Коментари - Това е най-големият транспортен самолет на САЩ | IT.dir.bg
назад

Това е най-големият транспортен самолет на САЩ

От него е била изстрелвана балистична ракета през 70-те

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Това е най-големият транспортен самолет на САЩ | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Стара кочина, гони 50 години.

Аман от писатели дето първо пишат а после и не четат. Прекият конкурент на С5 Галакси е ИЛ76. Руслана е една категория нагоре.

Само че в статията става въпрос за C-5M Super Galaxy

Става въпрос за С5 от 1970 година, а Супергалаксито лети от 1999. Руслана лети от 1982 година. То освен писане и мисъл трябва.

В какво точно му е конкуренция - Ил 76 може да носи макс 60 тона полезен товар, а C5 Galaxy - 130 тона. Ил 76 има далечина на полета 5000 km, a C5 Galaxy - 9200 km. Точно Ан 124 му е конкуренцията

Първите версии на С5 А носят даже по малко от ИЛ76 заради конструктивени дефекти - пука крилата. Следващата версия С5В вдига повече от ИЛ76, но версия С5В е от 1985 година докато Руслана е от 1982 година. А версия С5М е от 2004 година. Така че както казах -аман от писатели.

До SS: Стига сте писали на изуст бе! Ил 76 е като врабче, сравнено с Galaxy-то: Единият има максимално излетно тегло 200т, а другият 420т Ил 76 има разпереност на крилата 50 м, а Galaxy-то 68 м. Ил 76 е дълъг 47 м, аGalaxy-то 75 м. Заради конструктивни дефекти и пукнатини в крилата, максималният полезен товар е ограничен на 80 тона между 1970 и 1980 година. След което му намират още пукнатини и максималният товар е ограничен на 20 тона, докато му оправят крилата. Между 1980 и 1987 следват модификации, след което самолетът може да вдига 100 тона. Кое не ти е ясно? Освен това

Руслан АН 125!!!!!А НЕ ИЛ!!!!

Авиационен научно-технически комплекс „Антонов“, известен като АНТК „Антонов“ (на украински: Авіаційний науково-технічний комплекс імені Антонова, АНТК ім. Антонова) е комплекс за проектиране, производство и ремонт на самолети. Собственост на е Република Украйна.

"Собственост на е Република Украйна." -ДНЕС! много важно пояснение, 1972 г когато е даден хода на развитие на проекта до 1991 това не е така. Действително проектирането на ан124 е извършено в АНТК „Антонов“, но производството е паралелно от АНТК „Антонов“ и завода Уляновск (и преди СССР и днес на Руска територия). Имай предвид че под 1/3 от произведените ан124 самолети са излезли от АНТК „Антонов“. Реално от общо произведените 56 самолета ан124 едва 4 са произведени в АНТК „Антонов“ след 1991г. в Украйна. Смятам че е определението на самолета като "руски" предвид Русия като наследник на СССР е много по-правилно от "украински"

съветският Руслан по-скоро

ТЪПО е да се спори дали е руски или украински. Източна Украйна е много по-близо до Русия във всяко отношение, отколкото западната и половина. Всичко, което е на повече от няколко години в Украйна е РУСКО, защото доскоро Украйна бе част от Русия. И днес, въпреки конфликта в Донбас, украинските фирми в няколко сектора, най-вече ядрената енергетика, работят за Русия. Част от въглищата се изнасят за Русия. Тъпо е да се съпоставят самолетите на големите, когато сме малки и си нямаме.

ОКБ Антонов е основано в Новосибирск, Русия през 1946 г. с главен конструктор Олег Антонов, наследник на дребни дворяни, роден в Подмосковието. През 1953 г е пренесено в Киев, подобно на много други руски предприятия по времето на украинците Хрусчов и Брежнев.

освен да плаши гарги по летищата,отдавна вече мина модата на гигантите във военната сфера

Спомням си при едно силно земетресение, в Армения ако не бъркам, пристигаха помощи от цял свят. Запечатало ми се е в съзнанието как съобщиха какво е докрал първия Руслан, а именно: Руслан докара храни, медикаменти и ... 6 тира :) Ако не знаеш, Русланите имат страшно много работа в днешно време, щото само в тях влизат тежки и обемисти товари. Например, "тапата" на фюзелажа на А380 влиза само в Руслан :) а това е деликатен товар струващ много пари и не може да се вози на части.

Ан -225 няма работа от началото на годината. Ан-124 има полетни часове около 6-700 за 2018 г. За 2019 година полетните часове още ще намалеят заради липса на поръчки

"... способен транспортен самолет ..:, " ... за значително бързо време " .. Отказвам се да чета по-нататък

а забрави и това: ...разполага с нови колесници - общо 28 на брой

и няколко кочияша :)

:))))))))))))))))))гроздето било много кисело а ватенки а тогава защо след 20г. кражби са сделали русланчо??