Коментари - Най-икономичният самолет приключи първите си тестове | IT.dir.bg
назад

Най-икономичният самолет приключи първите си тестове

Celera 500L ще промени света на чартърните полети

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Най-икономичният самолет приключи първите си тестове | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Смятат горивото в долари, защото ... естествено, самолета и разработката са американски....

А в рубли ли да го смятат, или в левове?!

Нашенецът ще прелита на още по-евтини летала освен смотаните Райънеър и Уйзеър.....Бе май накрая ще вземе да си ходи пеша до дестинацията, ама де да видим.....

Se taia

То и македонска разработка да е, пак ще го смятат в долари май ;) Е, може и в евро, но със сигурност ще е в конвертируема валута, а не в рубли, юани или турски лири ;)

Тоя самолет по икономичен от моя Форд... Хвала на конструкторите!

Харчи 9/100 керосин при макс. скорост 400км./час (което е доста добре). На една от снимките се виждат 6 пътникови места. Еми икономичен е. Очаквам и тук някой да тръгне "моето 1,9тди вози 5-ма и харчи 5/100".

кат му гледам размера, май може да носи само двама души и две каси бира.... да не говорим че 300 долара на час е два пъти повече от джъмбо джет при който по днешни цени един 10 часов полет, например Мадрид-Атланта струва около 1000 долара или 100 на час.... май има още над какво да работят по това самолетче...

гори малко по добре от москвича и по-бързо лети ама не казват колко струва, сигурно бая повече от москвич или ауди

Ей, много ги разбираш нещата, ганьо! Добре че си имаме такива авиоинженери-разбирачи като теб, да поддържат българската авиоиндустрия на едно от челните места в света!

Какво общо имат тапетите и тоалетната хартия, с долара, еврото и юана, та ги причисляваш към тях?

На снимките от вън се вижда само един илюминатор на вратата, но на картинката от вътре има на всяко пасажерско място?!?!

с тия "зелени" пропуски, ограничаващи не само движението, ами и излизането от вкъщи - какво остава?

Как може да се сравнява по разход на гориво витлов с реактивен самолет? Колко харчи Ан-24?

АН харчи само 200 литра на 100 километра или само към 22 пъти повече

Леко са пропуснали някои подробности, като това че е експериментален, демек вътре няма всичките тези неща които са показали на картинката демек масата му ще се увеличи, второ са пропуснали да споменат че е два пъти и половина по бавен от другите самолети. Въпреки че на сайта им е написално че трябва да развива скорости до 800км в час! Във всичките тези рекламни шитни които са изписани може да вярва само няко наистина дебилен козацки малоумняк! Наистина! Трябва да си дебил за да вярваш че самолет с двигател с мощност от 550к.с а това е мощноста на самолетите от 30 години на миналия век за тъпите и дебилни козаци да поясниме, ще може да развива 800км.ч! Да поянсиме още малко напримерно изтребителите по онова време 1933-1937 имат мощност от 750-900к.с за самолети изтребители като И-16 и Ме-109 или Ки-27, съответно скорост от 440-480км.ч! ГОВОРИМ ЗА ИЗТРЕБИТЕЛИ МАКСИМАЛНО ОЛЕКОТЕНИ ЗА ВЪЗДУШЕН БОЙ И САМО С ЕДИН ПИЛОТ ИЗТРЕБИТЕЛ КАТО МАСАТА ИМ Е 1300-1500кг! Това краварско яйце има маса около 3500кг, поне по ТТХ които намерих в нета. Е сега може ли да ми обясните как едно краварско яйце което трябва да носи 7 човека и е с двойно по маломощен двигател от едноместните изтребители като Ме-109, И-16 , Ки-27 може да развива два пъти по голяма скорост и да е с няколко пъти по голяма далечина на полета а? През ВСВ е имало едноместни изтребители с перфектна аеродинамика като Спитфайър, Ме-109, Мустанг, Як, МиГ- 3 и др. които са имали маса от по 2-3 тона и които са развивали скорост от по 700км.ч но С ДВИГАТЕЛИ ОТ ПО 1500-2200к.с! НО ГОВОРИМЕ ЗА ИЗТРЕБИТЕЛИ С ПЕРФЕКТНА АЕРОДИНАМИКА И С МЯСТО ЗА ЕДИН ЧОВЕК, А НЕ ЗА ОГРОМНО ЯЙЦЕ С КАБИНА ЗА ШЕСТ ПЪТНИЦИ! кАКТО ВСИЧКИ КРАВАРСКИ ШИТНИ ТОЧНО КАТО ТЕЗИ НА МЪСКИ С НЕГОВИТЕ ГЪРМЯЩИ БОЙЛЕРИ ЗА ЗЕЛЕ, Е И НАКРАЯ И ТОВА Е СЕ ОКАЖЕ ЕДИН ВЪЗДУХ ПОД НАЛЯГАНЕ! ФАКТИ! фАКТИ КОИТО ВСЕКИ САМ МОЖЕ ДА ПРОВЕРИ В НЕТА! МОЖЕ И ДА ПОЧНАТ ДА ПРОИЗВЕЖДАТ ТОВА ЯЙЦЕ, НО ИСТИНСКИТЕ ХАРАКЕТЕРИСТИКИ ЩЕ СЕ ОКАЖАТ НЯКОЛКО ПЪТИ ПО НИСКИ....ФАКТ! ЕТО ДА НАПРАВЯТ СРАВНЕНИЕ КОЗАЦКИТЕ ПЕПИТА С СПИТФАЙЪР https://en.wikipedia.org/wiki/SupermarineSpitfirevariants:specifications,performanceandarmament И https://www.ottoaviation.com/celera-500l

ОЩЕ В 1939-1950 ЗАЦИКЛИ СИ ЯКО НАЗАД В ВРЕМЕТО..... НТП-НАУЧНО ТЕХНИЧЕСКИ ПРОЦЕС....ТЕХНОЛОГИИТЕ СЕ РАЗВИВАТ.....

Пропуснали сте едно от най-важните неща за този самолет - той е с ДИЗЕЛОВ двигател! Това е една от причините да е толкова икономичен. Освен това може да работи със 100% биогориво, при това на съвем достъпна цена.

Баце, явно ти нещо не си в час с технологиите. Факт. Защото щеше да знаеш,че аеродинамиката никъде не е изчезнала от началото на миналия век и до днес! Срещу физичните закони не може да бягаш. Я виж какво е челното съпротивление на един ЕДНОМЕСТЕН изтребител като Спитфайър където аеродинамиката е перфектна и въздушния поток обтича двигателя и стърчащата малко отгоре кабина....и къде я НЯМА аеродинамиката на това тлъсто тлъсто прасе, пардон яйце с екипаж от 7 човека!! Сети се кой самолет е по аеродинамичен и по-лек! каква скорост ще се развива с един двигател от 400кс и с един от 2000кс. Факт.

Е това не е нещо ново или нещо невероятно. Дизелови авиационни двиагтели има още от първата половина на 20век. Американците и немците са първите които създават авиационни дизели.

Само да те светна, че всички реактивни самолети всъщност са дизелови ! Керосина е много по-близо до дизела, отколкото до бензина