Коментари - Хидропланите ли са бъдещето на въздухоплаването? | IT.dir.bg
назад

Хидропланите ли са бъдещето на въздухоплаването?

Екип от Лондонския кралски колеж представи концепция за гигантски хидроплан, който би могъл да превозва до 2000 пътници и не се нуждае от летище.

Обратно в новината

Коментари - Хидропланите ли са бъдещето на въздухоплаването? | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

причината хидропланите да бъдат изоставени през 70тте години е именно факта, че могат да "хидропланират" само на много равна повърхност, като балтииско море или езера, само с равна повърнохт се получава екранен ефект и подемна сила. В океана има гигантски до 20м вълни и не е възможна употребата на подобни уреди, поредната лаишка статия

касприиско исках да кажа не балтииско

Ми защо пък океана да е писта. Едно езеро (язовир) е по-добър вариант, ако става дума за хидроплан. Ако е екраноплан и трябва през цялото време да е близо до водата е друго де...

Македонския е по-голям :)

не разбирам защо трябва да е като писта,има добри варианти на самолети с вертикално излитане,може би някакъв междинен вариант ще бъде добра идея

Dimi

Проблема при вертикалното излитане е огромното количество изразходено гориво, и по малкия товар, с който могат да излетят. Затова и в момента самолетите с възможност за вертикално излитане го правят по-скоро по изключение. При тях обикновенно се излита от по-къса писта, а само се каца вертикално.

Няма добри варианти, затова само военните ги ползват.

"Новото е добре забравено старо." Това си е просто проектът "Airliner 4" на Норман Бел Гедис от 1929-та година, но изпълнен със съвременни технологии. Потърсете снимките на макета на този хидроплан - "Airliner Number 4 mock-up", за да се уверите сами.

КО....??????? НЕ.....!!!!!!!

КО....??????? НЕ.....!!!!!!! КОГА???

Време е да се помисли за намаляване на излишното придвижване на гражданите и туристите..сега милиарди с а принудени да се возят насам натам сутрин и вечер ..Може да с е увеличи рязко броят на почиващите..Все пак сме в ерата на роботизацията..Идиотите за д а докажат че управниците не са разумни вдигнаха възраста за пенсиониране ..Стотици милиони изтормозени бюрократи и други с подобна работа с е мотат и харчат безценни горива ежедневно..Вместо да си почиват на село сред горички ,цветенца козички ..

"Един от основните проблеми е липсата на данни, позволяващи да се направи оценка на евентуалните проблеми при използването на океана като писта." Ами че на това му се казва за рибата в морето и тиганЯ! Явно трябва да се похарчат много средства, за да се изработи тест-модел и да се проведат изпитания. Т.е. всичко опира до парите. Иначе както казва един мой познат: "Щом нещо е мислимо, значи е възможно".

Тюююю, да му се невиди ама. Сега комшиите турци дето строят летища в Черно море напразно ще дадат пари за тях.

хахахахахаааа....² ..не! Това е миналото, не е бъдещето! Персоналният дрон е вариант за бъдещето. Но бъдещето е в Азия. Европа е инкубатор за идиотизирани зомбита, които не се развиват. Те не знаят и нямат правото да знаят и да се развиват, те учат, че земята е плоска и живеят в тотална утопия и глупост.

ДА ПОДКРЕПЯ КОЛЕГАТА ! РАШКИТЕ ПАК ГО ПУСКАТ В ПРОИЗВОДСТВО И СЕ ПРЕДВИЖДА ДА БЪДЕ ВЪОРЪЖЕН С ЯДРЕНИ КРИЛАТИ И ХИПЕРЗВУКОВИ РАКЕТИ :)) Экраноплан, "Каспийский монстр"

Специално за русофобите: Экраноплан, "Каспийский монстр" пуснкай търсачката в Ютубата. 540 тона равносилно на 6700 пътници средно тегло. Създадено работило е и то отдавана.

Това им е проблема на руснаците - измислят само оръжия. А за цивилна употреба не им хрумва. Гражданинът на СССР нямаше право да пътува никъде, за да не избяга. Съответно не им трябва такъв екранолет "така се казва за незнаещите този тип хидроплан " освен за превоз на войска и техника.

И защо,изобщо мислиш, че руснаците имат проблем???

Може би в това чудовище ще натовариш 6700 пътника ако са плътно опаковани в контейнери. Иначе защо това чудо от преди 50+ години не е намерило употреба на практика?

А така търси кусури, тоа английското е без кусури и на хартия даже не е. Ама нали сте лизачи трябва да се оплюе това което го има и да се хвали новия голям брат.

Проблемът на руснаците е, че всичко е работило по времето но СССР! По времето на Путин нищо не работи! Като се спомине Путин след 5-7 години, пак всичко ще може да проработи, но вече ще е късно, няма да я има Русия! Путин всеки ден забива по един пирон в ковчега и!

Специално за "добрутрото", екранопланът и хидропланът нямат нищо общо! Едно е "екран" друго е "шадраван"!

Пак ще те разочаровам пич. Най-модерния хидроплан пак е руски и се произвежда серийно. И е единственния в света с реактивни двигатели и скорост 700 километра в час. Варианти на товарен, противопожарен и на пътнически по заявка на клиента. Кой е той ще ти оставя за домашно. А това на проекта на снимката е екраноплан иначе няма как да се постигнат такива огромни подемни сили. Физиката си е физика.;)

името е екраноплан и има някои разлики

Руснаците имаха такьв още преди 40 години

В Сахара ще са най-вървежни...

Само да им сложат по-големи акумулатори на черните кутии, че като потънат като малайзийския бойнг да могат все пак да ги открият.

От летище може да не се нуждае, но от пристанище - сигурно! Надали ще се налага пасажерите да плуват до хвърчиплана и обратно....

То може и за 5000 пътника да се направи, но инфраструктурата няма да е по малка от тази на наземно летище. А пистата на вода как ще се осветява, буксирането на самолета и т.н.

Когато има сняг, летищата ги почистват. А когато океанът е бурен? Ще "изглаждат вълните ли? И тези огромни хидроплани как ще влияят на водните обитатели? Аман от кабинетни учени!

Да имаш идея е едно, а съвсем друго е да знаеш как да я реализираш.