Tesla отказа на ЕС субсидия в размер на 1,1 милиарда долара
Πpaвитeлcтвoтo нa Гepмaния oфициaлнo пoтвъpди, чe Теѕlа вeчe нe тъpcи и нe иcĸa cyбcидиятa, ĸaĸтo и чe oтĸaзвa ĸoмeнтapи пo тaзи тeмa
Обратно в новинатаКоментари - Tesla отказа на ЕС субсидия в размер на 1,1 милиарда долара | IT.dir.bg
Коментари
Илън въобще няма представа къде се е набутал. Екоактивисти и работнически съвети ще му разкатаят фамилията. Германия не е Америка, където мениджърите колят и бесят.
Най-накрая Елън е проумял какво представлява германската автопромишленост, регулации и силни дотации за избранниците. Сега остава да им отреди и ролята - да сглобяват и боядисват. Производство на батерии, софтуер и ноу-хау не се препоръчва. Германците обичат да работят с инструменти, но в другото са слаби.
Аааа, то е ясно, че ти си на баницата мекото. ... Само дето баницата е май кафева и мирише.
Нещата за Теслата ще идват от Китай и ще се сглобяват в Германия. Скоро имаше репортаж за това как Китайските Тесли са по-качествени от американските
Имаше интервюта преди месец-два , където ги критикуваше и се оплакваше как нямат връзка с реалността и му пречат да започне работа.. но изчезна информацията, зелените медии в Европа не толерират критика. Важното е там фон ден Лайден по 4 пъти на ден да се самохвали и изтъква
Нашите данъци отиват в джобовете на Елон Мъск, който по ден печели по 30 милиарда. Ебати сбърканата държава съюз и всичко. Мамка им на всички политици проститутки
Какво псуваш като каруцар бе Ганьо? Субсидията първо че е отказана, второ какво лошо има компаниите да се стимулират да си върнат производството от Китай и други несигурни и изнудващи държави в ЕС ? Дтеба в гьона скапан, тролещ
Мъск е психопат, който е по-опасен от Сорос и Бил Гейтс взети заедно. Хубавото е че, простотиите си ги пробутва само в Щатите, но знае ли човек?
Ми Тесла (и Мъск в частност).... нормално. 1 милиард - ако ги вземе ще си навлече само и единствено проблеми и изисквания. Боли го дедовия за някакви си 1 милиард... човека похарчи милиони, за да... си изстреля колата в космоса. Те тръгнали условия да му поставят :)
И предпочиташ тогава да бъхтиш по 12 часа на минимална заплата за Мъск с 2 седмици отпуска?????
Случайно Мъск има огромна фабрика в Китай. ЕС си го наби с тая зелена инициатива. Реално единствените електрически автомобили, които са адекватни за пазарите са Тесла и Китайските, които акъла не ви побира колко са напред. Сериозно. Разровете се в тубата. Пословичните проблеми на Тесла са автопилота и лошото качество на монтаж, бай Китаец им е намерил цаката. Да не говорим, че и като екстериор и интериор дизайн са нива над бюджетният подход на Тесла. До десетина години въпросчето ще е що не си взе Експенг а си наби тоя Фолксваген в чутурата?
в Европа НЯМА редките и използвани в батериите за коли метали. Няма и евтина китайска тенекия за купето,, произведена в Китай от руски слитъци....доставени в Китай от металургичния завод на Давид РОТЕНБЕРГ в Хабаровск. Този завод не топи руда! Този завод събира всичкият скрап на Сибир и го претопяване за износ за Китай. Те това се нарича евреин и пари.
След старта на завода и получена субсидия....КОМИСАРИТЕ на ЕС, до един социалисти и комунисти, ще съдерат Мъск от "зелени" глоби в милиардни размери. Зелената партия е вече в управляваща коалиция в Германия.
Искаш да кажеш, че е по-добре да не бъхтиш да работиш? Ее сигурно, ако си от левите анархисти в Германия ....
Никой не се интересува къде берете желязо и на кой китайски пункт го предавате. За нас е важно цивилизована Европа да не храни африканския аферист с данъците си.
иначе социализма биш лош щото субсидирал неефективни производства...... а защо се предлага субсидия на частна фирма? защо Грейт Оул Ловеч не пилучи такава за да не внася части от Китай? Тоя ес е толкоеа лицемервн двуличен и ез ясни правиш, че само ХАОСА е по добре организиран от него
Европа с тази зелен сделка ще си унищожи авто индустрията. Европейските авто концерни са толкова назад от Тесла и Китайците в EV че ще бъдат изядени от тях. Китайците имат уникални модели много от тяхна на нивото на Тесла.Като качество на изработка са даже по - добри. Европа няма и най-важното. Батерии които се контролират от Китай, Япония и ЮК.
Значи, да откриеш завод край Берлин с ултрамодерно оборудване, нуждаещ се от възможно най-висококвалифицирани специалисти....наричаш АФРИКАНСКА ЕВРЕЙСКА КОНСПИРАЦИЯ? Тези коли ще се продават и в Матушката ти. Мъск ще плаща корпоративен данък по ЕС закони и заплати по ЕС закони. Мъск НЯМА да изнася корпоративната печалба....както правят руските олигарси от Русия. Чего ж тебе ещё надо?
Той пак ще си прибере евросубсидията, но индиректно (през купувачите) за да избегне контрола и ограниченията. И овцете ще са доволни, и вълкът ще е сит. Мръсни копелата са “световния елит”.
Я оттук по-подробно: Как се въртят пари между заводи с еднаква продукция? Продават си един на друг "Тесли"? Ти имаш ли представа от КОРПОРАТИВНО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО в САЩ?
Чети бе Байно. Ще му дадат парите ако всичко произвежда в ЕС. След като отказва такава сума, то това не е от благотоворителност. Ползвай кълбото над раменете не само за пазене на равновесие.
Абе пак тече мозък през ушите ви! Сглобяването на един автомобил НЕ става за 45 секунди, макар и НА ВСЕКИ 45 секунди да излиза по един сглобен автомобил от завода! Вия изобщо наете ли какво е поточна линиа и производствен цикъл, та пишете подобни глупости?!
Какъв евреин, какви пет лева??? Нито майка му е еврейка, нито пък е имал бармитсва като малък. Аман от всезнайковци!
За съжаление е напълно възможно сглобяването на купето да става за 45 сек. Машинен инженер съм и поработих за Нисан във Великобритания.
Бóли го муя Елончо, след шест милиарда субсидии, още шест милиарда загуби и четеринайсет милиарда "заеми" за покриването им. И това само за Теслáта, Спайската отделно. Чичо Fedя ще му напечата колкото е необходимо за 6uild 6ack 6etter. Стига да има още балъци да купуват. Вчера поредната Теслá изгоря при зареждане заедно с къщата на собственика.
Не пиши щуротии наизуст! Когато Мъск още не си и помисляше за "Гесла", през 2011г набираше капитали и се листваше на американските борси ДЪЩЕРНАТА ФИРМА на Рено-Нисан за електрически автомобили. Не се сещам в момента за името и. Тази фирма е основен притежател на патенти в технологиите на електрически автомобили и зарядни станции. Още веднъж: собственост на френската Рено. Мъск постигна напредък чрез отсъствие на трансмисия и електронен интерфейс. Шофьора на "Тесла" се чувства специален когато кара колата. Хонда е много по-напред в електрическите автомобили и произвежда както върхови болиди напълно електрически или хибридни, така и бюджетни "джонки" за масовият потребител. Но Хонда произвежда първо самолети а също е СНЕТОВЕН лидер в роботиката. Затова няма агресивна политика в автомобилостроенето. Не рискува с политически конюнктури и преди 2 години НАПУСНА Русия. Докато Мъск и по-агресивен и от "Ford" и мечтае да стъпи в Русия. Свят широк, концепции разни а ти имаш избор, Вася. Докато аз имах вноска за " Волга" от дете, през социълизъмът. 11 години!!! На Десети с тези пари успях да купя чернобял телевизор. "Волга" недоживях.
Няма как да прави втори като не е направил първия. Завода го купи готов, преди беше на Тойота.
Какво значение има за колко време се сглобява една Тесла, след като на всеки 45 сек. от завода излиза по една кола? Хайде светни ме по тази задачка от първи клас?
Ултрамодерното оборудване е в заводите на Мерцедес, БМВ и Ауди. Колко е модерно оборудването на Тесла може да научиш като прочетеш какви стархотии стават под тентите на двора във Фримонт. Другото за което явно се налага да те светна, е че корпоративни данъци се плащат само при наличието на корпоративна печалба, а такава в обозримото бъдеще не се предвижда. И накрая, учтиво ще те помоля да не ми пишеш на никой от официалните езици в Израел, защото не им разбирам.
Невъзможно ти е новина свързана с Мъск да не те вкара в поредна криза на обсесивно-компулсивното ти разстройство. Ненаврякал се щатен врякалник не се наврещя ей. Я да си изгълташ лекарствата и да си лягаш да кротуваш. Първо избърши пяната да не се задавиш де.