Коментари - Пръвръщат МиГ-29 в цивилен бизнес самолет | IT.dir.bg
назад

Пръвръщат МиГ-29 в цивилен бизнес самолет

Свръхзвуковата скорост ще е една от отличителните черти на проекта

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Пръвръщат МиГ-29 в цивилен бизнес самолет | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

всичко руско е боклук..ха.ха.ха ВВС на Индия от 1971 година насам е загубила 482 изтребителя „МиГ” съветско и руско производство. Това е разказал военният министър на Индия Аракапарамбил Куриан Ентъни. При инцидентите са загинали 171 пилоти (35%), един член на екипажа, осем военнослужещи и 39 мирни жители. Според Ентъни причини за катастрофите са и технически неизправности.По-рано беше съобщено, че през последните 3 години Индия е загубила 33 изтребителя, от които 27 марка „МиГ”, както и 10 вертолета. Индия планира да замени част от тези изтребители с френски Rafale. През януари компанията Dassault победи в индийския търг за доставка на 126 самолета на стойност 10-12 милиарда долара.

Въоръжението остава.

Пълна глупост е написаното ! Хем превръщат МИГ-а в самолет за цивилни полети, хем новия самолет няма да е идентичен с МИГ-а !? Явно става въпрос за нещо съвсем различно и ново, ама пак някой не е разбрал. Иначе излиза като да вземеш автомобил от Ф1 и от него да направиш лимузина за бизнесмени !!!

Брюки прЪвръщаются, превращаются брюки...

Нашите пишман "бизнесмени" се потрошават с некакви щайги с по 20 коня двигателчета. Представям си какво ще става с такъв АТ... Успокоява ме само това, че са ганьовци и скръндзи.

Ще бъде създаден - вероятно 2078 на 9ти май?

50 000 долара за 2000км.:))))))

пак топлата вода ще откриваме

Нашите русофилистици каквото и да им кажеш за ватенките няма да повярват,входа за мислене при тях е блокиран още по време на комунизма и в тиквите им има само ROM-ве(за раб фак селяните да питат чичо Гошо какво е) та нищо друго не може да промени структурата им и за това е загуба на време да им се обяснява каквото и да е-реагират само на команди от партийния

Забавно е как всяка положителна новина идваща от РФ предизвиква бяс у родните слуги на евроатлантизма... Е, те са длъжни да изпадат в бяс, защото иначе финансирането им ще бъде спряно! :))

предполагам, че на мангалите просто не им е издържал джегера и са почнали да берат "джелезо" докато са "карали" миговете...

Онзи ден като четох за спортният клас самолети и се чудех що не направят нещо такова - прим да вземат някой стар Миг - и ето, браво супер идея!

След 'невероятните му успехи' и нулеви продажби за последните години - да му пожелаем успех като пътнически самолет.

Ако се объркат пак нещо тези бизнесмени, освен че ще катастрофират по-лесно, ще удрят и много лесно пътническите самолети. Безопасността на летенето ще намалее експонециално на броя нововъведени МиГ-ове.

Отново ще има "мирно орящият трактор отвърна на огъня и излетя в неизвестна посока"....

То може да се направи, но коя страна ще даде разрешение частни лица да летят с над 2 хиляди километра в час? Каква подготовка трябва да има пилот, за да има разрешително за подобни полети? И добре, да речем че получат нужните разрешителни - този тип двигатели имат много ограничен ресурс, кой ще го удължава? Каква е гаранцията, че тява са за боен самолет ...

Вместо въоръжение ще му сложат допълнителни резервоари за гориво, може и външни. С тях обсега ще е по-голям и споко може да се лети Москва-Ню Йорк. А друго си е някой олигарх да кацне там с МиГ, рейтинга му отива в небесата!

идеята като цяло е много добра, но има едно "но".. как ще вкарат едрият бизнесмен дето е свикнал на лукса на бизнес-джет-овете в тясната кабина на изтребителя.

ъъъ не. МиГ-29 е лек изтребител и не (може да) носи много "багаж". Двигателите му трябва да се преработят из основи, за да се увеличи ефективността им и да може да минава повече от 3000 километра (с резервоари).

А ракетите Калибър ще им осигуряват кетъринга .

Няма невъзможни неща. Може да преправят и кабината от 2-местна на 4-местна. Доколокто си спомням, в Африка имаше някакво местно величие и обикаляше страната си с МиГ-а.

Лукса е малкия проблем. За да ползваш единственото предимство - високата скорост, се подлагаш на екстремно физическо натоварване. Военните пилоти минават тежка физическа посготовка, за да издържат на натоварванията.

натоварването е като завиваш... тоест като има ускорение. като летиш направо си вози като съветски трактор по полето. Само дето я няма 40 мм-овата броня на трактора и оръдието е само 30 мм-ово.

а на задната седалка силиконова мутреса с чантичка и джобно кученце...

Не съм пилот, но от физиката помня, че ускорението не е при завиване. Ускорението е при излитане, до достигане на максимална скорост. И колкото по-бързо се достига макс. скорост, толкова и ускорението е по-голямо, съответно и натоварването. При завой, мисля беше ъглова скорост.

после хора като Пенчев ще се разкарват в тях докато не тупнат на земята, или ги свали някое ПВО по погрешка

Колко седалки има тоз изтребител, бе?!? Туй да не е рейс?

Учебните модели имат две, ако опитат да направят частен джет може да направят да речем две двойки или три двойки. Все пак идеята е тъпа, писал съм защо по-долу.

полети с Миг-29. Може да се уверите в https://www.youtube.com/watch?v=F3li1NxJF1A има и много други клипове!

Ще замести АН-2 в селската авияция

Аз пък си искам опцията за въоръжаване. Може да пратя една ракетка въздух земя по конкурента..

Чудесна идея. Така при полет от Лондон до София, 14-дневната карантинат ще може да започне един час по-рано.

Нещо много малък ще му е пробега - 2000 километра в едната посока. Има си бизнес-джетове за тая цел, с всичките му сгоди. Няма нужда да се открива топлата вода чрез тоя ненаситен за гориво и неефективен откъм поддръжка таралясник. Както винаги в Россия отново са направили нещо безаналогово в мире... хихихи!...

то убоо, ама колко пъти ще презареждаш? Трябва да си напазаруваш и един КС-130

ама би ли повторил това, за "положителната новина от РФ"? Изглежда нещо съм пропуснал, без да забележа...

Никой не забеляза грешката - нали? ;-) А иначе - това си е просто схема за източване. Звучи добре, ще дадат финансиране, ще го откраднем и нищо няма да стане по независещи от нас причини. А защо няма да стане - това добре го описа Симеон по-надолу. Накратко - не се вписва в никакви стандарти

Грешката я видях, но не си заслужаваше коментара! И аз смятам, че не е практичен. Лишаваш се от немалко удобства, за да стигнеш с половин-един час по-рано за бизнес среща. А за поддръжката да не говорим! Имаше предаване за единствения частник, притежаваш изтребител. За час удоволствие да лети с него, после му се правеше технически преглед, струващ повече от лека кола. Все пак става въпрос за свръхзвуков изтребител, понасящ огромно натоварване при всеки полет. Един болт да се разхлаби...

е световния лидер на бизнес джетове. Но руската сантименталност е знайна....Путин създаде от НУЛА през 1999г днес да има в Русия 100(СТО) доларови милиардера. Типично по балкански и руски, в хангара ще има руски МИГ со японски джет. Както днес в гаражите на милиардерите има волга от 60-те до Майбах.

Малко си учил

Малко си учил

Хонда - не. Те са много малък производител. Гълфстрийм, Дасо и Бомбардие са основните играчи.

И аз не съм пилот, и аз помня нещо от физиката. Ускорението е първата производна на скоростта по време, или втората производна на изминатия път. Ако се променя линейната скорост, ускорението е линейно, ако се променя ъгловата скорост тогава е ъглово ускорение.

Щерев, в статията пише специфично само за Миг-29, а ти си включил всички руски изтребители в Индия от 1971 насам. Що не включиш и самолетите от Втората Световна Война тогава? Само за сведение Индия е закупила до момента общо 113 Миг-29 и като цяло са си доста ОК с тях - последните 45 са ги купили 2017г. Мисли малко! Ако бяха такива боклуци, за каквито ги представяш, щяха ли да дадат една камара с пари да си купят още 45 от тях преди 3 години?

На скоро имаше публикации, че искат Ту-160 да правят бизнес джет, което си беше малоумно отвсякъде. Сега се хвърлят на Миг-29, което е още по-малоумно. Корпоративни самолети руснаците НИКОГА не са правили и НЕ МОГАТ да направят. За такъв лукс се иска друго мислене, което при тях липсва.

Цялата идея е грешка.

Като прочетете мурзилажа разработва - повече не си губете времето Пълен провал с пътническите си самолети - единият подвижен крематориум - Суперджет-100 , от който в целият свят, който бе направил фатална грешка да го купи СЕ ОТКАЗАХА. Вторият МС-21, който зацикли поради липсата на вносни комплектовки и Американски крила от нанотехнологии

Всеки от двата двигателя на МиГ- 29 има ресурс 350 часа. Модернизиран техен вариант е двигателя на Су30, такива ще са и на това хвърчило . Двигателят на Еурофайтер и на Ф16 има ресурс 2000 часа.

Има само че при изделие 9 - 12А - базовият експортен модел, който имаме и ние Хайде малко по обктивно а ?

Преди повече от 20 години ОКБ Сухой и Гълфстриим имаха съвместен проект за свръхзвуков бизнесджет. Някой знае ли какво стана с проекта?

А съобразен ли е с габаритите на Делян Пеевски, например или Митьо Пищова?