Руснаци добиват метилов спирт от стари гуми
Метанолът се получава под голямо налягане и температура
Обратно в новинатаКоментари - Руснаци добиват метилов спирт от стари гуми | IT.dir.bg
Коментари
Възхитен съм! След като го добият да го пият - колкото по-малко идиоти, толкова по-добре за нормалните руснаци, не че ги има много.
Евала на хората! Докато малоумняците луди говеда и еврофекали заравяха ядрените си отпадъци в земята, руснаците просто създадоха реактор на бързи неутрони, който преработва същите тия радиоактивни отпадъци в ядрено гориво за АЕЦ! Тъпаците дори даваха луди пари на руснаците, да им складират ядрените отпадъци, а сега руснаците хем взеха кинтите хем си осигуриха безплатно гориво! Същото ще бъде и с гумите! Евала на хората, не са тъпи луди крави я!
Вчера модератора яко три за българските установки за рециклиране на гуми, от 2003 г : Съоръжението за пиролиза на цели автомобилни гуми BULKAN чрез вакуумна пиролиза получените от преработката на гумите продукти са: промишлен газиол 3,6 тона на ден съответно 1080 тона на година, въглерод на прах 3,6 тона на ден, 1080 тона на година, стоманена тел 1,2 тона на ден, 360 на година, въглеводородни газове (метан) – 3,6 тона на ден, 1080 тона на година. Инсталация за преработка и утилизация на износени автомобилни гуми Пиротекс При производствената дейност по оползотворяването на отпадъците (до 5 т на денонощие) като краен продукт да се получи течна фракция – пиролизно гориво 2,80 т/24 h и пиролизен газ 0,30 т/24 h. Та руснаците откриват топлата вода с допълнителна обработка и вместо газиол получават метанол. Колкото до енергоемкостта на процесите при българсата технология Енергийната ефективност, изразена като разлика между получената от преработката чрез пиролиза на един тон гуми енергия, в размер на 35 700 МJ и изразходваната за процеса енергия от 2628 МJ, е в размер на 33 072 МJ/тон, което е равно на 9187 KWh на тон гуми.
Жалко че са измислили как да правят метанол. Ако беше етанол щяха да си решат всички проблеми.
Явно толкова са изпаднали и загорели за алкохол, че от автогуми пиячка направиха...
Литър метанол на едро е доста евтин, така че силно се съмнявам да има някаква изгода от тази работа.
ама много честно да разбера това население което живее на Територията.Страна на алкохолици повечето пиещи нискокачествена домашна ракия свързват всичко руско с пиячката.Кои са по-големите пияндета не знам със сигурност но знам от какво Цар Киро стана истински богат.Обитателите на територията освен да мразят и плюят друго не се научиха през годините на нищета и бедност-материална и духовна.Затова и така съществувате ......
Още през 2006 година във ВНИТИ, Санкт-Петербург, експериментираха с преработката на стари гуми в гориво за автомобилите.
"... под високо напрежение и температура.." високо налягане бе неграмотиииииииииииии
Много забавни коментари от жители на квартали, където зимно време горят външни гуми, вместо да ги рециклират, преработват или утилизират. Изобщо, големи сме спецове в космическата надпревара, високите технологии, нАуката и техниката!
Като си знаеш какви сте големи спецове по квартала който обитаваш що не си траеш и не си гориш гумите а си се разврещял пак.
Браво, на руснаците това им приляга. Сега и масовият руски потрбител може да започне към практическото приложение на този метод. Само времето ще покаже дали метиловият спирт по тази нова технология или препаратът за баня по стара технология ще завощват сърцата на руските потребители.
Дали знаят, че не става за пиене.
и аз мога да правят диаманти от графит... ама ще струват 500х по-скъпо от тези дето ги копат в Африка и Русия. А продаваемостта ще им е НУЛА.
Ами остава да попрочетеш малко за производството, приложението и цената на синтетичните диаманти.
Синтетичните диаманти са по-евтини и с по-малко дефекти от природните, тоест са по-добър и евтин вариант за технически цели.
Аз говоря за себе си. Не за американски и европейски технологии. Както впрочем става дума и тука. 400 литра по 20 цента (цена на технически метанол в Германия) на литър са 80 евро, а колко са им разходите за тази пещ от 700 градуса, хора и поддръжка и машини. Ама големи сте буквояди. Вместо да се замислите ми давате примери които знаем от 40 години.
Като ти е скъпо, пий вода с въглеводороди и дишай въздух с изгоряла гума в него! Аман от вечните специалисти, с дежурния коментар - НЯМА СМЕТКА!
Радвай се че админа трие. Точно ти обясних че замърсяването от тази инсталация е същото като при горенето. А хората имат от 20 години начин да правят нефт от гуми.
ако няма СМЕТКА, то парите идват от данъците на хората. Сега си помисли дали руснаците които са на изменмогване (не си мисли, че само Московчани са руснаците в Русия) ще се кефят на това, че някой прави метилов алкохол като гори гуми на 700 градуса.
Това което е "изобретено" от Русия го има и в България и то от години. Ама нали трябва да хвалите русламските азиатци на които се кланяте.... 2013та "Технологии за преработка на автомобилни гуми" 1. Преработка чрез раздробяване - Сред методите за обработка е раздробяването на износените автомобилни гуми на малки парченца. Раздробяването на автомобилните гуми се приема за един от най-привлекателните методи за преработка, тъй като той позволява максимално да се съхранят физическите свойства на каучука в получения краен продукт от преработката. - Система за рязане на гуми Eldan 2. Процесът пиролиза - Друг метод за преработка на автомобилните гуми, водещ до получаването на нови продукти, е процесът пиролиза. Най-общо пиролизата е процес на разлагане на гумите под действието на висока температура. Изследван е и процесът пиролиза на смес от натрошени гуми (20%) и масло (80%).В България на процеса пиролиза се базира и съоръжението за пиролиза на цели автомобилни гуми на фирма Екопроцес и инсталацията Пиротекс, предлагана от фирма Енеркемикал. 3. Съоръжението за пиролиза на цели автомобилни гуми. Енергийната ефективност, изразена като разлика между получената от преработката чрез пиролиза на един тон гуми енергия, в размер на 35 700 МJ и изразходваната за процеса енергия от 2628 МJ, е в размер на 33 072 МJ/тон, което е равно на 9187 KWh на тон гуми. Получените от преработката на гумите продукти са: промишлен газиол 3,6 тона на ден съответно 1080 тона на година, въглерод на прах 3,6 тона на ден, 1080 тона на година, стоманена тел 1,2 тона на ден, 360 на година, въглеводородни газове (метан) – 3,6 тона на ден, 1080 тона на година. Те последното се правеше в Добрич от 2003 до 2009та и беше замразен. що ли? 4. Инсталация за преработка и утилизация на износени автомобилни гуми Пиротекс Та това което са изобретили руснаците, го има от години на пазара, дори в малка България.
Не се съмнявам, че руския инженерен гений ще изобрети добив на спирт от всичко...скоро очаквам и от камъни да почнат да произвеждат самогон...