Турският "автомобил на народа", който мнозина няма да могат да си позволят

Започва производството на турските електрически автомобили Togg. Правителството се гордее с тях. Критиците обаче смятат, че Ердоган иска да използва новия завод за политически цели

Обратно в новината

Коментари - Турският "автомобил на народа", който мнозина няма да могат да си позволят | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А че в немските коли всички компоненти са немски... Злобно завистливо написана немска статия. Злобеят, значи съседите са постигнали нещо! Щом въртят шенгенски интриги и политизират и търсят под вола теле значи опелите им са заплашени...

Няма вече наридни коли. Всички искат да забогатяват на момента. Принципът ден година храни явно е универсален и навсякъде. И то само това да беше ... цената ... Качеството на всички нови коли е под всякаква критика. Целта: - Голям кредит при покупка. Оттам нататък си роб за следващите 5-10г - След изминати 50-75,000 ремонтите са толкова скъпи че - купувай наново Надеждата е на Китай и Индия - дано обаче и те не се поевропейчат ...

Дойче зеле пак е вкиснало.

Постепенно ставам набожен и благодаря на Твореца, че ни е наспорил с Горубляне! Чак сега го оценявам, ха-ха-ха! Помня, че имаха и едни турски таксита, някакъв буламач от стари модели на ФИАТ..... Отначало може да има някакъв интерес, но купувачите бързо ще се убедят, че са си профукали парите за нищо вместо да си купят нещо проверено и качествено. Още са забулени, неграмотни и с килимчетата, тръгнали коли да правят......

В Турция глад и бедност, хиляди турци всяки месец емигрират в Европа, САЩ и Австралия - основно лекари, инженери и образовани хора, защото не виждат бъдеще тук. А този изедник на турския народ харчи милиарди за болните си мечти. Нищо чудно че го сравняват с един друг подобен на него който се самоуби в края на втората световна в Берлин. И той с мустаци беше.

Сигурно голям глад с много дечурлига. И Турция расте ли и расте. А виж булгаристан на ден губи 400 души само от субсидиите, които дават на политиците ни за да се държат на власт и да ни унищожават.

Какво сме произвеждали едно време? Правите ли разлика между производство и сглобяване? Май - НЕ ! Жалко за Вас ! Да, имахме заводи за сглобяване- и за Рено , и за Москвич, опитаха се и за Роувър, но нищо не става тук-всеки иска от управниците първо да открадне за него, а после да се прави нещо . Какво направи Перчема в краварника-задължи японците колко коли да се правят в Щатите , и тогава внос от Япония. Така се мисли за народа, а не като нашите търбуси от народното събрание.

И ние имаме....Голямата Стена в Ловеч. Тоя където е тръгнал ние от там се връщаме както е казал Божинката.

Volkswagen в превод от немски значи народна кола. Сега обаче основният пакет акции се държали май от някакви араби.

Всъщност холдинга Porsche–Piëch family (наследниците на Фердинанд Порше) притежава мажоритарния дял от 53% в Volkswagen Group собственик на Volkswagen . С други думи основният капитал на Volkswagen Group е австро-германски.

Ща са купува. Браво Ердо Аби. Машала евала.

Не съм за нашите южни съседи, но в тубата се заинтересувах от това какво са направили, и се плеснах по челото. Явно доста са "заимствали" от западът. Заводът е ултрамодерен. Това не се постига за една нощ. Тук има яко инвестиция и пари. Ако това заработи те ще ударят не само балканският пазар, но ще са и конкуренция на световният. Не мога да кажа, че пожелавам успех, с оглед на това, че ще ни превземат икономически. Къде бяхме 80 - те, като развитие, къде сме сега. Имам чувството, че е това е една спирала на пропадане за България.

ДС пращаше агент Деянов да краде формулата на ....ВЕРОТО. Това правеше Социалистическа България- КАПТАГОН и ВЕРО. Булгартабак да днес е Съветска собственост и изнася цигари за руския пазар. Турция я създадоха САЩ. Турция произвежда Ф-16 а сега се бори за Ф-35.

Не знам дали знаеш колко заводи имаше тогава и какво се изнасяше като продукция навсякъде по света, вкл и в ФРГ. Само ще ти кажа, че от логистични дейности България печелеше милиони. Това с изтърканото веро го казвай на тези които са родени на запад. Те могат да ти повярват. Не искам да влизам в спор с хора които не са живели по това време или са доносници на днешната политическа мафия.

80те тока ни беше като в дискотека, имаше и опашки за бензин, хумана нямаше въобще. Никой не мо еше да напуска държавата без разрешение както и да си из ира град или село в което да живее. Ако нещо лъжа при Волен соц филм от това време и ще ви се припомни каква сила бяхме велика.

Трябваше да я кръстин Осман! Нали има имперски амбиции...

Много си е хубава колата, а и цената не е чак толкова висока. Що се отнася до това, че батефиите не били турски, на Тесла американски ли са? А и след две три години се очаква и по-бюджетен модел. До тогава и зарядните станции ще се умножат.

България нищо не прави

България прави далаверки и големи слонски …..

За съжаление нищо не правим. Много е жалко и ми е мъчно. Но който си може си може

Какво е това Тод? Може би е кръстено на Жан Тод който дълги години работеше за Ферари.

Доколкото разбирам от снимката, Тодд е на латиница тоест TOGG.

И Тиквата така че използваше магистралите. Представяше го така, все едно той ги е построил а не турски фирми с европейски пари.

То на времето някои за Байракта'ите също казваха боклук, но после в Азербайджан, Либия, Сирия, Украйна видя се кои станаха за боклук ..

ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ ТУРЦИЯ ПРОИЗВЕЖДА СОБСТВЕНИЯТ СИ АВТОМОБИЛ. А БЬЛГАРИЯ........

ЩЕ произвежда. Ако има поръчки. Ще извъртят 1000 бройки първият месец и ако частни и фирмени лица не купуват ще стане кофти. Ще набутат каквото могат за държавни коли и ще затворят сергията.

Турция е 86 милиона, ние сме 7 милиона. Имат повече от 12 пъти по-голям пазар, освен това нямат военни и милиционерски пенсионери пишещи тъпотии в ДИРа за жалки копейки.

БРАВО ЕРДОГАНЕ ТИ СИ ЗНАЕШ. ВСИЧКО В ИНТЕРЕС НА ТУРСКИЯ НАРОД. ТИ СИ ПИЧ САМО ТАКА.

Кажи на 30 МИЛИОНА кюрди собственици на турската земя че са турци и ....ела да пра'иш моабет.

Кой му е притрябвал още един електомобил за 50к евро. Китайците ги правят по-добре и по-евтини. Това не е народна кола по никой критерий и ще си я кара предимно администрацията на диктатора.

Няма знаение кой и как ще я кара, важното е, че си имат завод и ще си правят електрички. Няма да зависят от някой друг да им ги дава на пазарна цена. Това е определя БВП.

Едно време и ние произвеждахме Москвичи, а сега и календар не можем да направим!

Иран?

Едно време произвеждахме Булгар Рено и Булгар Алпин. После Москва ни забрани и ни натресе Москвич.

Едно е да произвеждаш автомобили, а съвсем друго е да ги сглобяваш.

Започнахме да ги продаваме по скъпо от Рено Каква Москва те гони ....

Къде е проблема?.Ама който не може да си купи електро автомобил да ходи с автобус или пеш ..Като мен!..Дреме ми за автомобила му..

Ти да не си ПКП-то. И тя викаше да одите пеш.

Тука ме разочарова, това не беше зъл коментар.

за 600 еврака от али /баба/експрес си взимаш целия комплект за да си превърнеш автомобила в електрокар без акумолаторите.Тях си ги купуваш в зависимост от джоба.

Не купувам не продавам и съвети не давам

Още една мегаломанска идея на диктатора Ердоган. Но Турция никога няма да е Русия, САЩ или Европа.

За това че идеята е тъпа, си е верно. По-добре обикновен народен автомобил на бензин да беше фанал да прави. А, това че Турция няма да изпревари Запада или Русия не бих бил толкова категоричен. Запада деградира с страшна скорост. Е, са се оказва че в Франция няма кой да ремонтира реакторите дет са спрени (20 и няколко от 50 и няколко). И самите французи вече викат - много технократи се навъдиха, а заварчици обикновени нема просто. Те https://www.lefigaro.fr/vox/economie/xavier-fontanet-la-france-forme-trop-de-technocrates-mais-pas-assez-de-soudeurs-20221024 за който знае френски, а който не знае има гугъл преводач.

То па в Турция само заварчици и стругари има. Ама вече забравят как се прави локум. Хахахахаха... Няма нищо чудно в това, че Ердоган е решил да прави собствен автомобил. В Турция има заводи за ВСИЧКИ марки автомобили и има достатъчно обучена и опитна работна ръка. Освен това на всеки две години страната има нужда от около 80 000 автомобила за държавната администрация.

Русия деградира след 24.02. със 200

Не става дума затова дали има или нема заварчици в Турция. Ако нема достатъно ше обучат. Става дума за това че в Франция (па и у нас) младите НЕ ИСКАТ и да чуят за инженерно технически професии. Там ходят само НЕУДАЧНИЦИТЕ - за справка виж точките за прием в гиманзиите у нас. Даже хотелиерството и по-престижно от някаква автоамтизация. Тук инженерните специалности са вече дъно, утайник за неуспелите да се набутат в хуманитарна специалност. И СЪЩОТО е и в Франция, прочети статията в Фигаро. Т.е. тренда е ясен - запада върви надолу, и ми се струва че Турция върви нагоре.

В криза всичко върви надолу. Но в Турция пропадането е с незавидна скорост. Само вземи курса на търската лира през последните 2-3 години. Народа вече не е толкова ентусиазиран от Ердоган, колкото беше. Оказа се въздух под налягане. Харчи парите на данъкоплатците за безсмислени проекти, само за да помпа изкуствено БВП, но това непълни чиниите на обикновените хора, които дефакто плащат всичко. Примерно новото истанбулско летище, както и тази фабрика. И за да сме най-великите разбира се, турските авиолинии са авиокомпанията с най-много дестинации в СВЕТА.

.... Забравих и новия плавателен канал, който копае, за да отбие корабите от Босфора.

Ти лид ли си? Икономиката на Турция е десетилетия напред от Русия, въпреки негласната икономическа война със САЩ.

Русия…? В момента Турция е къде къде по напред икономически от Русия.Въпреки Ердоган

Къде слагаш феодалната Россия???

Поредният турски османски боклук, както доматите и краставиците им - за нищо не стават!

Ти по-добри ли произвеждаш?

Що, заболя ли те резак? Заминавай си в Анадола, какво правиш в България?

не ми отговори

В Италия автомобила на народа е бил Фиат 500, после топлина, после панда, после Пунто, в Германия фв бръмбар, после фиеста, не някакви огромни съдове тип Туарег или кю8

Освен това в Турция трябва да си значително преуспял, за да си позволиш да караш SUV.

Дизайна е правен от дизайнерите на Ламборджини. Освен ако те не са били 100% турци.

Студиа като Бертоне и Пининфарина правят за различни маррки дизайн. А в дизайна на новия кросовър на Дачия има и Бг участие.. И ти остави дизайнера, кажи нашите коли, заводи, спътници.. къде са? Защо в турски курорти е по-приятно, а лекарствата по-евтини..

Пининфарина са 100% турци. + ДДС.

Че българският достъпен ли е? А да, български няма

Киро тъпото наля 58 милиона евро държавна пара в 'германските електромобили'. После с откраднатото си плати рекламната кампания преди изборите. Май не е много 'тъпо' а? А коли - нема...

Най-лесно е да не правиш нищо. Както са байганьовските. Нямало сметка, не било изгодно, нямало да стане Та така и с турската опозиция. Ако не правиш нищо, що не правиш. Ако правиш, що правиш

Като имаше ловешки, ти купи ли ?

Те не бяха ловешки а китайски…и половината държава е налята с тия боклуци,а и завода е капут вече до колкото се сещам

е 31к евра нова що да давам 50 за турска електричка

Една на 65% събрана кола, не е кола, която ще ти върши работа на 65%. Стига с тая самдостатъчност. Аман от чекиджийство. Има хора, които шият добре, има такива които правят обувки добре, има такива които готвят добре, има такива които играт добре. Иначе човек може всичко това и сам да си го направи, но нито ще е толкова добро, нито ще е толкова бързо. Но ще си е самодостатъчен... То пък една компания сте повечето... Нищо чудно, че сте такива киселяци. :))

Доста плитко е да сравняваш една цяла държава с един отделен човек. Една държава може да си е самодостатъчна преспокойно.

Проблема на днешните политици е че там няма такива с инженерно образование. И нещо по-лошо, даже средно технически грамотни хора явно няма. Перка и соларка е модерно и дава "зелен" ток и даже ветъра и слънцето са безплатни.... ми ше набиваме значи перки и соларки. Ел.мобил звучи добре и модерно и значи трябва да се прави. А, това колко ше струва, има ли нужното производство на толкова ел.енергия, има ли ползва или вреда от тези дивотии... И после, защо обедняваме (а, статистически уж икономикита постоянно расте). Тея дет управляват не осъзнават реалноста и не си задават даже такива основни въпроси.

Е на Pinifarina

Браво на Ердоган ! Срам и позор за българските политици, които само мислят кво да откраднат, нищо за народ и държава не правят.

В Германия категорично не могат да правят кисело зеле. За това категорично протестирам да се нарича дойче веле, дойче зеле. Трябва да е нещо по реалистинчо, например дойче "л-на" конски "фъш-ии"

За такива пари ще си взема BMW X5 на 2 години,вечно!

Че то останаха ли БМВ-та за рециклиране в Европа?

Абе журналята днес е неделя,до обед стига толкова,бегайте да почивате,бая простотии днеска изкарахте..

Като цяло хубаво е това Комшиите да произвеждат съвременна електрическа кола.Но това може и да се превърне в иконочическа катастрофа за която Ердо ке обвини опозицията и ,,враждебни” на Турция държави. И все пак стискам палци проектът да бъде успешен!

Тенденцйозна и платена статия на dw за уронване усилията на една държава, независимо коя, западните ценности нямат край!!!!

СЕ Е СНИМАЛ СЪС ЗАДНИЦАТА НА КОЛАТА ?! СМЕШНО Е !

Няма нищо смешно. Независимо дали ще използва новия автомобил за предизборни цели, с това производство се откриват работни места, а производствения дял на автомобилостроенето се увеличава. А къде са неизпълнение обещания на кп да нови производства, мостове, тунели и Ел.коли? Ни следизборно ни предизборно. А забравих, човекът обещаваше и няколко моста през Дунав, защото нямало комуникация. Ха ха

И тва, викаш, трябваше да го направят за невероятния срок от половин година, през който управляваха? Виж, друго си е Бибитко - то тва тунел под Стара Планина, то тва Хемус готова, то тва Тракия като слънце, то тва газова диверсификация - всичко готово, нали? А на путлер за година и ТРИ МИЛИАРДА ЛЕВА кой му построи газопровод сещаш ли се? Да продължавам ли? Абе, а в тоя ред на мисли сещаш ли се кой подписа договора за любимата ви малоумна герберастка опорка - тая за F16. Сещаш ли се? М? Колко сте жалки...