Разследване на Пентагона: Изтребителят F-35 лети с 871 дефекта
За последните 12 месеца са били отстранени само два проблема въпреки факта, че това е най-скъпият самолет в историята
Обратно в новинатаКоментари - Разследване на Пентагона: Изтребителят F-35 лети с 871 дефекта | IT.dir.bg
Коментари
Аз па викам два самолета са ни достатъчни.И една гумена лодка имаме. Паркираме ги в Подмосковието за респект.Даже в лодката е хубаво да е каракачанов за още по голям респект
Основните дефекти на самолета са чисто конструктивни и те няма как да бъдат отсранени.. поне не и при тази конструкция.... става дума за малък вътрешен отсег, което води до малък брой и маломерни боеприпаси, които могат да бъдат скрити в самолета. Например ракети въздух-въздух с голям обсег задължително трябва да бъдат на външни подвески, защото не се ловят във вътрешния отсег, а това моментално убива стелт-а. Ако иска да запази стелта си, трябва да се въоръжи с ракети за малък и среден обсег, с което пък моментално попада в зоната на оптикоелектроната система на руските СУ-30,35 и 57, както и на МИГ-31БМ и МИГ-35. Друг подобен конструктивен дефект е разпадането на стелт покритието при свръхзвукова скорост, с което самолета моментално излиза от категорията "5-то поколение". Липса на система за индециране на вражески захват. По принцип това е отсраним дефект, но вдига цената на самолета според екперти с минимум 40%. Такава система липсва и в F-22. Липса на система за пасивно целеуказване... Целеуказването може да се извършва само в активен режим, което автоматически издава позицията на самолета. Тук се разчита на това, че самолетите могат да предават данни един на друг и дефакто 1 издава позицията си, но може да осигури цели за останалите самолети от ескадрилата, но като цяло е дефект. Изключително груба и тежка нашлемна система за целеуказване. Нашлемната система за целеуказване е груба, работи с много дефекти, като дори има случай, в които информацията предавана от нея дори за полетните данни е грешна, в комбинация с това самата система е много тежка, което води до голямо тегло на шлема на пилота( около 5 кг при около 2,5 кг за руския аналог), което е критично за пилота (при натоварване 10 G тези 5 кг стават 50) и може до доведе до смърт на пилота при катапултиране. Отделно си има проблеми със системата за подаване на кислород на пилота, но то това си е стар поблем на американските бойни самолети.... Такива ми ти неща...
Коментари от ...... . Четете и не коментирайте! Големите си знаят какво да правят. Да погледнем у нас къде сме. Прооизводство на хартиено хвърчило не можем да пуснем. Ако не е Китай да внасяме части за велосипеди които са единственото превозно средство произвеждано у нас нищо на колела няма да можем да произведем. Даже и ръчни колички вече не правим.
Явно пенсионираните доносници отдавна не работят и как да знаят какво правят тия които ги хранят-държавата от какво събира доходите бе ахмак,от вас пенсионерите ли които тук по цял ден лапате говната или от фирмите които произвеждат и изнасят за да има пари в хазната.....дано вирусчето ви прибере всичките недоклатени отрепки които само негативизъм сеете с/у държавата Ни предатели мръсни!!!
Ето за това говоря. Отлично възпитание, образование и морал. Перфектен език. Сринати сме не само икономически. Ще те бъде, пич! В една нормална държава не търпят такива като теб. Ама ние не сме нормална държава. Тук оцеляват само най-приспособимите а не най-способните!
значи за счетоводството: един Ф-35 =200 млн с оборудване и оръжия; един ф-16 блок 70 в Надежда (не са произведени още, даже завода им) 8 бр. 2,3 млрд. абе да не си купихме Матра Симка вместо С-клас за същите пари. А да, сега ще им строим и пътища, такова де писти. Пък може и да не строим, защото те може и да не дойдат....
Но все пак лети. Пет години гаранционен сервиз. Пълно авто каско. 200 000 км . пробег - гарантирани. Това е новата икономика. След 5 г. , ново.
Не забравяме, че пирамидите, не египетски, а финансови са измислени в САЩ още в началото на миналия век. Ф 35 е не друго освен една черна дупка за засмукване на огромни пори от цял свят. Доколко това е ефективен боен самолет само времето ще покаже, но като гледам колко пъти Нетаняху звънеше и ходеше на крака при Путин и колко нервно се отнасят американците към Турция за тези "ръждясали "с400 си мисля , че нито Ф35 е толкова невидим, нито с400 е толкова безполезен, а защо руснаците не го ползват в Сирия е съвсем друг филм
Пак ли тия... Като се вземат в предвид старите статии по въпроса излиза че за има няма 2 години са отстранени 95 дефекта, а от оставащите 871 поне10% са в състояние да унищожат хвърчилото без то да влиза в реални бойни действия. Е, сега поне разбрах защо поляците си ги купиха с толкова голяма отстъпка. 2017 бройките пробутани на британците "Сред проблемите, открити с разследването, се сочат невъзможността на „стелт“- изтребителя да изпраща данни на британските кораби и на по-стари самолети без да разкрие позициите си. Софтуерната система на самолета е уязвима за кибератаки и не може да бъде изпитана независимо от Великобритания." 2018 "Според данните на „Блумбърг“ в F-35 са установени 966 структурни дефекти, които могат да служат като официална причина за отказа изтребителят да се произвежда масово . По-специално, в американския бомбардировач се забелязва сериозна уязвимост на бордовата система, която изисква допълнителна защита срещу мълнии. При удар на мълния, може да се скапе системата ALIS, която отговаря за наблюдението на състоянието на агрегатите и електронното оборудване, както и за формирането на препоръките за ремонта и поддръжката на изтребителя. Съвременните самолети, в които планерът се състои от метални сплави, са по-устойчиви на мълнии. Много от тях са оборудвани с допълнителни електростатични предпазители, позволяващи освобождаването на заряда при полет в атмосферата. Въпреки това, планерът на американския F-35 е предимно от композитни материали, което прави изтребителя по-уязвим пред ударите от мълния. Най-опасното е, че ударът от мълния може да предизвика пожар в горивните резервоари. Това се обяснява с неправилното функциониране на бордовата система за генериране на инертен газ, която е отговорна за запълването с такива газове на освободените обеми на горивните резервоари и поддържането на ниско ниво на кислород. В зоните на гръмотевични бури, където атмосферното налягане постоянно се променя, тази система се проваля. В допълнение, американският бомбардировач има сериозни дефекти в материалите: издръжливостта на много елементи не отговаря на обявените стандарти. Следователно надеждността му е под голям въпрос, а разходите за ремонт не оправдават неговата поддръжка."
Още в заглавието 2 лъжи. Лети... къде лети, седи и мухлясва по хангарите. 871 дефекта.... липсва поне една нула накрая. То всъщност цялото това недоразумение е един голям дефект. Много голям, дефект за трилиони.
Много поздрави от Венецуела! Тук долетяха само 6 бр. ТУ 160 и друго не се мярка наоколо. Подаряваме и Гуайдо на САЩ, щото си нямат читав президент - ако не е с алцхаймер или паркинсон, ще е със старческа деменция.
има кой да го поръчва и плаща - така ще си лети с еди-колко-си дефекта. Точно като корабите на Илън до Марс - когато и да се случи това...
Един такъв F35 да си паркираш пред Блока? Съседите ще ти завидят, нищо, че има 1000 дефекта. Важното е че пали и тръгва!
ЗАЩОТО БУТАФОРНИТЕ ИМ ПРЕБОЯДИСАНИ С-400 СА НЕФЕЛНИ И НЕ СТРУВАТ ПУКНАТА ПАРА ! ТОВА СЕ ВИДЯ И В СИРИЯ И В НАГОРНИ КАРАБАХ ! ЙЕРУСАЛИМЦИТЕ БОМБАНДИРАТ И ПОДЛАГАТ НА РАКЕТНИ УДАРИ ПРЕЗ ДЕН-ДВА ИРАНСКИТЕ И СИРИЙСКИТЕ ВОЕННИ БАЗИ И ЧАСТИ В СИРИЯ , А БРАТУШКИТЕ ЗАЛЕГАТ И НЕ СМЕЯТ ДА ШУКНАТ ЗА ДА НЕ ГИ ОТНЕСАТ ИЗРАЕЛСКИТЕ Ф-35 ! Почему С-400 молча наблюдают за небом Сирии 2021/01/12 Несмотря на то что Москва позиционирует свои зенитные ракетные системы С-400 «Триумф» как лучшие в мире, они всего лишь «наблюдают» за тем, как самолеты военно-воздушных сил Израиля безнаказанно вторгаются в воздушное пространство Сирии и наносят ракетно-авиационные удары по объектам иранских вооруженных формирований и проиранских группировок, пишет греческое агентство Pentapostagma. Аналитик издания Панайотис Настос задался вопросом, «почему С-400 никогда не реагировали на атаки Израиля?» Однако самое главное при этом – подобные действия Тегерана на территории САР представляют собой непосредственную угрозу для национальной безопасности Израиля. А для ее обеспечения в Тель-Авиве, можно не сомневаться, пойдут на любые меры и практически ничем не ограничатся. Исключительно по этим причинам самолеты военно-воздушных сил Израиля вторгаются в воздушное пространство Сирии и наносят ракетно-авиационные удары по объектам Ирана. Группировка Вооруженных сил России в Сирии в этом плане находится в достаточно щекотливом положении. С одной стороны, надо поддержать своего союзника в регионе — официальный Дамаск. С другой стороны, в планы Кремля сегодня абсолютно не входит (причем в любом виде) вооруженное противоборство с Израилем. Ведь надо ясно отдавать отчет в том, что открытие огня российскими зенитными ракетными дивизионами по истребителям ВВС Израиля неизбежно переводит ситуацию в регионе в плоскость масштабной войны между Москвой и Тель-Авивом. И тогда в Москве надо будет отвечать на достаточно простые вопросы. Во-первых, как в этом случае будут выглядеть политические и военные цели конфликта? Причем совершенно непонятно, каким образом даже теоретически их можно сформулировать в принципе. Во-вторых, можно ли достичь поставленных целей, если таковые удастся обозначить, военными средствами? В-третьих, каковы будут возможные конечные результаты войны? И, наконец, самое главное (теперь уже достаточно простым языком) — зачем Москве все это надо и какова возможная цена вопроса? К слову говоря, и до сих пор на подобные вопросы невозможно однозначно ответить, анализируя роль СССР в арабо-израильских войнах 1960-1970-х годов.
С400 е стар модел за Русия. Той е само за износ. Вече в Държавата трябва да имат с800, но не се изнася и предлага.
АМА НЕЩО ЯКО СИ СЕ ОБЪРКАЛ , ТУК СТАВА ВоПРОС ЗА РУСКИ ВОЕННИ ЧАСТИ , КОИТО ОТ 5 ГОДИН ВИСЯТ КЪТ ДЕЗОРИЕНТИРАНИ МУШМУРОЦИ В СИРИЙСКОТО БЛАТО ! КВИ С-800 , КВИ СТАРИ С-400 , КЪВ ИЗНОС ! РУСКАТА АРМИЯ Е ТОВА , ИЗЛИЗА ЧЕ ТЯ Е ДОШЛА В СИРИЯ ДА ВОЮВА СЪС СТАРИ ТЪРАЛЯСНИЦИ ? А ПОМИСЛИ МАНЕНКО И ПАК ПУСНИ НЕКОЯ ВЕЛИЧАЙША ПАРТЕНКА ЗА НЕКВИ НЕВЕРОЯТНИ С-80800 , КОИТО СА В РАШАТА !
интересно какво са му направили руснаците на това л--но по- долу, за да ги мрази толкова безогледно?
искаше да кажеш по-горе ;;; сигурно е укроп;;; питай го кога руснаците са губили война, независимо с какво воюват;;; не си струва да се вързваш на такива
А БЕ ЕВРАЗИЙСКОТО ПАТЛАДАЖНЧЕ , А КАК Е ЗАВЪРШИЛА РУСКО-ЯПОНСКАТА ВОЙНА ПРЕЗ 1905 Г , МОСКАЛИТЕ СА ЯЛИ БОЙ ДО ПОСИНЯВАНЕ , ОСОБЕННО ПРИ ЦУШИМА ! А В КРИМСКАТА ВОЙНА ПРЕЗ 1853 Г , КОЙ Е ПОБЕДИЛ БЕ ШМАТКО , А ПРЕЗ ПСВ ПАК СА ГИ БИЛИ И СА КАПИТУЛИРАЛИ ПРЕД НЕМЦИТЕ С БРЕСТКИЯ МИРЕН ДОГОВОР ! ПОЛЯЦИТЕ СА ВЛИЗАЛИ 2 ПЪТИ В МОСКВА , НАД 300 ГОДИНИ БРАТУШКИТЕ СА БИЛИ ПОД ТАТАРСКО ИГО ! АРЕ ЧИБА ОТ ТУКАНКАТА , МОСКАЛИТЕ НЕ БИЛИ ЯЛИ БОЙ ..?!..АЙДЕ ДЕ , Я ПАК СИ ПОМИСЛИ !
4-ТА ЧАСТ ИЗТОЧНИК НА СТАТИЯТА Е ИЗВЕСТИЯ РУ . В 2019–2020 годах военные должны получить первые две серийные машины с двигателями первого этапа.в том же 2021 году планируется подписать еще один контракт, предусматривающий поставку 12 серийных машин до конца 2025 года.Стоит обратить внимание, что подобное малосерийное производство приведет к катастрофическому удорожанию каждой отдельной единицы https://iz.ru/866427/ilia-kramnik/predpoletnye-ozhidaniia-kogda-su-57-zastupiat-na-boevoe-dezhurstvo
4-ТА ЧАСТ ИЗТОЧНИК НА СТАТИЯТА Е ИЗВЕСТИЯ РУ . В 2019–2020 годах военные должны получить первые две серийные машины с двигателями первого этапа.в том же 2021 году планируется подписать еще один контракт, предусматривающий поставку 12 серийных машин до конца 2025 года.Стоит обратить внимание, что подобное малосерийное производство приведет к катастрофическому удорожанию каждой отдельной единицы https://iz.ru/866427/ilia-kramnik/predpoletnye-ozhidaniia-kogda-su-57-zastupiat-na-boevoe-dezhurstvo
очень серьёзно задумались над продажей всех 34 находящихся на вооружении страны американских истребителей F-16IQ с целью покупки на вырученные средства партии из двух десятков российских истребителей МиГ-29, либо нескольких истребителей пятого поколения Су-57, что, к слову, кажется весьма маловероятным. Такие действия в Ираке объясняют фактической бесполезностью американских F-16IQ по защите воздушного пространства страны. «Ударные возможности и боевая готовность F-16IQ оставляют желать лучшего. Эти истребители были поставлены в Ирак в период с 2014 по 2017 год, и, как полагают, именно политическое давление со стороны США вынудило правительство в Багдаде купить самолеты, несмотря на их явные недостатки», - сообщает издание «Military Watch». Подробнее на: https://avia.pro/news/irak-hochet-prodat-34-amerikanskih-istrebitelya-f-16iq-i-kupit-dva-desyatka-mig-29-ili-neskolko
ЗАЩОТО БУТАФОРНИТЕ ИМ ПРЕБОЯДИСАНИ С-400 СА НЕФЕЛНИ И НЕ СТРУВАТ ПУКНАТА ПАРА ! ТОВА СЕ ВИДЯ И В СИРИЯ И В НАГОРНИ КАРАБАХ ! ЙЕРУСАЛИМЦИТЕ БОМБАНДИРАТ И ПОДЛАГАТ НА РАКЕТНИ УДАРИ ПРЕЗ ДЕН-ДВА ИРАНСКИТЕ И СИРИЙСКИТЕ ВОЕННИ БАЗИ И ЧАСТИ В СИРИЯ , А БРАТУШКИТЕ ЗАЛЕГАТ И НЕ СМЕЯТ ДА ШУКНАТ ЗА ДА НЕ ГИ ОТНЕСАТ ИЗРАЕЛСКИТЕ Ф-35 ! Почему С-400 молча наблюдают за небом Сирии 2021/01/12 Несмотря на то что Москва позиционирует свои зенитные ракетные системы С-400 «Триумф» как лучшие в мире, они всего лишь «наблюдают» за тем, как самолеты военно-воздушных сил Израиля безнаказанно вторгаются в воздушное пространство Сирии и наносят ракетно-авиационные удары по объектам иранских вооруженных формирований и проиранских группировок, пишет греческое агентство Pentapostagma. Аналитик издания Панайотис Настос задался вопросом, «почему С-400 никогда не реагировали на атаки Израиля?» Однако самое главное при этом – подобные действия Тегерана на территории САР представляют собой непосредственную угрозу для национальной безопасности Израиля. А для ее обеспечения в Тель-Авиве, можно не сомневаться, пойдут на любые меры и практически ничем не ограничатся. Исключительно по этим причинам самолеты военно-воздушных сил Израиля вторгаются в воздушное пространство Сирии и наносят ракетно-авиационные удары по объектам Ирана. Группировка Вооруженных сил России в Сирии в этом плане находится в достаточно щекотливом положении. С одной стороны, надо поддержать своего союзника в регионе — официальный Дамаск. С другой стороны, в планы Кремля сегодня абсолютно не входит (причем в любом виде) вооруженное противоборство с Израилем. Ведь надо ясно отдавать отчет в том, что открытие огня российскими зенитными ракетными дивизионами по истребителям ВВС Израиля неизбежно переводит ситуацию в регионе в плоскость масштабной войны между Москвой и Тель-Авивом. И тогда в Москве надо будет отвечать на достаточно простые вопросы. Во-первых, как в этом случае будут выглядеть политические и военные цели конфликта? Причем совершенно непонятно, каким образом даже теоретически их можно сформулировать в принципе. Во-вторых, можно ли достичь поставленных целей, если таковые удастся обозначить, военными средствами? В-третьих, каковы будут возможные конечные результаты войны? И, наконец, самое главное (теперь уже достаточно простым языком) — зачем Москве все это надо и какова возможная цена вопроса? К слову говоря, и до сих пор на подобные вопросы невозможно однозначно ответить, анализируя роль СССР в арабо-израильских войнах 1960-1970-х годов.
Няма страшно...ще налеят още 4-5 милиарда за отстраняване на дефектите, парите ще дойдат или от лоялните членове на НАТO или ще ги напечатат.
Представям си ако ги изчистят какво страшилище ще бъде. И сега няма конкуренция.
Американския изтребител F-35 лети с 871 дефекта, а руския дефект Su-57 с 1 дефект ще полети към земята
Ама това е за F35, a F18 Блок70 в момента са от съвършени по-съвършени. Защо мисля така? Ами защото всичко на проект и на хартия е отлично и безпроблемно!
"Един изтребител F-35 струва около 80 милиона долара, ако е предвидена за САЩ. Версиите за експорт са по-скъпи, като цените им с бойно оборудване и поддръжка могат да достигнат до 200 милиона долара." 200 милиона долара за Ф-35 в пълна окомплектация. Само баце ни може да се похвали за за 2 милиарда долара купува 8 ф-16 по 225 милиона парчето. Ама евентуално след 5 години ще ги видим ... ако ги видим ...
Най големият дефект е в главата на българина. Едно колело не може да сглоби, но плюе и критикува народи и държави които летят в космоса и правят ракети и самолети!
Кой не може да сглоби едно колело викаш? Я провери в гугъл за Лидер 96, Велосипедите DRAG, МАКСКОМ и много много други призводители на велосипеди в България. Последно като проверих бяхме на 4-то място по производство на велосипеди в Европа. Та мисълта ми е, че докато твоята глава дефектираше хората направиха заводи и ги развиват, а ти се прави на велик.
Значи има голяма бойна устойчивост изделието ! Утре и с 10 пробойни пак ще лети и ще прибира пилота на родното летище ! :) Дефектите ще се оправят, постепенно. Но като цяло твърде много аеродинамика жертваха конструкторите, заради този пусти "стелт". Май не си струваше. Нека си лети, не е последният самолет. Но 3200 бройки май няма да стигне. Нещо спират производството, подновяват производството на F-15, F-16 също се произвежда. Продава се, ама със силово налагане. Нека лети, има нужда и от такива.
Основните дефекти са два: 1. Не се отваря люка, за изхвърляне на фекалиите, отделяни от пилота. 2. Смяната на памперса на пилота, не се изпълнява достатъчно бързо.
По MIL стандарта производителя определя метода на изпитание и обхватите на параметрите при изпитването. Тъка че Локхийд Мартин лесно може да докаже, че и най-голямата "пръчка" става за летене. Няма нищо за чудене. Ово е стандарт, както казват сърбите. По старият военен БГ стандарт В 02-03 методите на изпитване се определят от производителя, но отговарят на Техническото задание на Потребителя и се съгласуват и одобряват от него. Демек армията има контрол още при изпитването, а не после да открива дефектите. Сега "мозъците" в армията са готови срещу "скромно възнаграждение" да съгласуват всякаква методика, което преди беше абсолютно немислимо. Освен това "образоваността" в армията достигна "чутовни върхове" и комбинацията от двете е идеална почва за ширещата се корупция, а да не забравя и плюс политическата корупция.
Започвам наистина да си мисля че повечето коментиращи са русофили или русофоби НО НЕ И БЪЛГАРИ! Или не искат или не можете да погледнете честно и логично. Самолета Ф35 и добър. За това за което е направен, да удря от далеч и преди врага да е имал шанс, е най добрият самолет в света. Имал дефекти??? Кое няма дефекти? 871 дефекта..ако се поинтересувате ще видите че почти нито един не е ключов дефект а все неща без които може но е хубаво да ги има. Нима руските самолети са без дефекти :-))) Без майтапи моля :-) То хората се раждат с дефекти дето Природата и Господ са ужким по можещи и опитни от хората, та камо ли сложни неща като този самолет. Разберете...не е дали има дефекти, а дали с дефектите работи добре. Отговора е да...работи добре. Нали не мислите че Израел би се прекарал със скапани самолети? Все пак, те са единствените приятели на САЩ които си правят каквото си поискат със САЩ. Всички нови самолети имат дефекти в началото...колкото по сложен, толкоз повече дефекти.
Ако го сглобяваха руснаците сигурно щеше да има 871 дефекта !
къде ще си губим ние времето с евтини самолети като Ф-35 за 100 или 200 милиона. Ние намерихме Ф-16 за 1 милиард парчето...... Сериозно и аз мисля, че самолети на България и трябват само символично. Трябва ни хубаво модерно ПВО. А единствени в света Израел правят добри ПВО системи доказани в реален бой. Руски и американски измислици, дето са тествани само на полигон или срещу пътнически самолети и имат "страшни показатели".... айде некой друг път. Румнъците са мърди хора и си взехa Iron Dome.
На картинка ли ?
Е те ще ни ги доставят 8-те хвърчилки преди края на втория мандат на Радев... и какво ще правим с тях? Гърците ли ще бием дето имат 200 такива или Турците дето имат 400 или направо на Русия ще се нахвърлим? 20-тина да са една ексадрила ни трябват. Повече няма смисъл.
Половината са учебно-тренировъчни. Част от другата половина ще бъде използвана за резевни части, че е скъпа подръжката, а в тази цена няма вклщчена подръжка. С кое ще нападаш Русия ? Да напднат наводненията и сужата сега. Дано само земетрсения да няма, че не ми се мисли. А и пари фрегатите имаме да събираме. Те са и без ПКР даже.
Човек остави майтапа, един път си разглеждам дира с браузър в инкогнито и ми излезе реклама за израелски ПВО. Чудех се дали да си поръчам една две бройки да ги тествам :D !
Разследване на Пентагона: Изтребителят F-35 лети с 871 дефекта - а F 16 с колко ?!?
Е това е истинския въпрос! И не само F16, ами да дадат поне 10-тина масови и конкурентни модели. Може да се окаже че има други с много повече. Или пък че има такива за които въобще нито се знае нито някой ги проверява. Ама на българчето му хвърли там някакви цифри да има какво да си дъвче довечера на масата............
Безмислено тролско джафкане !!!Бъдещето на пилотираната авиация е нулево!При наличието на неотразимо ядрено оръжие и космически системи пилотираната военна авиация е просто пушечно месо!
Гениалния левент, летец и вече и политик Радев е повикан на спешна аудиенция да съдейства със своя безценен опит и експертиза за отстраняване на дефектите. Разходите ще поеме Дубайския принц.
Отдавна съм го казал, запада е една лъскава опаковка а вътре пълно с отпадък.
Поредния говедарски боклук с малоумна цена. Ама няма изненади. Напънали се говедарите и направили..... миризлива купчинка. Пък и крила му сложили да изглежда като истински. Расисти безмозъчни.
Ем направи и ти един боклук и го пусни с 10% по-вятино, и ще се надпреварват да ти го купуват!
Ф-16 блок 70 не само са невидими, но са и несъществуващи. По този начин са недосегами за противниковите оръжия.
Два разбити миналата година? Нищо не пише за онзи, дето падна в Япония.
Шът! Не казвай тайната. Не е паднал а се е приземил бързо и успешно за последно. Американските самолети не падат, те се приземяват бързо. Така се приземиха американците във Виетнам и Корея. Да не говореим за Сирия и Ирак.
Кажете нещо за наште кошници. Кога ще се събират да решат къде ще е завода ?! Още пари ще трябват ? Ако трябва още да преведем ?! Нека се направи една отделна статия. 4 милиарда са извадени от джобовете на данъкоплатците, вместо да се дадът на пенсионерите и да се върнат обратно в икономиката ни. Мисля, че поне една статия заслужаваме. Защо се мълчи по темата ? Къде ще бъде завода и кога ще се вземе решение ?! От кого зависи ?!
100% съм сигурен че тоз кошникбса го оборудвали с Правец 82 дървена кутия за по-висок клас на стелт и неразпознаване на хардуера. Супер стелт е шот от толкоз дефекти не можеш да го стартираш кошника, камо ли да фръкне. Сигурно и в ластиците има дефект шот са индийско гаеажно производство нонейм.