Коментари - Правят пътнически дрон с иновативно задвижване | it.dir.bg
назад

Правят пътнически дрон с иновативно задвижване

Blackbird не изглежда като нито едно от показваните досега летящи таксита

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Правят пътнически дрон с иновативно задвижване | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Засега лети на хартия.

Не е само на хартия!

Ли зарежда невидимите батерии? Няма такива олигофрени начи. Преход: 10 км с едно зареждане ли? Мно ма кефи как всички гледат Китайски сув 3 тона на ток, перка яко, оборудване ниво ролс. Ма му сложили ДВГ като рейндж екстендър разбирш ли. ХАХАХА

Как ще стане тая, не виждам да има логика

Малко прилича на австрииски арабин точи ЕС фондове. Някак не изглежда много стабилно, прекалено много точки, където може да се счупи. Но дано има късмет и да изкара нещо работещо.

Интересно, как никой не се е сетил до сега, да използва този принцип? Дано успеят да развият концепцията, до използваемо летателно средство. Важно е колко енергия ще харчи. До колкото разбирам, лопатките на роторите са с компютърно управление, заемат различни ъгли, според желания ъгъл на движение на дрона. Това е доста сложно за управление, и малки несъответствия биха довели до загуба на устойчивост. Възможно е поради това да не е използвано до сега. Ако се окаже икономично и с добро управление, ще е реален конкурент на хеликоптерите.

Всъщност принципа е отдавна познат. Дори навремето продаваха моделчета ти планер със същите пропелери вместо крила. При изстрелването насрещния поток въздух развърташе роторите, който пък в последствие с набраната инерция с въртенето си служеха да създават подемна сила вместо крила и така модела планираше..... Мисля, че дори е имало известни разработки в тая посока. Просто класическата версия - реактивен/витлов мотор и крила за подемна сила е далеч по-проста и ефтина за изпълнение и се е наложила. Едва с навлизането на дроновете и квадрокоптерите, роторната схема придобива нов смисъл. Освен всичко друго, не забравяйте че и въртящите се ротори, действат и като жироскопи - което допълнително стабилизира машината. В края на крайщата всичко е въпрос на стабилност, предсказуемост на управлението и поведението и енергоефективност. 3-те по-по-най печелят.....

Хахаха!... Стара руска разработка още от края на 19 и началото на 20 век. Дело е на великия руски инженер-самоук Ползанов, асистент и първи братовчед на още по-великия руски учен Попов, който пък изобретил радиото. Идеята била с него да бъде оборудван проектираният летателен апарат. За съжаление друг братовчед откраднал чертежите и ги сменил за галон шнапс. И... те ти сега... в Остеррайха.