Коментари - Морският въздух нарушава стелт способностите на F-35 | IT.dir.bg
назад

Морският въздух нарушава стелт способностите на F-35

Проблемът е съществен, защото F-35 се базира на самолетоносачи

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Морският въздух нарушава стелт способностите на F-35 | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Катастрофално написана статия. Никой ли не чете, преди да публикува?

На калпав самолет, въздуха му пречи.

нарушавало ?

Т.е., искаш да кажеи, че дори Google Translate не го прочита? :)

На самолета на Байдън вече и въздуха му пречи. Не се вдига.

Нещо за слънчевата/лунната светлина да видим дали не им е в повече. Щото на подлодките, водата им ги е виновна.

И въздуха, и слънчевите лъчи и най вече свръхзвуковите раките на Путин :D

ракети*

От снимките се вижда, че самолетите сякаш са ръждясали, но това не е така. Фюзелажът им не е от стомана, а от композитни материали. В абсорбиращото радарните вълни покритие обаче има желязо... Последно, ръдясва ли или не ръждясва? :)

Какви невежи и ограничени хора коментират....

баш...

на Discovery за Уфимцев за д а разберете кое-що относно т.н. СТЕЛТ

Лимитиране при полети в свръхзвукова скорост, защото анти-радарното покритие може да бъде засегнато и да спре да работи. Кабината също не е добре херметизирана и пилотът може да изпита сериозен дискомфорт и дори загуба на съзнание при по-високи ускорения. Шлемът снабден с нощно виждане често показва най-различни грешки и спира да работи, обикновено при нощни кацания. Според техниците, F-35 разполага с повече от 800 софтуерни и хардуерни проблема, като повечето могат да костват живота на пилота, ефективността на мисията и загубата на целия самолет. През март 2021 г. са описани около 864 проблема, като 13 от тях се смятат за особено критични. Останалите се водят в категория 1Б – критични за успеха на мисията. Останали са около 6 от Категория 1А, където стоят живото застрашаващите фактори. Пиър Спрей, един от помощниците в Пентагона и дизайнер на F-16 споделя отркито, че това е непоправим и ужасен самолет, който е разработен от банда идиоти, притежаващи опита да правят само хартиени самолети.

О, чудо! Сега откриха топлата вода лудите говедари! А още преди 10 години още в самото начало като го мтестваха и почнаха да го произвеждат тоя НЕлетящ кенеф Ф-35 а и Ф-22 се разбра че и от най-лекия дъждец, недай си боже малка пясъчна буря цялата им стелт боя пада и лъсват на радарите като пъдпъдъци на гюме за отстрел дори от стари руски чифтета като С-125 Нева и краварската барака Ф-117!Факти!

А защо криха досега тоя всеизвестен факт? От васалщина спрямо американците ли? С падането на оня труднолетящ ковчег от самолетоносача много тайни още ще са принудени да ни издадат.

Ха ха ха ха ха ха ха ха!

Малко като вксината за Ковид. Работиии, ама не баш.

Ръждясва, ама как да го кажат след 30 години разработка и 2.5 трилиона америслямски долара :))

Ами то е свръхтрудно да работиш с транслейта...

Констатация от ученията край Шабла. Наще са включили С300 и опаа, какво да видят

Ми тъй де! Вий кво искате! Не говорим за руска теника или оръжия които и в най-големия студ, жега, мърсотия, бурии вода кал и т.н действат! Говориме за типична краварска джендърска мека китка като Ф-35, който и като боклука М-16 който засича и от най-малката прашинка така и Ф-35 пада и от най-малкия проблем! ТЪа Ф-35 си е като мека Мария за 2.5 трилиона долара , може ЕВЕНТУАЛНО да лети само при идеални условия и при липсата на какъвто и да е вятър и недай си боже да е буря! Затова е и като статичен експонат по летищата, и затова го вадат от въоръжение и то само след няколко години експлоатация, като другите краварски боклуци бреговите бойни кораби клас Фридъм и Индипендънс!

Че кой ползва самолетоносачи и излитане от окена? Я и 6 месеца полети не са малко. От руслямския самолетоносач паднаха 3 СУ-35 е и, каква тай на разкрива това? Че ряслямските от 20-30 полета и 3 падат в морето, а при Ф-35 при 5000 полета пада един? Това ли е голямата тайна? Ми всички я знаят: Всичко руслямско е боклук

От руслямския самолетоносач паднаха 3 СУ-35 е и, каква тай на разкрива това? Че ряслямските от 20-30 полета и 3 падат в морето, а при Ф-35 при 5000 полета пада един? Това ли е голямата тайна? Ми всички я знаят: Всичко руслямско е боклук

Америслямците защо направо не вземат да променят дизайна на гравитацията, атмосферата и хидросферата? На този етап това изглежда по-лесно, отколкото да успеят на накарат Фейл-35 да проработи.

Китайското крадливо менте, както винаги лъже на поразия. просто му е вродено да краде и да лъже. 2,5 трилиона е предполагаемо число за 4000 самолета и 70 години полети и обслужване.

Абе това не беше ли онзи летящ, но за сметка на това утраскъп отпадък - stealth scrap, който даже не можеше да стреля направо с оръдието си и това е официално документирано и признато от самите Хамериканци: "Тhe cannon of F-35A has such poor accuracy, it can’t even hit the ground… accurately."

5к полета ама друг път. От Ф-35 в последните 2 месеца има 3 изгубени бройки. Нито един в бойна мисия. Куриозно, от тези случаи един Ф-35 падна при опит да излети от самолетоносач, другият - при опит да кацне на самолетоносач. Третият май пак му беше отказал двигателят и пилотът катапултира, не помня вече, че те станаха редовни такива случи. Това е доста далеч от "един Ф-35 на всеки 5к полета", както се опитваш да лъжеш. Фактът, че на стелт покритието му сега пък му пречел морският въздух (след като се оказа, че и стандартната за съвременен боен самолет от този тип скорост при полет също го износвала), само допринася за гаврата.

Китайското крадливо менте, както винаги лъже на поразия. просто му е вродено да краде (никове) и да лъже нагло. Ф-35 работи и направи смешни рулямските С-400 и иранските части в Сирия. За разлика от руслямския боклук СУ-57 дето изпопадаха всички изработени до момента и можещи да летят, Ф-35 има изработени направени 730 броя, като всеки лети по няколко часа на ден.

Кога пък е бил летящ?

МУХАХАХАХХАХА!! ЕДИН!! ЕДИН ПАДНАЛ Ф-35?! ТИ КОГО МИСЛИШ ЧЕ ЛЪЖЕШ ВЕ КОЗАРЧЕ?! И НАЙ-НАЙ-ТЪПЯ КОЗЯК НЯМА ДА МУ ПОВЯРВА НИКОЙ, СЛЕД КАТО ПО НОВИНИТЕ НЕПРЕКЪСНАТО ПОКАЗВАТ ПАДАЩИ ф-35 НАВСЯКЪДЕ ПО СВЕТА! ФАКТИ!

Ти нали си наясно, че като цъфнеш да пишеш след мен, но се подписваш по същия начин като мен, ТИ си ментето, а? Или не успяваш да съобразиш такива елементарни неща като се опитваш да се представиш за мен! За останалия ти истеричен изблик, виждаме кого и с колко този Фейл-35 направи смешен пред целия свят. На америслямците, на които това недоразумение им струва 10% от абсолютно нелепия им външен дълг, докато умират от студ и глад през зимата, им е най-смешно, ха ха ха ха ха!

Е тва, че стоят по летищата, без двигатели и чакащи части за тях са само дребни подробности за този смехурански проект, превърнал се в черна дупка за финанси.

Ами флотският вариант на Фейл-35 например ползва самолетоносачи за излитане от (и кацане, когато не свърши на дъното) в океана. Поне америслямците така твърдят, но разбирачи като теб явно знаете по-добре.

2.5 милиарда америслямски долара е напълно РЕАЛНАТА стойност на разработката на проекта откакто е започнат преди 30 години :)) Точно НУЛА бройки от серийното призводство на Фейл-35 включват тези пари, те са изцяло за опитите на америслямците да превърнат това трагикомично недоразумение в истински самолет :))

_stankow

Аз съм съгласен с вас, че Ф-35 лети, и то доста интензивно. Има си своите достойнства. Само да уточня - Ф-35, които летяха в Сирия са израелски. Никога не са летяли срещу С-400, защото С-400 има само в базата в Хмеймим, далече от сирийско-израелската граница. Второ - израелците много ги пазят, дори не навлизат във въздушното пространство на Сирия. И трето - има споразумение между Израел и Русия, пазят се взаимно, поради много причини. Израел атакува само части на Хезбола, като използва Ф-16. Има и пускове от Ф-35, трябва да се тества и той. Но отдалече, през границата. Без дори да наближава ПВО-то на Хмеймим. И за Су-57. Да, първият сериен образец катастрофира. Но в началото на януари руската армия получи още два серийни самолета и те летят. Това не се споменава в дир, но си е така. Впрочем първите бройки винаги имат повишена аварийност. Все пак на тях се учат пилотите, това им е предназначението. Също както и Ф-35.

Някога краварите можеха да строят самолети, а сега не могат! А новите им бараки като Боинг и Ф-35 сами си падат! А не ми се мисли как ще ги гърмят и свалят кат патки в случай на война!

Пентагона са ватници и рубладжии. Да говорят така за супер пупер мега ноу якия...

Да лети само над гори и планини, над ниви и ливади.

Всичката Мара втасала, само стелт-покритието така малко...невчесала.

Още малко ще кажат и че "кацането" на Луната е фейк. И то.

Не, не е вярно. Оръдието на F-35А си стреля добре. По-рано по време на процеса на разработка очевидно имаше някакъв вид софтуерни проблеми, които причиняват неточности. Те бяха коригирани. вярвате или не, това е сложен дизайн на нов самолет който слиза от производствената линия 100% перфектен, без никакви проблеми. Отнема време за тестване и отстраняване на грешки в сложни системи като тази.

_stankow

Само да уточня - при мисията на ТАВКР "Адм. Кузнецов" край бреговете на Сирия бяха загубени Миг-29К и Су-33.

гогов... кажи нещо за руските самолети и морския въздух... няма? що така няма? Ааа... всички се пльоснаха до Кузя.

В сирия летяха на безпомощните С-400, които пък на свой ред свалиха Руски Ил който ги насочваше

Тези не знаят какво е казарма. При нас всичко беше прясно боядисано винаги! Имаше 2 принципа: Мокро значи чисто! Боядисано значи ново! И реално в поделението беше доста приветливо.

че след 6 месеца експлоатация ЗАПОЧВА износването на покритието. ЗАПОЧВА. А когато е ПРЕМАХНАТО ТОВА ПОКРИТИЕ - все още е СТЕЛТ... ама зависи как четеш евангелието... нали се сещаш... едно е да започне да се маха СЛЕД 6 МЕСЕЦА, друго е да е МАХНАТО и все пак да има повече СТЕЛТ отколкото Пак-фак.

Нов е бил пред 25 години.

Явно защото не ръждясват на морския въздух.

аха... щото ги консервират под вода... около кузя... или направо с духовия оркестър да свири на рибите.

Чети бе тъпак, чети на какво отговарям. Знам че си тъпо китайско менте, но поне това ти е в обсега на погледа.