.е не се крие, а се обявява. Така че... Аре без глупости. Не казвали нищо заради патента... Който явно не е техен и не са си платили
По принцип е така както казваш. Освен когато патентът е подаден и се очаква одобрението му. Ако преди да бъде одобрен технологията бъде разкрита по общодостъпен начин, напр. в интервю, то съответната технология вече не може да бъде патентована. Така че е възможно да изчакват получаването на патентното право.
И пак не е точно така. Подаден патент се смята за действащ в продължение на 1 година, през което време трябва да се придвижат документите за истинската регистрация. Прав е ... Крали, не до крали, все още мислят как да излъжат без да ги хванат. Ще правят батерии за Тесла? Вено? Тесла сами си правят батериите.
И сега, ако тези батерии са по евтини от настоящите, както и по чисти... китайците направо слагат прът в колелото на една държава. Любопитно ми е, колко бързо се зареждат и какъв капацитет имат. Отдавна се очаква революция при батериите.
Важен е само специфичния капацитет спрямо теглото, останалото са подробности на дизайна. Скоростта на зареждане в по-голяма степен е ограничена от мощността на зарядното, а не от батериите сами по себе си.
Всъщност скоростта на заряд много зависи от максималната мощност, която може да отдава батерията. А тя се определя от вътрешните връзки (кабели) и колко голям ток може да протече по тях. След това вече идва мощността на зарядното, която също зависи пряко от кабелите, с които зарежда (освен от другите му компоненти).