Пръвръщат МиГ-29 в цивилен бизнес самолет
Свръхзвуковата скорост ще е една от отличителните черти на проекта
Обратно в новинатаКоментари - Пръвръщат МиГ-29 в цивилен бизнес самолет | IT.dir.bg
Коментари
всичко руско е боклук..ха.ха.ха ВВС на Индия от 1971 година насам е загубила 482 изтребителя „МиГ” съветско и руско производство. Това е разказал военният министър на Индия Аракапарамбил Куриан Ентъни. При инцидентите са загинали 171 пилоти (35%), един член на екипажа, осем военнослужещи и 39 мирни жители. Според Ентъни причини за катастрофите са и технически неизправности.По-рано беше съобщено, че през последните 3 години Индия е загубила 33 изтребителя, от които 27 марка „МиГ”, както и 10 вертолета. Индия планира да замени част от тези изтребители с френски Rafale. През януари компанията Dassault победи в индийския търг за доставка на 126 самолета на стойност 10-12 милиарда долара.
Пълна глупост е написаното ! Хем превръщат МИГ-а в самолет за цивилни полети, хем новия самолет няма да е идентичен с МИГ-а !? Явно става въпрос за нещо съвсем различно и ново, ама пак някой не е разбрал. Иначе излиза като да вземеш автомобил от Ф1 и от него да направиш лимузина за бизнесмени !!!
Нашите пишман "бизнесмени" се потрошават с некакви щайги с по 20 коня двигателчета. Представям си какво ще става с такъв АТ... Успокоява ме само това, че са ганьовци и скръндзи.
Нашите русофилистици каквото и да им кажеш за ватенките няма да повярват,входа за мислене при тях е блокиран още по време на комунизма и в тиквите им има само ROM-ве(за раб фак селяните да питат чичо Гошо какво е) та нищо друго не може да промени структурата им и за това е загуба на време да им се обяснява каквото и да е-реагират само на команди от партийния
Забавно е как всяка положителна новина идваща от РФ предизвиква бяс у родните слуги на евроатлантизма... Е, те са длъжни да изпадат в бяс, защото иначе финансирането им ще бъде спряно! :))
предполагам, че на мангалите просто не им е издържал джегера и са почнали да берат "джелезо" докато са "карали" миговете...
Онзи ден като четох за спортният клас самолети и се чудех що не направят нещо такова - прим да вземат някой стар Миг - и ето, браво супер идея!
След 'невероятните му успехи' и нулеви продажби за последните години - да му пожелаем успех като пътнически самолет.
Ако се объркат пак нещо тези бизнесмени, освен че ще катастрофират по-лесно, ще удрят и много лесно пътническите самолети. Безопасността на летенето ще намалее експонециално на броя нововъведени МиГ-ове.
Отново ще има "мирно орящият трактор отвърна на огъня и излетя в неизвестна посока"....
То може да се направи, но коя страна ще даде разрешение частни лица да летят с над 2 хиляди километра в час? Каква подготовка трябва да има пилот, за да има разрешително за подобни полети? И добре, да речем че получат нужните разрешителни - този тип двигатели имат много ограничен ресурс, кой ще го удължава? Каква е гаранцията, че тява са за боен самолет ...
Вместо въоръжение ще му сложат допълнителни резервоари за гориво, може и външни. С тях обсега ще е по-голям и споко може да се лети Москва-Ню Йорк. А друго си е някой олигарх да кацне там с МиГ, рейтинга му отива в небесата!
идеята като цяло е много добра, но има едно "но".. как ще вкарат едрият бизнесмен дето е свикнал на лукса на бизнес-джет-овете в тясната кабина на изтребителя.
ъъъ не. МиГ-29 е лек изтребител и не (може да) носи много "багаж". Двигателите му трябва да се преработят из основи, за да се увеличи ефективността им и да може да минава повече от 3000 километра (с резервоари).
Няма невъзможни неща. Може да преправят и кабината от 2-местна на 4-местна. Доколокто си спомням, в Африка имаше някакво местно величие и обикаляше страната си с МиГ-а.
Лукса е малкия проблем. За да ползваш единственото предимство - високата скорост, се подлагаш на екстремно физическо натоварване. Военните пилоти минават тежка физическа посготовка, за да издържат на натоварванията.
натоварването е като завиваш... тоест като има ускорение. като летиш направо си вози като съветски трактор по полето. Само дето я няма 40 мм-овата броня на трактора и оръдието е само 30 мм-ово.
Не съм пилот, но от физиката помня, че ускорението не е при завиване. Ускорението е при излитане, до достигане на максимална скорост. И колкото по-бързо се достига макс. скорост, толкова и ускорението е по-голямо, съответно и натоварването. При завой, мисля беше ъглова скорост.
после хора като Пенчев ще се разкарват в тях докато не тупнат на земята, или ги свали някое ПВО по погрешка
Учебните модели имат две, ако опитат да направят частен джет може да направят да речем две двойки или три двойки. Все пак идеята е тъпа, писал съм защо по-долу.
полети с Миг-29. Може да се уверите в https://www.youtube.com/watch?v=F3li1NxJF1A има и много други клипове!
Аз пък си искам опцията за въоръжаване. Може да пратя една ракетка въздух земя по конкурента..
Чудесна идея. Така при полет от Лондон до София, 14-дневната карантинат ще може да започне един час по-рано.
Нещо много малък ще му е пробега - 2000 километра в едната посока. Има си бизнес-джетове за тая цел, с всичките му сгоди. Няма нужда да се открива топлата вода чрез тоя ненаситен за гориво и неефективен откъм поддръжка таралясник. Както винаги в Россия отново са направили нещо безаналогово в мире... хихихи!...
ама би ли повторил това, за "положителната новина от РФ"? Изглежда нещо съм пропуснал, без да забележа...
Никой не забеляза грешката - нали? ;-) А иначе - това си е просто схема за източване. Звучи добре, ще дадат финансиране, ще го откраднем и нищо няма да стане по независещи от нас причини. А защо няма да стане - това добре го описа Симеон по-надолу. Накратко - не се вписва в никакви стандарти
Грешката я видях, но не си заслужаваше коментара! И аз смятам, че не е практичен. Лишаваш се от немалко удобства, за да стигнеш с половин-един час по-рано за бизнес среща. А за поддръжката да не говорим! Имаше предаване за единствения частник, притежаваш изтребител. За час удоволствие да лети с него, после му се правеше технически преглед, струващ повече от лека кола. Все пак става въпрос за свръхзвуков изтребител, понасящ огромно натоварване при всеки полет. Един болт да се разхлаби...
е световния лидер на бизнес джетове. Но руската сантименталност е знайна....Путин създаде от НУЛА през 1999г днес да има в Русия 100(СТО) доларови милиардера. Типично по балкански и руски, в хангара ще има руски МИГ со японски джет. Както днес в гаражите на милиардерите има волга от 60-те до Майбах.
Хонда - не. Те са много малък производител. Гълфстрийм, Дасо и Бомбардие са основните играчи.
И аз не съм пилот, и аз помня нещо от физиката. Ускорението е първата производна на скоростта по време, или втората производна на изминатия път. Ако се променя линейната скорост, ускорението е линейно, ако се променя ъгловата скорост тогава е ъглово ускорение.
Щерев, в статията пише специфично само за Миг-29, а ти си включил всички руски изтребители в Индия от 1971 насам. Що не включиш и самолетите от Втората Световна Война тогава? Само за сведение Индия е закупила до момента общо 113 Миг-29 и като цяло са си доста ОК с тях - последните 45 са ги купили 2017г. Мисли малко! Ако бяха такива боклуци, за каквито ги представяш, щяха ли да дадат една камара с пари да си купят още 45 от тях преди 3 години?
На скоро имаше публикации, че искат Ту-160 да правят бизнес джет, което си беше малоумно отвсякъде. Сега се хвърлят на Миг-29, което е още по-малоумно. Корпоративни самолети руснаците НИКОГА не са правили и НЕ МОГАТ да направят. За такъв лукс се иска друго мислене, което при тях липсва.
Като прочетете мурзилажа разработва - повече не си губете времето Пълен провал с пътническите си самолети - единият подвижен крематориум - Суперджет-100 , от който в целият свят, който бе направил фатална грешка да го купи СЕ ОТКАЗАХА. Вторият МС-21, който зацикли поради липсата на вносни комплектовки и Американски крила от нанотехнологии
Всеки от двата двигателя на МиГ- 29 има ресурс 350 часа. Модернизиран техен вариант е двигателя на Су30, такива ще са и на това хвърчило . Двигателят на Еурофайтер и на Ф16 има ресурс 2000 часа.
Има само че при изделие 9 - 12А - базовият експортен модел, който имаме и ние Хайде малко по обктивно а ?
Преди повече от 20 години ОКБ Сухой и Гълфстриим имаха съвместен проект за свръхзвуков бизнесджет. Някой знае ли какво стана с проекта?