Коментари - Tesla отказа на ЕС субсидия в размер на 1,1 милиарда долара | IT.dir.bg
назад

Tesla отказа на ЕС субсидия в размер на 1,1 милиарда долара

Πpaвитeлcтвoтo нa Гepмaния oфициaлнo пoтвъpди, чe Теѕlа вeчe нe тъpcи и нe иcĸa cyбcидиятa, ĸaĸтo и чe oтĸaзвa ĸoмeнтapи пo тaзи тeмa

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Tesla отказа на ЕС субсидия в размер на 1,1 милиарда долара | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тоя смешник лапа субсидии без отговорност, ЕС са поставили изисквания и Мъск се е отказал А могат да го осъдят после като излъже, това не е мижа да та лъжа като в америка Няма принтери там :)

Човекът се е пошегувал или пак е бил напушен. Няма субсидия, която Мъск да не е налапал с охота. Ама трябвало да обещае, голяма работа. Дума дупка не прави, обещаването не е като изпълняването. То ако беше, сега щеше да се пътува от Ню Йорк до Лос Анжелис с 1000 км/ч във вакуумен тунел, а той да живее в колония на Марс с другата кукувица.

Мъскито сега много отворен! Не помни 2005, когато почти фалира и НАСА му наля милиарди, и му даде технологии! Сега му лае балалайката!

Мъск не е Тесла, Тесла не е СпейсХ и СпейсХ не е Мъск. Фалита на която и да е от двете не води до фалит на Мъск. Тесла беше на ръба не СпейсХ. НАСА наля пари в СпейсХ. И да иска СпейсХ не може просто да подари пари на Тесла.

Абе келеш! Прочети му биографията малко!

И такааа, спряхме да помпим петрол. Факт! И ко става? Няма пластмаса, няма гуми, няма асфалт., няма изкуствена кожа. Ко праим?

Само, като енергиен източник се ограничават въглеводородите.

И така. За да получиш асфалт, който е тежката фракция на петрола, трябва да се рафинира 1 кг петрол. 60 % е бензин и нафта, другото примерно е асфалт. Та, какво правим с тези 60 %, бензин ?

А защо ни е асфалт? Ако не правим бензин, няма да има да се чудум какво да пеавим с битума. vestnikstroitel.bg/science/10579_био-алтернатива-на-асфалта/

Добре, асфалт не ни трябва, гуми и пластмаса, от къде?

начините за добиване на пластмаси и гума са много, не всички започват със суров петрол. това че днес да се започне от петрол е най-лесно тъй като имаме силно развита петролна индустрия, не значи че варианти няма. има разбира се! виж преди малко повече от век автомобила е бил скъпа играчка за богаташи, бензина се е продавал само в аптеките, а конете са били основното лично превозно средство. има такава весела история дето промотирайки автомобила си Форд прави пътешествие по САЩ спират в някой дребно градче негов асистент влиза в аптека и си поръчва няколко литра бензин, веднага викат полиция защото го мислят за самоубиец който иска да се самозапали. само за периода на 1910-1920г изведнъж човечеството се научи как да строи милиони автомобили годишно, докато преди това е строило само десетки годишно. Появила се е цялата инфраструктура рафинираща / доставяща бензин за нуждите на тези нови милиони автомобили.

разбирате ли как работи ЕС - субсидия към монополист, без дверсификация на пазара защото ще дойде да подкрепя Германската икономика, но субсидията идва от джоба на всички.... После Германия ще ви каже - ами направете си конкурентни предимства - тяхното е с един милиард напред.

Кой е монополиста бе тъпак червен. В Германия се правят електрически Поршета, Ауди, Фолкфаген, Мерцедес, БМВ. Ае вие болшевиките да си траете.

Чакайте в Русия и Сауди араби ел коли! Хората си имат петрол и не е нужно да го превръщат на ток , за да задвижват колата. Това с електрокарите, ще приключи скоро.

Той ги прави тия $1 милиард за по малко от един ден! За ко му са!след 6 месеца ще си купи цяла европа заедно с мизерното население… И кеф ти роби!

Приходи и печалба са две съвсем различни неща. А робите са в Руслямска държава.

Ако бяха избрали да си направят фабриката у нас в Чехия, вече половин година щяха да произвеждат… Но, нали Илън реши да натрие Германските муцуни, та за това реши да я построи в комунистическа Германия, където има зелена диктатура….

Тесла е ментак, мъск купи една технология и от нея направи борсова спекулация Нищо особенно не е като кола, хей кой има 10 годишен телефон? Ами тия коли след 5, макс 7 години са за боклука - моралноа остарели със стари батерии и софтуер дето не бачка

Айде и днес се олигави до над ушите от врякане на едно и също. И отвъд олигавянето отиваш, пак ще има да те преобуват санитарите. Ненаврякал се щатен врякалник не се наврещя ей.

Е ментак,колкото си и ти. След няколко месеца Илон ше купи сичките..

Мъск не е купувал техноогия, бе тъпак. Тесла под ръководството на Мъск създава технологии. Нищо особено не била като кола, ама другите не могат да се конкурират с нея. Бятериите издържа 3 милиона километра. Колите на Тесла са по здрави от всички други. Софтуера се ъпдейрва постоянно за всички коли. В краен случай се сменя компютъра. Инак това което си написал е вярно за всеки един друг автомобил/

би ли цитирал, коя технология създаде Мъск откакто е влезъл в компанията - която той не е оснавал между другото.

Мъск не създава технологиите, а Тесла. Примерно новара батерия 4680, Тесла имат 986 патента.

съзала тя тесла 4680 ама друг път.. Ако не са ТCL и Панасоник щеше да види батерии ма друг път. И защо шефа на панасоник я показа тая прословута 4680 а Мъск на батери дей само плямпаше. И то пак със засичане и недомлъвки. Тесла може да държи уж много патенти, но то и епъл патентоваха правоъгълник със заоблени крайща. Това с патентите е не защото са уникални и друг няма да се сети (зарядни станции например), а за да не могат да правят същите и да спънат конкуренцията за известно време.. Най-здравата кола била.. дрън дрън Но китайците напредват и скоро ще има залят пазар. Само до 4г на пазара там Мъск ще го отнесат. Защото тесла вече 10г пердаши с един и същи дизайн. А вътре особено модел 3 е по-скучен и от тойота..

Повечето от патентите на Тесла са свободни и всеки може да ги ползва, та изобщо не става въпрос за спъване. А са патенти за да не ги патентоват патентни тролове и да спъват всички. Батерията си е патент на Тесла. Панасоник са производителя. Вероятно имат и обща работа по тези батерии. Китайците нищо няма да направят, те копират добре, но тесла сам казваш е от 10 години, а китайците какво направиха през това време? Масовото производство почна от 3 години обаче от 10 години била с един и същи дизайн... Ми направиха и Y модела, но най-вече се разширяват и строят заводи. Много си се разбързал, като пърле пред макя си. Това е единствената марка, която е разпродадена напред, ако не броим бутиковите суперавтомобили. Какво да сменят тогава? Модел 3 бил скучен, а че кой на тази цена е по забавен?

Всичко това би имало смисъл, само ако тесла продава поне по 1600 електромобила на ден, или около 600000 годишно, но само в Европа. Но. Това значи, че всяка година трябва Европа да мисли какво да прави с 600000 заменени автомобили. Вие имате ли представа каква екологична катастрофа е това. А след 5 години тесла трябва поетапно, всяка година да изхвърля по 600000 батерии, и да ги замени с нови, но къде ще ги хвър, и откъде щ е вземе нови. Светът е изправен пред еко катастрофа, предизвиквана от бай големите еколози

Горкият Петър. В животът си никога не е чувал, за рециклиране на батерии.

Ненаврякал се щатен врякалник с неизлечимо обсесивно-компулсивно разстройство не се наврещя ей. Що се пънеш да се подписваш различно като за всички е очевидно, че все ти ги врещиш всичките тия тъпащини.

Тъпунгер, В Европа се продават по 20 млн коли на година, но виж 600 хиляди били огромен проблем. Батериите на Тесла издържат 3 милиона километра. Как при това положение след 5 години ще се изхвърлят 600 000 батерии? След 20 години, тъпако, след 20 години. Но и сега Тесла има технология за рециклиране на батерии

Тези „3 милиона километра“ да не са нещо като „половин милиард“ километри магистрали построени от примат банкянски?

Тесла е ниш пазар, за разни богаташи. И такава ще си остане когато ел колите станат масови след 100-на години. Ако си мислите, че големите в автобизнеса стоят и чакат се лъжете. Всички иимат ел модели и то доста по-евтини, а китайците могат да залеят цял свят.

Ужасно се лъжеш. Тесла са светлинни години напред. Чети сравнявай. Разликата засега само се изостря. Няма автомобили на подобно ниво, които да струват толкова малко.

Малко ги надценяваш, все пак това е ДС мотор и батерия, както някой писа. Окачване, спирачки и трансмисия като стандартен автомобил. Ламарини и вътрешни пластмаси като стандартен автомобил, плюс огромен айпад в средата. Това ли им е светлинните години? Или безпилотната им система дето хич я няма.? Тесла не е технологичен продукт.

Елколите някои си мислят, че са големата работа. Всъщност са базирани на технологии от 19 век, електромотор захранван с електролитна батерия.

Голяма работа са колкото спортните коли. Имат си ограничения породени от енергийната плътност на батериите, която е десетки пъти по-ниска от тази на съответното гориво, Едни 600 кила батерия съдържат енергия колкото 10тина литра гориво. Е вярно, че електродвигателя има убийствен коефициент на полезно действие, максимален въртящ момент от нула оборота и тем подобни. Красотата е точно в това че електродвигателят може да опрости значително автомобила откъм движещи се части и съответно поддръжка, но още не е съвсем дошло времето всеки да има такава кола. Проблемът е основно в батериите. Всичко останало е такова, че много бързо можеш да забравиш страстта си по конвенционалните двигатели.

След като си разкрил голямата тайна почивай производство.

Въпрос на време е гигантите като Toyota и VW да издухат мошеника Илън, който на практика няма никакви производствени мощности и де факто е един издут балон.

Пак се разкудкудяка като подгонена кокошка ей, толкова ли не можеш да го контролираш това обсесивно-компулсивно разстройство бе. Хем си ненаврещял се щатен врякалник хем кудкудякаш безконтролно, кой е тоя загубеяк дето те държи на щат бе.

Вече има 5 завода, бе тъпак, с капацитет 1,5 милиона автомобила и камиони.

Дано се досетите защо ника ми е dp Double Penetration. Много ме кефи особено като се намажа отзад със свинска мас.

Бóли го муя Елончо, след шест милиарда субсидии, още шест милиарда загуби и четеринайсет милиарда "заеми" за покриването им. И това само за Теслáта, Спайската отделно. Чичо Fedя ще му напечата колкото е необходимо за 6uild 6ack 6etter. Стига да има още балъци да купуват. Вчера поредната Теслá изгоря при зареждане заедно с къщата на собственика.

Невъзможно ти е новина свързана с Мъск да не те вкара в поредна криза на обсесивно-компулсивното ти разстройство. Ненаврякал се щатен врякалник не се наврещя ей. Я да си изгълташ лекарствата и да си лягаш да кротуваш. Първо избърши пяната да не се задавиш де.

И кое не е вярно от написаното?

И за обсесивно-компулсивното ти разстройство, и за нуждата ти от лекарства е вряно разбира се. За пяната също, опитай да мислиш за някого различен от Мъск.

Да кажеш и на Путин да на печата малко рубли!!!

Еврейче от нашите, нали. Да са живи и здрави данъкоплатците. Голян иноватор... Направил електрокар... Ха ха ха

Тъпунгер, Тесла има чиста печалба по 1,5 милиарда за тримесечие. Всички други автомобилни произваодители са на загуба при това всеки друг производител е с по-големи субсидии от Тесла. Мъск продаде акции за 20 милиарда за да плати данъци без да е нужно. Тесла за един ден може да плати всички дългове, които има, ако вече не го е направила. вчера са се запалили 10 000 автомобила и една стара Тесла

Абе пак тече мозък през ушите ви! Сглобяването на един автомобил НЕ става за 45 секунди, макар и НА ВСЕКИ 45 секунди да излиза по един сглобен автомобил от завода! Вия изобщо наете ли какво е поточна линиа и производствен цикъл, та пишете подобни глупости?!

За съжаление е напълно възможно сглобяването на купето да става за 45 сек. Машинен инженер съм и поработих за Нисан във Великобритания.

Какво значение има за колко време се сглобява една Тесла, след като на всеки 45 сек. от завода излиза по една кола? Хайде светни ме по тази задачка от първи клас?

Той пак ще си прибере евросубсидията, но индиректно (през купувачите) за да избегне контрола и ограниченията. И овцете ще са доволни, и вълкът ще е сит. Мръсни копелата са “световния елит”.

Те овцете тъпи изкарват по 80 000 евра че и ги дават за нова кола. Обаче ти тариката в дира ги изненада и ще изкочиш с бясно 15годишно мержанче или баварче и ще ги изумиш!!!!!!!!!

Охлюв, бъркаш ме с някого. През 2006 си купих ново Мазерати за над 100000 евро. Можеш да ме видиш на записите от първото рали “СВ. Влас”. А немците не ми ги хвали колко изкарват. В момента се радват на 12 евро на час.

Не е 15 годишен мерцедес, а 16 годишно Мазерати, втора употриба...

Европа с тази зелен сделка ще си унищожи авто индустрията. Европейските авто концерни са толкова назад от Тесла и Китайците в EV че ще бъдат изядени от тях. Китайците имат уникални модели много от тяхна на нивото на Тесла.Като качество на изработка са даже по - добри. Европа няма и най-важното. Батерии които се контролират от Китай, Япония и ЮК.

Не пиши щуротии наизуст! Когато Мъск още не си и помисляше за "Гесла", през 2011г набираше капитали и се листваше на американските борси ДЪЩЕРНАТА ФИРМА на Рено-Нисан за електрически автомобили. Не се сещам в момента за името и. Тази фирма е основен притежател на патенти в технологиите на електрически автомобили и зарядни станции. Още веднъж: собственост на френската Рено. Мъск постигна напредък чрез отсъствие на трансмисия и електронен интерфейс. Шофьора на "Тесла" се чувства специален когато кара колата. Хонда е много по-напред в електрическите автомобили и произвежда както върхови болиди напълно електрически или хибридни, така и бюджетни "джонки" за масовият потребител. Но Хонда произвежда първо самолети а също е СНЕТОВЕН лидер в роботиката. Затова няма агресивна политика в автомобилостроенето. Не рискува с политически конюнктури и преди 2 години НАПУСНА Русия. Докато Мъск и по-агресивен и от "Ford" и мечтае да стъпи в Русия. Свят широк, концепции разни а ти имаш избор, Вася. Докато аз имах вноска за " Волга" от дете, през социълизъмът. 11 години!!! На Десети с тези пари успях да купя чернобял телевизор. "Волга" недоживях.

иначе социализма биш лош щото субсидирал неефективни производства...... а защо се предлага субсидия на частна фирма? защо Грейт Оул Ловеч не пилучи такава за да не внася части от Китай? Тоя ес е толкоеа лицемервн двуличен и ез ясни правиш, че само ХАОСА е по добре организиран от него

Чети бе Байно. Ще му дадат парите ако всичко произвежда в ЕС. След като отказва такава сума, то това не е от благотоворителност. Ползвай кълбото над раменете не само за пазене на равновесие.

Отде ви изравят бе.

Ти заглавието само да беше прочел щеше да е достатъчно ама ватенката много се е вмирисана и ти се на съюзяват очите. Да соца не субсидираше а издържаше само неадекватни производства за това и фалира и се само разпада. Нямаше протести Тошко си замина кога другарите от Москва го уволниха и сложиха руснака Луканов. Приватизатори американци няма има само партизански внуци АБПФК копелдаци и ДС внуци като Пеевски да речем. А Тесла вече си е на печалба и е една от най скъпите компаний в света. Всеки бизнес в началото е на загуба няма нещо с което да се захване и в началото да не си на загуба. Ама каскет под каскета боза от 6 стотинки.

Що не направи завода в САЩ ? Зада може да върти едни пари между заводите .

Втори завод ли да прави в САЩ?

Няма как да прави втори като не е направил първия. Завода го купи готов, преди беше на Тойота.

Я оттук по-подробно: Как се въртят пари между заводи с еднаква продукция? Продават си един на друг "Тесли"? Ти имаш ли представа от КОРПОРАТИВНО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО в САЩ?

Евреин и пари....

в Европа НЯМА редките и използвани в батериите за коли метали. Няма и евтина китайска тенекия за купето,, произведена в Китай от руски слитъци....доставени в Китай от металургичния завод на Давид РОТЕНБЕРГ в Хабаровск. Този завод не топи руда! Този завод събира всичкият скрап на Сибир и го претопяване за износ за Китай. Те това се нарича евреин и пари.

Никой не се интересува къде берете желязо и на кой китайски пункт го предавате. За нас е важно цивилизована Европа да не храни африканския аферист с данъците си.

Значи, да откриеш завод край Берлин с ултрамодерно оборудване, нуждаещ се от възможно най-висококвалифицирани специалисти....наричаш АФРИКАНСКА ЕВРЕЙСКА КОНСПИРАЦИЯ? Тези коли ще се продават и в Матушката ти. Мъск ще плаща корпоративен данък по ЕС закони и заплати по ЕС закони. Мъск НЯМА да изнася корпоративната печалба....както правят руските олигарси от Русия. Чего ж тебе ещё надо?

Ултрамодерното оборудване е в заводите на Мерцедес, БМВ и Ауди. Колко е модерно оборудването на Тесла може да научиш като прочетеш какви стархотии стават под тентите на двора във Фримонт. Другото за което явно се налага да те светна, е че корпоративни данъци се плащат само при наличието на корпоративна печалба, а такава в обозримото бъдеще не се предвижда. И накрая, учтиво ще те помоля да не ми пишеш на никой от официалните езици в Израел, защото не им разбирам.

Какъв евреин, какви пет лева??? Нито майка му е еврейка, нито пък е имал бармитсва като малък. Аман от всезнайковци!

Вроди как у меня - мамочка канадская, а папочка адвокат.

Ми Тесла (и Мъск в частност).... нормално. 1 милиард - ако ги вземе ще си навлече само и единствено проблеми и изисквания. Боли го дедовия за някакви си 1 милиард... човека похарчи милиони, за да... си изстреля колата в космоса. Те тръгнали условия да му поставят :)

След старта на завода и получена субсидия....КОМИСАРИТЕ на ЕС, до един социалисти и комунисти, ще съдерат Мъск от "зелени" глоби в милиардни размери. Зелената партия е вече в управляваща коалиция в Германия.

Пълно щастие нема мой човек.

Мъск е психопат, който е по-опасен от Сорос и Бил Гейтс взети заедно. Хубавото е че, простотиите си ги пробутва само в Щатите, но знае ли човек?

Ще го качим с първата му ракета за Марс, а може и за отвъд Марс.

Ако Мъск се бе родил 10 години по рано,дали щеше да е Мъск?

Нашите данъци отиват в джобовете на Елон Мъск, който по ден печели по 30 милиарда. Ебати сбърканата държава съюз и всичко. Мамка им на всички политици проститутки

Какво псуваш като каруцар бе Ганьо? Субсидията първо че е отказана, второ какво лошо има компаниите да се стимулират да си върнат производството от Китай и други несигурни и изнудващи държави в ЕС ? Дтеба в гьона скапан, тролещ

Ами отказана е, защото не му мина номера, :-)

Случайно Мъск има огромна фабрика в Китай. ЕС си го наби с тая зелена инициатива. Реално единствените електрически автомобили, които са адекватни за пазарите са Тесла и Китайските, които акъла не ви побира колко са напред. Сериозно. Разровете се в тубата. Пословичните проблеми на Тесла са автопилота и лошото качество на монтаж, бай Китаец им е намерил цаката. Да не говорим, че и като екстериор и интериор дизайн са нива над бюджетният подход на Тесла. До десетина години въпросчето ще е що не си взе Експенг а си наби тоя Фолксваген в чутурата?

Тоя не е Ганьо а Вася.

Да бе ще му дават от моите пари. Ти като го харесваш толкоз оди му робувай в някоя от фабриките му за жълти стотинки докато той си строй космически кораби за забава

Нещата за Теслата ще идват от Китай и ще се сглобяват в Германия. Скоро имаше репортаж за това как Китайските Тесли са по-качествени от американските

гигaфaбpиĸa

Най-накрая Елън е проумял какво представлява германската автопромишленост, регулации и силни дотации за избранниците. Сега остава да им отреди и ролята - да сглобяват и боядисват. Производство на батерии, софтуер и ноу-хау не се препоръчва. Германците обичат да работят с инструменти, но в другото са слаби.

По-големи глупости не бях чел скоро. И топлата вода май е открил Мъск?

А мъск не го субсидират така ли? Ей много едностранчиво гледате на света бе хора.

Купе на джип сглобено за 45 секунди. Сигурно ще е много здраво..... Не благодаря.

Е па сглОби си го у гаража за 10 години. Доволен ще останеш.

ха-ха-ха.... найлон муск не му биле потребни европейските пари...

Мъск е един самозабравил се мошеник. 99% от проектите му са пълен провал.

Пий си хапчетата пич.

Мъск е за хапчета, но вие сте заблудени овце.

Аааа, то е ясно, че ти си на баницата мекото. ... Само дето баницата е май кафева и мирише.

Особено с тунелите във Вегас, а за вакуумните му тръби е цяла сапунка.

Илън въобще няма представа къде се е набутал. Екоактивисти и работнически съвети ще му разкатаят фамилията. Германия не е Америка, където мениджърите колят и бесят.

Имаше интервюта преди месец-два , където ги критикуваше и се оплакваше как нямат връзка с реалността и му пречат да започне работа.. но изчезна информацията, зелените медии в Европа не толерират критика. Важното е там фон ден Лайден по 4 пъти на ден да се самохвали и изтъква

И предпочиташ тогава да бъхтиш по 12 часа на минимална заплата за Мъск с 2 седмици отпуска?????

Искаш да кажеш, че е по-добре да не бъхтиш да работиш? Ее сигурно, ако си от левите анархисти в Германия ....