В какво трябва да се инвестира, за да се развият Интелигентните транспортни системи в България

По темата разговаряме с Яко Пилософ, Председател на борда на директорите на КОНТРАКС

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Много е просто и еднозначно. Трябва да се инвестира в човещия ресурс в общините. Трябва да има подготвени, кфалифицирани кадри които да отговарят за ресурса за който са учили и са специалисти. За да може като има нужда от ремонт да направят истински проект да предвидят и да се сетят, да проверят какво друго може да се свърши заедно с ремонта, да го съгласува с водните и електрическите компании за да не се копае по 20 пъти и то често до седмица след завършване на ремонтите. Да се сети че могат да се положат оптични трасета особенно като ста въпрос за магистралите за да може да има изградена инфраструктура която да осигури лесно разгръщане на цяла IoT мрежа за интелигентните транспортни структури. Това е!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

То затова по света пътищата не се строят от пожарникари. Обикновено.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ъъъъъъъъ...... В интелигенти хора???? Както ни учеха навремето в училище - "И най-добрата техника в ръцете на невежия е купчина желязо"

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

на първо време в хасфалт

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

"В какво трябва да се инвестира, за да се развият Интелигентните транспортни системи в България?" Отговор: в затвори и нова правораздавателна система. Когато България и в частност българите, намерят начин да се отърват от крадливата върхушката по върховете на властта, то и всичко останало ще си дойде на мястото.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Когато българина спре да е тъп тарикат на дребно и да си мисли, че е минал метър, държавта започне да си събира глобите по всякакви начини, включително директно изземване на движимо имущество чак тогава ще намалеят и безотговорните тъпаци по пътищата!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

То същото важи и за тези, които пишат правилата. Докато "онези" мислят основно как да създадат поредната "хранилка" или да краднат и вместо качествен асфалт да сложат боклук, наместо за безопасността на хората, то и хората ще гледат подозрително на правилата и ще ги "минават метър". Ама какво ли се хабя, едва ли ще разбереш....

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.